Aktualności

Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat - jednego z najbardziej skutecznych i popularnych programów wspierających komunikację z klientami.   Czym jest LiveChat i dlaczego warto z niego korzystać?   LiveChat jest niezwykle popularnym i skutecznym rozwiązaniem do internetowej obsługi klientów i prowadzenia marketingu online. Jego bazowym elementem jest okno czatu...

Systell Contact Center zyskał kolejną integrację! To Livechat - narzędzie do komunikacji, które skradło serca użytkowników na całym świecie. Livechat umożliwia prowadzenie rozmowy klienta z konsultantem "na żywo" przez stronę internetową firmy. To idealne rozwiązanie, gdy rozmówca nie może lub nie chce korzystać z telefonu, a...

Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl. Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam...

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...

Mijający rok wszystkich nas mocno doświadczył. To szczególny rok. Dlatego w szczególny, inny niż dotychczas sposób, za pośrednictwem mediów elektronicznych pragniemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom za współpracę i zaufanie. Rezygnując z tradycyjnego obdarowywania się upominkami i przesyłania świątecznych kartek, wszystkie tak zaoszczędzone środki przeznaczyliśmy...

Rok 2020 zakończył się dla nas niezwykle ważnym akcentem. Drugi rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy status najbardziej zaufanego partnera 3CX - Titanium Partner 3CX. To najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez 3CX, tym bardziej jesteśmy z niego dumni! ,,3CX congratulates Systell for...

Otrzymaliśmy kolejne referencje w branży automotive. Inchcape pracuje na dedykowanym rozwiązaniu BDC przygotowanym przez Systell Wdrożyliśmy w firmie Inchcape system w pełni dopasowany do potrzeb salonu oraz odpowiednio zintegrowany z systemem DMS i innymi narzędziami firmowymi. >> Zapoznaj się z referencjami! << https://www.youtube.com/watch?v=M5V64nRgiwk&t ...

Już 15 X zapraszamy na darmowy webinar Biurko w chmurze. Jak dbać o pracowników i podnosić efektywność pracy zdalnej? Weź udział w bezpłatnym webinarze i poznaj sposoby na to, żeby zwiększyć efektywność pracy zdalnej całego zespołu. Posłuchaj praktycznych i konkretnych prelekcji, z których dowiesz się, jak...

Kolejna rekomendacja naszego systemu contact center, trafia na nasze konto.  Systell Contact center to rozwiązanie modułowe, dlatego potrafimy je dopasować do różnych biznesów. Tym razem system spełnił się w roli, w pełni funkcjonalnego, systemu BDC, dedykowanego salonom samochodowym.   Dziękujemy dealerowi Inchcape za słowa uznania i...