Szanowni Państwo! Z radością oddajemy do Państwa użytku nową stronę internetową oraz trial aplikacji Systell Contact Center!

 

Nowa strona Systell

 

Z myślą o potrzebach naszych Klientów i rozwijającej się technologii mobilnej, postanowiliśmy odświeżyć stronę internetową. Nie będziemy ukrywać, że opinie naszych klientów stały się w tym względzie główną inspiracją do zmian. To właśnie użytkownicy aplikacji Systell Contact Center często chwalili jej nowoczesny UX i design.

Zmiany, które wprowadziliśmy na stronie sprawiają, że teraz jest ona spójna z aplikacją i jej user experience. Mamy nadzieję, że dzięki temu będzie Państwu łatwiej i przyjemniej poruszać się w witrynie oraz wyszukiwać wszelkie niezbędne informacje.

 

Bezpłatne korzystanie z systemu Systell Contact Center

 

Nie bez ekscytacji przekazujemy Państwu również i tę wiadomość, że Systell wchodzi w dynamicznie rozwijający się trend, jakim jest self-service. Na finiszu znajdują się prace nad trialem systemu Systell Contact Center.

Idąc za rosnącymi oczekiwaniami klientów, już wkrótce uruchomimy możliwość samodzielnego i zupełnie bezpłatnego korzystania z testowej wersji aplikacji Systell Contact Center. Klient będzie miał możliwość sprawdzenia naszego rozwiązania podczas bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego.

 

Zależy nam na tym, aby otrzymywali Państwo na czas wszelkie informacje dotyczące aplikacji, w tym porady, wskazówki oraz zmiany wdrażane w systemie, dlatego wiadomości o nich będą na bieżąco aktualizowane zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w mediach społecznościowych na:

 

Wprowadzone zmiany w firmie skomentował jej współzałożyciel i prezes, Grzegorz Grabski:

Ponadczasowym dążeniem naszego zespołu jest tworzenie rozwiązań o maksymalnej użyteczności. Dla klientów oznacza to możliwość szerokiej i samodzielnej customizacji aplikacji, a także zdolność do tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, workflow, CRM oraz pełną automatyzację działań. Taki system właśnie stworzyliśmy.

Mam nadzieję, że stopień elastyczności i funkcjonalności Systell Contact Center będzie dla naszych Klientów sporą niespodzianką. Zachęcam do skorzystania z bezpłatnej 14-dniowej wersji systemu. A w przypadku wykupienia subskrypcji, do zapoznania się z całym wachlarzem możliwości jakie oferuje oprogramowanie.

 

Już teraz zapraszamy do zapisania się do darmowej wersji systemu na stronie.

 

 

Duch Manitu w naszym zespole

 

Dziękujemy za opiekę naszemu brand hero Manitu – duchowi skutecznej komunikacji, który przez wiele lat wspierał Nas swoją mądrością i czuwał nad skuteczną komunikacją. Był ważnym elementem rozwoju naszej marki. Wiemy, że zawsze będzie z nami, ale nastał czas zmian. Idziemy dalej w kierunku nowoczesności, przejrzystości i intuicyjnej obsługi.