Aktualności
274
archive,category,category-aktualnosci,category-274,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Aktualności

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce i jedni z niewielu w Europie, zostaliśmy najbardziej zaufanym partnerem 3CX. Otrzymaliśmy stopień TITANIUM PARTNER 3CX. To oznacza, że znamy się na systemie 3CX jak mało która firma. Wyróżniamy się największym doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązania…
Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na Customer Care Festival, odbywający się w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie. Motywem przewodnim festiwalu, jest doskonalenie jakości, codziennej obsługi klienta. To jedyna taka okazja, spotkania wielu uznanych ekspertów z zakresu Customer Service, w jednym miejscu.…
Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego w ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami. Jedną z nich, którą pragniemy pochwalić się w tym wpisie, jest integracja z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych. Mowa o Facebook Messenger. Na naszym systemie została przeprowadzona integracja…
Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy się do dalszej pracy. Manitu - duch skutecznej komunikacji opisał w liczbach, te 15 lat udanej współpracy i wielu osiągnięć.   Napisaliśmy ponad 7,7 mln linii kodu  Najdłużej współpracujemy z klientem prawie nieustannie od założenia…
Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach diagnostyki specjalistycznej – zwłaszcza obrazowej, radiologicznej oraz laboratoryjnej.
Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska wraz z Manitu - duchem skutecznej komunikacji. Zapraszamy do przeczytania podsumowania tutaj: https://bit.ly/2R2apxO
Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?"     Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Customer Congress prezentacja   Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej dziedzinie, słuchaj…
Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością na blogu jest specjalny cykl ,,MANITU pyta MANITU radzi'' w którym eksperci z branży contact center, dzielą się z Wami wiedzą i doświadczeniem. Nad wszystkim czuwa duch Manitu, który  udziela cennych wskazówek i porad.    …
  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W tym roku do grona najbardziej wpływowych osób dołączył Prezes firmy Systell Grzegorz Grabski. Wśród uznanych osób znajdują się przedstawiciele biznesu, mediów, stowarzyszeń i administracji publicznej. Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem TUTAJ