Aktualności

Systell na Kongresie Dealerów w Łodzi zaprezentuje aplikację Contact Center BDC. Już 14 i 15 września!   Mamy przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami call i contact center w branży automotive na Kongres Dealerów w Łodzi. Liczymy na osobiste spotkanie z Państwem i rozmowę o sposobach zmiany procesów...

Kim jesteśmy?    Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata to zapraszamy :)      Twój zakres obowiązków:   Zarządzanie codziennymi operacjami Service Desk Zarządzanie zespołem Service Desk Rozwój narzędzi i procesów w Service Desk Raportowanie i analiza...

Najnowsza wersja systemu - Systell Contact Center 6.11 - już aktywna. Jakie zmiany czekają użytkowników? System zyskuje: nowy widok panelu managera - przejrzysty, estetyczny, z bardzo intuicyjną obsługą; jedno, wspólne miejsce logowania dla każdej z ról w systemie - wszyscy użytkownicy systemu będą logować się w...

Nowość: Integracja oprogramowania CRM z Softphonem   Od teraz nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy. Jak to możliwe? Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.   Jeśli korzystasz z takich aplikacji, jak m.in.: SALESFORCE, SAP, JIRA, COMARCH ERP,...

Już 17 czerwca 2021 r. zapraszamy na darmowy webinar Wirtualna centrala od kuchni - funkcje, zasady działania i systemowe tipy.   Zapraszamy na bezpłatny webinar   Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać! Poznasz historie naszych...

Keizen Rent dołącza do grona naszych zadowolonych klientów! Firma poszukiwała rozwiązania, które umożliwi prowadzenie szerokiej i sprawnej komunikacji z klientami w warunkach rozproszonej struktury organizacyjnej. Do naszych zadań należało wdrożenie Systell Contact Center oraz zintegrowanie systemu z oprogramowaniem funkcjonującym w firmie.    Zapoznaj się z referencjami!    ...

Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat - jednego z najbardziej skutecznych i popularnych programów wspierających komunikację z klientami.   Czym jest LiveChat i dlaczego warto z niego korzystać?   LiveChat jest niezwykle popularnym i skutecznym rozwiązaniem do internetowej obsługi klientów i prowadzenia marketingu online. Jego bazowym elementem jest okno czatu...

Systell Contact Center zyskał kolejną integrację! To Livechat - narzędzie do komunikacji, które skradło serca użytkowników na całym świecie. Livechat umożliwia prowadzenie rozmowy klienta z konsultantem "na żywo" przez stronę internetową firmy. To idealne rozwiązanie, gdy rozmówca nie może lub nie chce korzystać z telefonu, a...

Nie ustajemy w staraniach, by systematycznie zwiększać komfort użytkowania i efektywność naszego systemu. Dziś przekazujemy Wam, naszym obecnym i przyszłym klientom, mocne wsparcie w postaci strony internetowej support.systell.pl. Support umożliwia samodzielne, krok po kroku, poznawanie systemu Systell Contact Center oraz sposobów jego użytkowania. Ponieważ zależało nam...

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...