Przejdź do treści
Kontakt

SYSTEM DO TELEMARKETINGU I OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ

Telemarketing

Zamykaj o 20% więcej kampanii sprzedażowych w miesiącu. Zarządzaj z łatwością procesami w call center i utrzymuj wysoką efektywność konsultantów.

Telemarketing szyty na miarę

Zamień przeprowadzanie kampanii telemarketingowych w przyjemność. W końcu będziesz mógł skupić się na rozmowie z klientem, a nie kilkugodzinnej konfiguracji ustawień kampanii. W jaki sposób? Nasz system do telemarketingu posiada funkcję kopiowania ustawień poprzednich kampanii. Prowadź kampanie po swojemu!

  • Ustaw normę dla wybranej osoby lub grupy np. ilość wypełnionych ankiet, umówionych wizyt,
  • przydziel zespół konsultantów do kampanii i dostosuj częstotliwość dzwonienia przez dialer,
  • ustaw zakończenie kampanii np. po osiągnięciu celu lub upłynięciu przeznaczonego czasu,
  • przypnij scenariusz rozmowy do konkretnej kampanii i przypisz dowolną bazę danych.

Jak system do telemarketingu wpływa na zwiększenie sprzedaży?

Możesz uporządkować dane i zautomatyzować wiele procesów. Będziesz sprzedawać więcej i lepiej zarządzać pracą call center. Nasz system do telemarketingu umożliwi Ci między innymi:

  • tworzenie historii klientów,
  • automatyczne wybieranie numerów,
  • gromadzenie danych na temat odbiorców, nieodebranych połączeń,
  • przydzielanie zadań pracownikom,
  • dodawanie skryptów,
  • podpowiedzi pracownikom w czasie rozmowy z klientem,
  • zbieranie danych na temat satysfakcji,
  • pełne zarządzanie kontaktem z klientem,
  • szybkie reagowanie.
Rozpocznij bezpłatnie

Istotne funkcje systemu do telemarketingu

Poznaj funkcje, które ułatwią pracę Twoim konsultantom i zwiększą wydajność zespołu telemarketingu i poprawią jakość rozmów przeprowadzanych z klientami.

automatyzacja zadań
monitoring konsultantów
nagrywanie rozmów
ankietowanie
personalizacja
łatwa instalacja i aktualizacje

Wyzwanie

Ręczne wyszukiwanie numerów

Aktywnie prowadzisz sprzedaż telefoniczną, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów? A może nie trafiłeś na narzędzie które potrafiłoby je zmierzyć? Lubisz rozmawiać przez telefon z klientami, ale od zawsze podsumowania i wyniki, były dla Ciebie zbyt skomplikowane? Zanim zadzwonisz, musisz samodzielnie przeszukać bazę danych i wolny kontakt? Kontakt na linii z klientem jest utrudniony? Nie masz wiedzy ile połączeń tracisz każdego dnia?

Rozwiązanie

System do telemarketingu

Mamy narzędzie, które spełni rolę Twojego asystenta. System do telemarketingu, ułatwi wiele Twoich zadań. Podpowie Ci, który dział pracował najwydajniej, o ilu więcej klientów zdobyłeś w porównaniu z poprzednimi miesiącami oraz zbierze informację zwrotną o poziomie satysfakcji klienta. Wykorzystaj go przy przyznaniu premii za wyniki sprzedażowe. Nasz system to też infolinia z nagraniami rozmów zgodnych z RODO, przeznaczonych do celów szkoleniowych.

Rozpocznij bezpłatnie

Jak wykorzystać system do telemarketingu?

Rozwiązania zastosowane w oprogramowaniu do telemarketingu pozwalają w pełni wykorzystywać umiejętności konsultantów, przenosząc wszystkie powtarzalne i nieefektywne zadania na system. To on w tle wyszukuje wolne połączenia, rozdziela zadania w zespole, a nawet prowadzi rozmowy z klientem.

Rozwiń skuteczny telemarketing

Wybierz oprogramowanie, które przyspieszy proces zdobywania leadów w Twoje firmie.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań