Integracje

POZNAJ EFEKT SYNERGII Z INTEGRACJĄ

Z SYSTELL CONTACT CENTER

POZNAJ EFEKT SYNERGII Z INTEGRACJĄ

Z SYSTELL CONTACT CENTER

Pracuj na danych

z różnych źródeł w jednym widoku

Czy wiesz ile trwa przeszukiwanie danych w kilku programach? Kwadrans, godzinę a może i więcej? W tym czasie zdążyłbyś zakończyć wiele innych zadań, gdyby tylko wszystko było uporządkowane i łatwe do odnalezienia. W firmie należy liczyć się z efektem skali. Jeśli przykładowo jeden pracownik poświęca pół godziny dziennie, bo gubi się w ilości danych i szuka ich wszędzie, w różnych systemach, to 100 takich pracowników traci na to w sumie 50 godzin pracy!

 

Czy Twoją firmę stać na te straty?

Codzienne przeszukiwanie kilku systemów

Czy zdajesz sobie sprawę, ile czasu marnujesz każdego dnia na szukaniu informacji, niezbędnych do dalszej pracy, kiedy nie wiesz gdzie dokładnie je znaleźć, ponieważ znajdują się w różnych programach? Czy zanim odpowiesz klientowi, musisz kierować prośby o dostęp do pewnych danych, pytać w różnych działach, co zostało zrobione, a ostatecznie cały ten proces ciągnie się w nieskończoność. W efekcie sprawa klienta ląduje na sam koniec listy oczekujących. Znamy jej zakończenie – zdenerwowany i niezadowolony klient, który zbyt długo czekał, nigdy już nie wraca i nie chce mieć styczności z Twoją firmą.

Codzienne przeszukiwanie kilku systemów

Czy zdajesz sobie sprawę, ile czasu marnujesz każdego dnia na szukaniu informacji, niezbędnych do dalszej pracy, kiedy nie wiesz gdzie dokładnie je znaleźć, ponieważ znajdują się w różnych programach? Czy zanim odpowiesz klientowi, musisz kierować prośby o dostęp do pewnych danych, pytać w różnych działach, co zostało zrobione, a ostatecznie cały ten proces ciągnie się w nieskończoność. W efekcie sprawa klienta ląduje na sam koniec listy oczekujących. Znamy jej zakończenie – zdenerwowany i niezadowolony klient, który zbyt długo czekał, nigdy już nie wraca i nie chce mieć styczności z Twoją firmą.

Integracja z Systell Contact Center

Naszym sposobem na brak spójności pracy jest kompleksowy system Systell Contact Center, który ma nieograniczone możliwości integracji z innymi programami potrzebnymi do pracy przedsiębiorstwa takimi jak systemy księgowe, bazy danych klientów, programy do zarządzania projektami, systemy do płatności czy windykacji, systemy firm spedycyjnych, programy kadrowe, wszelkie serwisy pocztowe i inne aplikacje potrzebne do kontaktu z klientem (chat, formularze www, infolinie, social media).

Pracuj na swoim oprogramowaniu wzbogaconym o możliwości systemu contact center

Weź przykład z Żabki.

Zabka-logo-2016

Weź przykład z Żabki.

Zabka-logo-2016

Zintegrowaliśmy program lojalnościowy, bazy danych, system Jira i inne programy dziedzinowe z wykorzystaniem szyny danych. Po wdrożeniu systemu dopasowanego do potrzeb Żabka podniosła o 23% liczbę obsługiwanych rozmów telefonicznych i zwiększyła efektywność o 13%. W efekcie dział BOK pracuje szybciej i efektywniej, dzięki systemowi IVR pracownicy nie tracą czasu na zbędne rozmowy, a dział techniczny od razu powiadamiany jest o awariach.

 

Obserwujemy wzrost zysków w I kwartale u 91% firm, po wdrożeniu systemu dzięki integracji kanałów komunikacji, systemów klienta, optymalizacji procesów i obsłudze klienta prowadzonej z poziomu jednego panelu.

Nie widzisz swojego systemu? Zapytaj nas!

Korzystasz z Microsoft Teams?

 

Systell daje nowe możliwości dla tego rozwiązania. Dowiedz się więcej o integracji komunikatora wewnętrznego z infolinią. Klienci dzwonią do Twojej firmy bez zmian, ale za to Ty możesz odbierać połączenie przez Teamsy, za pomocą jednego kliknięcia!

Nie widzisz swojego systemu?

Zapytaj nas!

ZYSKAJ Z INTEGRACJĄ

Z SYSTELL CONTACT CENTER

Device Frame

Wspólny pulpit

 

Nie rozpraszaj się obsługą wielu programów. Jedyny pulpit który potrzebujesz to właśnie Systell Contact Center. Przypomni o zadaniach do wykonania, stworzy raport, obsłuży telekonferencje i pozwoli Ci się skupić na pracy.

Teamwork

 

Za problemy w komunikacji odpowiada zazwyczaj brak przepływu i ograniczony dostęp do komunikatów. Szeroki zakres integracji, pozwala na przekazywanie informacji pomiędzy działami i nadzór nad ich rozpowszechnianiem.

Spójność danych

 

Aktualizacja danych zachodzi jednocześnie w każdym systemie oraz niweluje ryzyko dotychczasowych ręcznych pomyłek. Dane Twoich klientów i partnerów zawsze będą aktualne. Nie musisz się zastanawiać i sprawdzać, które z nich są właściwe.

Efekt synergii

 

Twórz raporty i analizy bez ograniczeń. Korzystaj z zasobów wielu systemów jednocześnie i miej ogląd na całość. Większa użyteczność danych, to łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych.

Wspólny pulpit

Nie rozpraszaj się obsługą wielu programów. Jedyny pulpit który potrzebujesz to właśnie Systell Contact Center. Przypomni o zadaniach do wykonania, stworzy raport, obsłuży telekonferencje i pozwoli Ci się skupić na pracy.

Teamwork

Za problemy w komunikacji odpowiada zazwyczaj brak przepływu i ograniczony dostęp do komunikatów. Szeroki zakres integracji, pozwala na przekazywanie informacji pomiędzy działami i nadzór nad ich rozpowszechnianiem.

Spójność danych

Aktualizacja danych zachodzi jednocześnie w każdym systemie oraz niweluje ryzyko dotychczasowych ręcznych pomyłek. Dane Twoich klientów i partnerów zawsze będą aktualne. Nie musisz się zastanawiać i sprawdzać, które z nich są właściwe.

Efekt synergii

Twórz raporty i analizy bez ograniczeń. Korzystaj z zasobów wielu systemów jednocześnie i miej ogląd na całość. Większa użyteczność danych, to łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych.

KORZYŚCI INTEGRACJI Z SYSTELL CONTACT CENTER

1
2
3
1
2
3
RELACJE

Gdy pracownik ma pełną wiedzę o kliencie, jego telefony odbierane są w kilkanaście sekund, a problemy rozwiązywane są szybko i sprawnie, wtedy zostaje on z firmą na dłużej.

WSPÓŁPRACA

Odczujesz znaczną poprawę komunikacji - działy handlowe, call center, serwisowe, windykacyjne, reklamacyjne mają wszystkie informacje w jednym miejscu.

EFEKTYWNOŚĆ

Managerowie szybko określają, dlaczego klient nie został obsłużony, co wpływa na wzrost lub spadek sprzedaży i jakie elementy kampanii outboundowej się sprawdziły.

Integracja?

Zostaw to nam. Nie musisz mieć wiedzy technicznej, ani zaplecza IT, aby korzystać z wspólnego rozwiązania.

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności