Czy wiesz ile trwa przeszukiwanie danych w kilku programach? Kwadrans, godzinę a może i więcej? W tym czasie zdążyłbyś zakończyć wiele innych zadań, gdyby tylko wszystko było uporządkowane i łatwe do odnalezienia. W firmie należy liczyć się z efektem skali. Jeśli przykładowo jeden pracownik poświęca pół godziny dziennie, bo gubi się w ilości danych i szuka ich wszędzie, w różnych systemach, to 100 takich pracowników traci na to w sumie 50 godzin pracy!
Czy Twoją firmę stać na te straty?
Czy zdajesz sobie sprawę, ile czasu marnujesz każdego dnia na szukaniu informacji, niezbędnych do dalszej pracy, kiedy nie wiesz gdzie dokładnie je znaleźć, ponieważ znajdują się w różnych programach? Czy zanim odpowiesz klientowi, musisz kierować prośby o dostęp do pewnych danych, pytać w różnych działach, co zostało zrobione, a ostatecznie cały ten proces ciągnie się w nieskończoność. W efekcie sprawa klienta ląduje na sam koniec listy oczekujących. Znamy jej zakończenie – zdenerwowany i niezadowolony klient, który zbyt długo czekał, nigdy już nie wraca i nie chce mieć styczności z Twoją firmą.
Czy zdajesz sobie sprawę, ile czasu marnujesz każdego dnia na szukaniu informacji, niezbędnych do dalszej pracy, kiedy nie wiesz gdzie dokładnie je znaleźć, ponieważ znajdują się w różnych programach? Czy zanim odpowiesz klientowi, musisz kierować prośby o dostęp do pewnych danych, pytać w różnych działach, co zostało zrobione, a ostatecznie cały ten proces ciągnie się w nieskończoność. W efekcie sprawa klienta ląduje na sam koniec listy oczekujących. Znamy jej zakończenie – zdenerwowany i niezadowolony klient, który zbyt długo czekał, nigdy już nie wraca i nie chce mieć styczności z Twoją firmą.
Naszym sposobem na brak spójności pracy jest kompleksowy system Systell Contact Center, który ma nieograniczone możliwości integracji z innymi programami potrzebnymi do pracy przedsiębiorstwa takimi jak systemy księgowe, bazy danych klientów, programy do zarządzania projektami, systemy do płatności czy windykacji, systemy firm spedycyjnych, programy kadrowe, wszelkie serwisy pocztowe i inne aplikacje potrzebne do kontaktu z klientem (chat, formularze www, infolinie, social media).
Zintegrowaliśmy program lojalnościowy, bazy danych, system Jira i inne programy dziedzinowe z wykorzystaniem szyny danych. Po wdrożeniu systemu dopasowanego do potrzeb Żabka podniosła o 23% liczbę obsługiwanych rozmów telefonicznych i zwiększyła efektywność o 13%. W efekcie dział BOK pracuje szybciej i efektywniej, dzięki systemowi IVR pracownicy nie tracą czasu na zbędne rozmowy, a dział techniczny od razu powiadamiany jest o awariach.
Obserwujemy wzrost zysków w I kwartale u 91% firm, po wdrożeniu systemu dzięki integracji kanałów komunikacji, systemów klienta, optymalizacji procesów i obsłudze klienta prowadzonej z poziomu jednego panelu.
Systell daje nowe możliwości dla tego rozwiązania. Dowiedz się więcej o integracji komunikatora wewnętrznego z infolinią. Klienci dzwonią do Twojej firmy bez zmian, ale za to Ty możesz odbierać połączenie przez Teamsy, za pomocą jednego kliknięcia!
Nie rozpraszaj się obsługą wielu programów. Jedyny pulpit który potrzebujesz to właśnie Systell Contact Center. Przypomni o zadaniach do wykonania, stworzy raport, obsłuży telekonferencje i pozwoli Ci się skupić na pracy.
Za problemy w komunikacji odpowiada zazwyczaj brak przepływu i ograniczony dostęp do komunikatów. Szeroki zakres integracji, pozwala na przekazywanie informacji pomiędzy działami i nadzór nad ich rozpowszechnianiem.
Aktualizacja danych zachodzi jednocześnie w każdym systemie oraz niweluje ryzyko dotychczasowych ręcznych pomyłek. Dane Twoich klientów i partnerów zawsze będą aktualne. Nie musisz się zastanawiać i sprawdzać, które z nich są właściwe.
Twórz raporty i analizy bez ograniczeń. Korzystaj z zasobów wielu systemów jednocześnie i miej ogląd na całość. Większa użyteczność danych, to łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych.
Nie rozpraszaj się obsługą wielu programów. Jedyny pulpit który potrzebujesz to właśnie Systell Contact Center. Przypomni o zadaniach do wykonania, stworzy raport, obsłuży telekonferencje i pozwoli Ci się skupić na pracy.
Za problemy w komunikacji odpowiada zazwyczaj brak przepływu i ograniczony dostęp do komunikatów. Szeroki zakres integracji, pozwala na przekazywanie informacji pomiędzy działami i nadzór nad ich rozpowszechnianiem.
Aktualizacja danych zachodzi jednocześnie w każdym systemie oraz niweluje ryzyko dotychczasowych ręcznych pomyłek. Dane Twoich klientów i partnerów zawsze będą aktualne. Nie musisz się zastanawiać i sprawdzać, które z nich są właściwe.
Twórz raporty i analizy bez ograniczeń. Korzystaj z zasobów wielu systemów jednocześnie i miej ogląd na całość. Większa użyteczność danych, to łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych.
Gdy pracownik ma pełną wiedzę o kliencie, jego telefony odbierane są w kilkanaście sekund, a problemy rozwiązywane są szybko i sprawnie, wtedy zostaje on z firmą na dłużej.
Odczujesz znaczną poprawę komunikacji - działy handlowe, call center, serwisowe, windykacyjne, reklamacyjne mają wszystkie informacje w jednym miejscu.
Managerowie szybko określają, dlaczego klient nie został obsłużony, co wpływa na wzrost lub spadek sprzedaży i jakie elementy kampanii outboundowej się sprawdziły.
Integracja?
Zostaw to nam. Nie musisz mieć wiedzy technicznej, ani zaplecza IT, aby korzystać z wspólnego rozwiązania.