CONTACT CENTER DLA DZIAŁU MARKETINGU
Przekształć komunikację w wyniki z naszym Contact Center!
Nasze oprogramowanie pozwala Twojemu działowi marketingu na kreowanie kampanii, które przemawiają do Twoich klientów, niezależnie od kanału komunikacji.
![contact center dla marketingu](https://systell.pl/wp-content/uploads/2024/03/Group-6224@2x-768x609.png)
Poznaj opinię naszych klientów
Zobacz, jak oceniają nas przedstawiciele Międzynarodowych Targów Poznańskich.![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2019/10/wg-small.jpg)
Elastyczność systemu i podejścia firmy Systell do wdrożenia pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu uzyskaliśmy znaczny wzrost efektywności konsultantów. Uzyskana efektywność w połączeniu z monitoringiem pracy spowodowały zauważalne obniżenie kosztów. Wprowadzenie systemu zaowocowało pozyskaniem nowych partnerów biznesowych zainteresowanych skorzystaniem z usług Call Center Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Wioletta Grabarska Dyrektor ds. Zwiedzających Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2023/11/systell-contact-center-dla-marketingu.png)
wzrost konwersji na obecnych klientach, tuż po wdrożeniach
wyższa efektywność konsultantów
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
*Dane na podstawie analizy efektów wybranych wdrożeń zrealizowanych w latach 2020 -2022
Co zyskasz dzięki Systell Contact Center?
Lepsze Zrozumienie Klienta
Systell contact center dostarcza bezcennych informacji o zachowaniach i preferencjach klientów, które są kluczem do tworzenia trafnych strategii marketingowych. Dzięki analizie zgromadzonych danych, marketerzy mogą tworzyć spersonalizowane kampanie, które lepiej rezonują z odbiorcami i zwiększają skuteczność komunikacji.
Automatyzacja i Efektywność
Automatyzacja procesów w systemie contact center umożliwia marketerom skupienie się na kreatywnych i strategicznych aspektach swojej pracy, redukując jednocześnie czasochłonne zadania operacyjne. Jest to szczególnie istotne przy wysyłaniu spersonalizowanych komunikatów i zarządzaniu kampaniami, które teraz mogą być prowadzone bardziej efektywnie i z mniejszym nakładem pracy.
Wzrost Konwersji
Inteligentne przekierowywanie zapytań od klientów do najbardziej kompetentnych specjalistów marketingowych zwiększa szanse na konwersję. Kontakt z odpowiednio przygotowanym agentem, który ma dostęp do historii interakcji i preferencji klienta, znacznie podnosi prawdopodobieństwo zamknięcia sprzedaży
Optymalizacja Zasobów
Zaawansowane narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi pozwalają na odpowiednie skalowanie zespołu w zależności od natężenia ruchu w contact center, zapewniając, że każda kampania będzie wspierana odpowiednią liczbą pracowników. Oznacza to lepsze wykorzystanie czasu pracy agentów i możliwość elastycznego reagowania na zmiany w zapotrzebowaniu, co przekłada się na niższe koszty operacyjne i większą produktywność.
![System omnichannel](https://systell.pl/wp-content/uploads/2021/09/System-omnichannel-768x511.jpeg)
Spersonalizuj komunikację i popraw doświadczenia klienta
- Prowadź segmentację klientów na podstawie ich zachowań, historii zakupów oraz preferencji
- Korzystaj z dynamicznych profili klientów i rozwijającej się historii interakcji
- Twórz spersonalizowane kampanie
- Zapewnij spójną i personalizowaną komunikację na każdym kroku ścieżki klienta i w każdym kanale komunikacji.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu