Aktualności
274
archive,category,category-aktualnosci,category-274,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Aktualności

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy się do dalszej pracy. Manitu - duch skutecznej komunikacji opisał w liczbach, te 15 lat udanej współpracy i wielu osiągnięć.   Napisaliśmy ponad 7,7 mln linii kodu  Najdłużej współpracujemy z klientem prawie nieustannie od założenia…
Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach diagnostyki specjalistycznej – zwłaszcza obrazowej, radiologicznej oraz laboratoryjnej.
Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska wraz z Manitu - duchem skutecznej komunikacji. Zapraszamy do przeczytania podsumowania tutaj: https://bit.ly/2R2apxO
Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?"     Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Customer Congress prezentacja   Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej dziedzinie, słuchaj…
Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością na blogu jest specjalny cykl ,,MANITU pyta MANITU radzi'' w którym eksperci z branży contact center, dzielą się z Wami wiedzą i doświadczeniem. Nad wszystkim czuwa duch Manitu, który  udziela cennych wskazówek i porad.    …
  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W tym roku do grona najbardziej wpływowych osób dołączył Prezes firmy Systell Grzegorz Grabski. Wśród uznanych osób znajdują się przedstawiciele biznesu, mediów, stowarzyszeń i administracji publicznej. Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem TUTAJ
Omnichannelowe contact center w sposób naturalny ewoluuje w kierunku dotąd niespotykanym. System call center staje się siłą rzeczy systemem CRM. A dobra integracja zewnętrzna sprawia, że systemy CRM przeradzają się w systemy contact center. Czy jest więc sens na rozróżnianie tych dwóch dotychczas oddzielnych narzędzi? A może powinniśmy podejść do tego tematu od strony potrzeb…
Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Oprogramowanie jest dostępne z każdego tabletu i desktopu działającego pod Windows, Linux, iOS i Android. Natomiast nowoczesny design aplikacji sprawia,…
Miło nam poinformować o nawiązaniu współpracy z spółka technologiczną Voicetel Communications S.A. Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance™ – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi…