Systell Contact Center dla małych i średnich firm

Oprogramowanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm

Przyspiesza procesy obsługi klienta, porządkuje, eliminuje błędy i wzmacnia pozytywne efekty pracy konsultantów.

Mammo med logo

Dlaczego małe i średnie firmy wybierają Systell Contact Center

Zebraliśmy w Systell Contact Center najlepsze praktyki i narzędzia, które od lat pomagają firmom różnej wielkości i z różnych branż skutecznie zarządzać relacjami z klientami. Dziś też możesz wykorzystać zestaw gotowych, sprawdzonych rozwiązań i pozwolić, by pomogły Twojej organizacji. 

Systell Contact Center dla small business

Oprogramowanie, które rośnie razem z Tobą

Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, żeby zacząć wykorzystywać Systell Contact Center w Twojej organizacji.  

 

Dzięki naszemu oprogramowaniu, już od pierwszego dnia zaczniesz nawiązywać relacje z klientami na najwyższym poziomie. Od początku zaczniesz także gromadzić cenną w kontaktach bazę danych.

 

A gdy Twoja firma nabierze wiatru w żagle, oprogramowanie będzie gotowe na podjęcie wyzwań nowego etapu jej rozwoju.

Funkcje systemu dostępne od ręki

Marzy Ci się idealna obsługa klienta? Nasz system przeniesie ją na wyższy poziom.

Uporządkuj informacje, wprowadź komfort pracy i kontrolę nad jej efektami, sięgnij po maximum skuteczności!

INFOLINIA

 

Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów? W Systell, zakładamy nowoczesne infolinie, które rozpoznają klientów, automatycznie otwierają historię sprawy, kierują je do powiązanych konsultantów, zarządza kolejnością połączeń przychodzących, raportuje nieodebrane połączenia, pokazuje ruch na kolejce w czasie rzeczywistym, automatycznie oddzwania do klientów po wyskoczeniu przypomnienia o kontakcie i wiele więcej.

TELEMARKETING

 

Wykorzystuj komunikację telefoniczną do sprzedaży i działań marketingowych. Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku od Systell i kontaktuj się z wieloma klientami jednocześnie. Pomożemy Tobie zintegrować systemy CRM, ERP z Contact Center, aby dane były w jednym miejscu. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia: od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i automatyczny Power Dialer, aż po inteligentny Predictive Dialer. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów nawet o 60%.

OBSŁUGA KLIENTA

 

Dążysz do idealnej obsługi klienta? Jeśli chcesz zapewnić klientom pełną responsywność Twojej firmy oraz błyskawicznie rozwiązywać zgłaszanych przez nich problemów wybierz system, który ułatwi Ci realizację tych planów. 

 

System porządkuje i przyspiesza procesy komunikacji w firmie. Pozwala na takie zorganizowanie komunikacji przychodzącej i wychodzącej, by dopasować ją do potrzeb i oczekiwań klientów.

HELPDESK

 

Twoi klienci potrzebują szybkiego i skutecznego wsparcia? Postaw na helpdesk! Rozwiązanie, które pomoże Ci:

• sprawnie podejmować zgłoszenia klientów i na nie odpowiadać, 

• rozwiązywać zgłoszone problemy w jak najkrótszym czasie,

• poprawić doświadczenia klienta płynące z użytkowania produktów i usług, które oferujesz.

KOMUNIKACJA OMNICHANNEL

 

Przygotuj swoją firmę na spotkanie ze współczesnym klientem. Dostosuj infrastrukturę do jego zachowań i potrzeb. Prowadź wszechkanałową komunikację z pomocą:

• telefonu,

• czatu,

• formularza,

• wiadomości sms,

• wiadomości email,

• aplikacji mobilnej

i innych kanałów komunikacji.

MONITORING I RAPORTY

 

Kontroluj pracę swojego zespołu. Korzystaj z dopasowanych raportów, dzięki którym poznasz wszystkie interesujące Cię dane i zbierzesz informacje z różnych poziomów systemu.

Poznaj liczbę połączeń w wybranych przedziałach czasowych, zweryfikuj efektywność konsultantów, czas oczekiwania na połączenie i i wiele innych, kluczowych wartości charakteryzujących Stwórz na tej podstawie idealną strategię komunikacji z klientami!

Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów. Czegoś takiego szukałem. Używamy go od 5 lat i nie zamierzam tego zmieniać.

Tomasz Jamrozy

Prezes Zarządu

Kluczowe rozwiązania oprogramowania

Systell Contact Center to suma naszej wiedzy i doświadczeń setek naszych klientów.

Sięgnij po nasz system. Zwiększ potencjał swojego zespołu i złam kod idealnej obsługi klienta!

Wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu

System identyfikuje powracającego klienta i pokazuje wszystkie informacje na jego temat w w jednym miejscu. Dzięki temu szybko i adekwatnie reagujesz na zgłoszenia klientów:

 

• bez przeszukiwania systemu w celu ustalenia historii kontaktu,

• bez długotrwałego ustalania agentów dotychczas obsługujących klienta,

• bez kompletowania dokumentów dotyczących sprawy,

• bez odtwarzania w pamięci, jak przebiegały dotychczasowe rozmowy.

 

Wszystkie informacje, dokumenty i nagrania są porządkowane i przechowywane w historii klienta, a Ty zyskujesz 100% czasu na skuteczną sprzedaż!

Szybka i efektywna obsługa klienta

Już od pierwszego kontaktu możesz budować pozytywne doświadczenia klientów. Pokaż swój profesjonalizm! Korzystaj z automatyzacji i reguł będących podstawowym elementem naszej infolinii:

 

• system porządkuje połączenia według ustalonych przez Ciebie priorytetów,

• samodzielnie przekieruje nowych klientów do działu pierwszego kontaktu, a powracających – do przypisanych wcześniej opiekunów,

• pozwala tworzyć historię klienta i jego spraw,

• dzięki numerom wewnętrznym dla pracowników linie udostępnione klientom są w pełni wykorzystywane do ich obsługi.

 

Zdobądź serca klientów profesjonalnie prowadzoną komunikacją!

Omnichannel

Przejdź do omnichannel. Twój klient już tam jest! Pozwól mu kontaktować się z Twoją firmą dowolnym kanałem komunikacji, a nasz system zapewni Ci komfort pracy z każdym z nich:

 

• komunikacja ze wszystkich kanałów zostanie zebrana w jednym miejscu,

• w historii klienta sprawdzisz z jakich kanałów korzystał i co za ich pośrednictwem przekazywał,

• poznasz nie tylko treść rozmów, ale również załączone pliki.

 

Nie pozwól, by klient, który nie może skontaktować się z Tobą w dogodny dla siebie sposób odszedł do konkurencji! Spraw, by komunikacja z Twoją firmą stała się komfortowa i efektywna.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

kontakt-obrazek

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności