Przejdź do treści
Kontakt

CONTACT CENTER DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

System call center do obsługi klienta dla małych i średnich firm

Przyspiesza procesy obsługi klienta, porządkuje, eliminuje błędy i wzmacnia pozytywne efekty pracy konsultantów.

contact center
logo zero gravity

Dlaczego małe i średnie firmy wybierają Systell Contact Center

Zebraliśmy w Systell Contact Center najlepsze praktyki i narzędzia, które od lat pomagają firmom różnej wielkości i z różnych branż skutecznie zarządzać relacjami z klientami. Dziś też możesz wykorzystać zestaw gotowych, sprawdzonych rozwiązań i pozwolić, by pomogły Twojej organizacji.

Umów prezentację

Oprogramowanie, które rośnie razem z Tobą

Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, żeby zacząć wykorzystywać Systell Contact Center w Twojej organizacji.

Dzięki naszemu oprogramowaniu, już od pierwszego dnia zaczniesz nawiązywać relacje z klientami na najwyższym poziomie. Od początku zaczniesz także gromadzić cenną w kontaktach bazę danych.

A gdy Twoja firma nabierze wiatru w żagle, oprogramowanie będzie gotowe na podjęcie wyzwań nowego etapu jej rozwoju.

Zobacz enterprise

Funkcje systemu dostępne od ręki

Marzy Ci się idealna obsługa klienta? Nasz system przeniesie ją na wyższy poziom. Uporządkuj informacje, wprowadź komfort pracy i kontrolę nad jej efektami. Sięgnij po maksimum skuteczności!

Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów. Czegoś takiego szukałem. Używamy go od 5 lat i nie zamierzam tego zmieniać.

Tomasz Jamrozy Prezes Zarządu

Kluczowe rozwiązania oprogramowania

Systell Contact Center to suma naszej wiedzy i doświadczeń setek naszych klientów.
Sięgnij po nasz system. Zwiększ potencjał swojego zespołu i złam kod idealnej obsługi klienta!

Wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu

System identyfikuje powracającego klienta i pokazuje wszystkie informacje na jego temat w w jednym miejscu. Dzięki temu szybko i adekwatnie reagujesz na zgłoszenia klientów:

  • bez długotrwałego ustalania agentów dotychczas obsługujących klienta,
  • bez przeszukiwania systemu w celu ustalenia historii kontaktu,
  • bez kompletowania dokumentów dotyczących sprawy,
  • bez odtwarzania w pamięci, jak przebiegały dotychczasowe rozmowy.

Wszystkie informacje, dokumenty i nagrania są porządkowane i przechowywane w historii klienta, a Ty zyskujesz 100% czasu na skuteczną sprzedaż!

Szybka i efektywna obsługa klienta

Już od pierwszego kontaktu możesz budować pozytywne doświadczenia klientów. Pokaż swój profesjonalizm! Korzystaj z automatyzacji i reguł będących podstawowym elementem naszej infolinii:

  • system porządkuje połączenia według ustalonych przez Ciebie priorytetów,
  • samodzielnie przekieruje nowych klientów do działu pierwszego kontaktu, a powracających – do przypisanych wcześniej opiekunów,
  • pozwala tworzyć historię klienta i jego spraw,
  • dzięki numerom wewnętrznym dla pracowników linie udostępnione klientom są w pełni wykorzystywane do ich obsługi.

Zdobądź serca klientów profesjonalnie prowadzoną komunikacją!

szybka i efektywna obsługa klienta w contact center
omnichannel w contact center

Omnichannel

Przejdź do omnichannel. Twój klient już tam jest! Pozwól mu kontaktować się z Twoją firmą dowolnym kanałem komunikacji, a nasz system zapewni Ci komfort pracy z każdym z nich:

  • komunikacja ze wszystkich kanałów zostanie zebrana w jednym miejscu,
  • w historii klienta sprawdzisz z jakich kanałów korzystał i co za ich pośrednictwem przekazywał,
  • poznasz nie tylko treść rozmów, ale również załączone pliki.

Nie pozwól, by klient, który nie może skontaktować się z Tobą w dogodny dla siebie sposób odszedł do konkurencji! Spraw, by komunikacja z Twoją firmą stała się komfortowa i efektywna.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań