Chat with us, powered by LiveChat
 

Aktualności

Nowość: Integracja oprogramowania CRM z Softphonem   Od teraz nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy. Jak to możliwe? Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.   Jeśli korzystasz z takich aplikacji, jak m.in.: SALESFORCE, SAP, JIRA, COMARCH ERP,...

Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni - funkcje, zasady działania i systemowe tipy.   Zapraszamy na bezpłatny webinar   Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać! Poznasz historie naszych...

Kim jesteśmy?    Jesteśmy dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 15 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i na świecie. U nas połączysz swoją pasję z pracą! Dołącz do nas i rozwijaj się z nami! Jeżeli lubisz mieć wpływ na...

Keizen Rent dołącza do grona naszych zadowolonych klientów! Firma poszukiwała rozwiązania, które umożliwi prowadzenie szerokiej i sprawnej komunikacji z klientami w warunkach rozproszonej struktury organizacyjnej. Do naszych zadań należało wdrożenie Systell Contact Center oraz zintegrowanie systemu z oprogramowaniem funkcjonującym w firmie.    Zapoznaj się z referencjami!    ...

Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat - jednego z najbardziej skutecznych i popularnych programów wspierających komunikację z klientami.   Czym jest LiveChat i dlaczego warto z niego korzystać?   LiveChat jest niezwykle popularnym i skutecznym rozwiązaniem do internetowej obsługi klientów i prowadzenia marketingu online. Jego bazowym elementem jest okno czatu...

Systell Contact Center zyskał kolejną integrację! To Livechat - narzędzie do komunikacji, które skradło serca użytkowników na całym świecie. Livechat umożliwia prowadzenie rozmowy klienta z konsultantem "na żywo" przez stronę internetową firmy. To idealne rozwiązanie, gdy rozmówca nie może lub nie chce korzystać z telefonu, a...

Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl. Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam...

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...

Mijający rok wszystkich nas mocno doświadczył. To szczególny rok. Dlatego w szczególny, inny niż dotychczas sposób, za pośrednictwem mediów elektronicznych pragniemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom za współpracę i zaufanie. Rezygnując z tradycyjnego obdarowywania się upominkami i przesyłania świątecznych kartek, wszystkie tak zaoszczędzone środki przeznaczyliśmy...

Rok 2020 zakończył się dla nas niezwykle ważnym akcentem. Drugi rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy status najbardziej zaufanego partnera 3CX - Titanium Partner 3CX. To najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez 3CX, tym bardziej jesteśmy z niego dumni! ,,3CX congratulates Systell for...