Aktualności

Świąteczny czas niezmiennie skłania nas wszystkich do hojnego okazywania sobie serdeczności i większej niż na co dzień uważności na potrzeby drugiego człowieka. Nasz zespół z radością poddaje się tej wyjątkowej atmosferze.   Jak w minionym roku, tak i teraz, postanowiliśmy wesprzeć osoby potrzebujące, przyłączając się do charytatywnej...

Systell Contact Center z sukcesem wspiera działalność Biura Obsługi Klienta sieci sklepów Ochnik. Firma Ochnik wybrała nasze oprogramowanie ze względu na możliwość pełnego dostosowania systemu do wewnętrznych potrzeb organizacji oraz ustawień znacznie zwiększających efektywność pracowników BOK. Polecamy Systell Contact Center, jako oprogramowanie optymalizujące procesy charakterystyczne dla branży...

Motorpol Wrocław to kolejny zadowolony klient, który korzysta z systemu Systell Contact Center BDC wspierającego firmy z branży automotive.   Jest nam niezmiernie miło podzielić się z Państwem opinią Pana Wojciecha Kuszyńskiego, Koordynatora Działu Business Development Center w Motorpol Wrocław na temat współpracy z nami:       Referencje dla Systell  ...

Trzeci rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy tytuł Titanium Partner 3CX. To najwyższy  status partnerstwa przyznawany przez światowego producenta wirtualnych centrali.        Co oznacza status Titanium Partner 3CX dla klientów firmy Systell?   Titanium Partner jest przyznawany przez 3CX firmie partnerskiej, która osiągnęła najwyższą liczbę wdrożeń...

Systell został dostawcą rozwiązań dla BMW Dobrzański. BMW Dobrzański korzysta z dostarczonego przez nas kompleksowego systemu BDC. System ten pozwala płynnie przejść z pracy z kilkoma niezależnymi systemami obsługującymi branżę automotive na komfortową obsługę jednego zintegrowanego systemu komunikacji w salonie samochodowym. Polecamy to rozwiązanie, jako narzędzie...

Systell na Kongresie Dealerów w Łodzi zaprezentuje aplikację Contact Center BDC. Już 14 i 15 września!   Mamy przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami call i contact center w branży automotive na Kongres Dealerów w Łodzi. Liczymy na osobiste spotkanie z Państwem i rozmowę o sposobach zmiany procesów...

Kim jesteśmy?    Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata to zapraszamy :)      Twój zakres obowiązków:   Zarządzanie codziennymi operacjami Service Desk Zarządzanie zespołem Service Desk Rozwój narzędzi i procesów w Service Desk Raportowanie i analiza...

Najnowsza wersja systemu - Systell Contact Center 6.11 - już aktywna. Jakie zmiany czekają użytkowników? System zyskuje: nowy widok panelu managera - przejrzysty, estetyczny, z bardzo intuicyjną obsługą; jedno, wspólne miejsce logowania dla każdej z ról w systemie - wszyscy użytkownicy systemu będą logować się w...

Nowość: Integracja oprogramowania CRM z Softphonem   Od teraz nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy. Jak to możliwe? Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.   Jeśli korzystasz z takich aplikacji, jak m.in.: SALESFORCE, SAP, JIRA, COMARCH ERP,...