System do telemarketingu

System do telemarketingu stworzony dla Ciebie

Zamykaj o 20% więcej kampanii sprzedażowych w miesiącu. Zarządzaj z łatwością procesami w call center i utrzymuj wysoką efektywność konsultantów.

System do telemarketingu stworzony dla Ciebie

Zamykaj o 20% więcej kampanii sprzedażowych w miesiącu. Zarządzaj z łatwością procesami w call center i utrzymuj wysoką efektywność konsultantów.

Ponad 700 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Ponad 700 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Problem

 

Ręczne wyszukiwanie numerów

Aktywnie prowadzisz sprzedaż telefoniczną, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów? A może nie trafiłeś na narzędzie które potrafiłoby je zmierzyć? Lubisz rozmawiać przez telefon z klientami, ale od zawsze zbyt skomplikowane były dla Ciebie podsumowania i wyniki? Zanim zadzwonisz, musisz samodzielnie przeszukać bazę danych i wolny kontakt? Kontakt na linii z klientem jest utrudniony? Nie masz wiedzy ile połączeń tracisz każdego dnia?

Rozwiązanie

 

System do telemarketingu

Mamy narzędzie, które spełni rolę Twojego asystenta. System do telemarketingu, ułatwi wiele Twoich zadań. Podpowie Ci, który dział pracował najwydajniej, o ilu więcej klientów zdobyłeś w porównaniu z poprzednimi miesiącami oraz zbierze informację zwrotną o poziomie satysfakcji klienta. Wykorzystaj go przy przyznaniu premii za wyniki sprzedażowe. Nasz system to też infolinia z nagraniami rozmów zgodnych z RODO, przeznaczonych do celów szkoleniowych.

Rozwiązanie

 

System do telemarketingu

Mamy narzędzie, które spełni rolę Twojego asystenta. System do telemarketingu, ułatwi wiele Twoich zadań. Podpowie Ci, który dział pracował najwydajniej, o ilu więcej klientów zdobyłeś w porównaniu z poprzednimi miesiącami oraz zbierze informację zwrotną o poziomie satysfakcji klienta. Wykorzystaj go przy przyznaniu premii za wyniki sprzedażowe. Nasz system to też infolinia z nagraniami rozmów zgodnych z RODO, przeznaczonych do celów szkoleniowych.

Co mówią klienci o naszym systemie?

Telemarketing szyty na miarę

 

Zamień przeprowadzanie kampanii telemarketingowych w przyjemność. W końcu będziesz mógł skupić się na rozmowie z klientem, a nie kilkugodzinnej konfiguracji ustawień kampanii. W jaki sposób? Nasz system do telemarketingu posiada funkcję kopiowania ustawień poprzednich kampanii. Prowadź kampanie po swojemu!

1
2
3
4
1
2
3
4

Ustaw normę dla wybranej osoby lub grupy np. ilość wypełnionych ankiet, umówionych wizyt

Przydziel zespół konsultantów do kampanii i dostosuj częstotliwość dzwonienia przez dialer

Ustaw zakończenie kampanii np. po osiągnięciu celu lub upłynięciu przeznaczonego czasu

Przypnij scenariusz rozmowy do konkretnej kampanii i przypisz dowolną bazę danych

Sięgaj do historii rozmowy w każdym momencie

 

Informacje o kliencie, muszą być gdzieś składowane. W systemie do telemarketingu, masz osobną zakładkę z historią kontaktu. Wracając do utworzonych notatek, natychmiastowo przypomnisz sobie temat ostatniej rozmowy i sprawy pozostawione do rozwiązania przed kolejnym kontaktem. Historia danych, pozytywnie wpływa na lojalność i satysfakcję klienta, ponieważ nie musi on ponownie opowiadać o swoim problemie i to niezależnie od konsultanta do którego się dodzwoni.

Sięgaj do historii rozmowy w każdym momencie

 

Informacje o kliencie, muszą być gdzieś składowane. W systemie do telemarketingu, masz osobną zakładkę z historią kontaktu. Wracając do utworzonych notatek, natychmiastowo przypomnisz sobie temat ostatniej rozmowy i sprawy pozostawione do rozwiązania przed kolejnym kontaktem. Historia danych, pozytywnie wpływa na lojalność i satysfakcję klienta, ponieważ nie musi on ponownie opowiadać o swoim problemie i to niezależnie od konsultanta do którego się dodzwoni.

Odkrywaj statystyki, których nie byłeś świadom

 

 

Skąd czerpiesz wiedzę o efektywności konsultantów? Statystyki, które dostarczamy są ważnym elementem samokontroli pracy konsultanta. Dzięki temu zawsze wie ile przeprowadził rozmów. Za to Ty zyskujesz bieżące informacje na temat pracy każdego z zespołu lub wybierasz je w formie dziennego zestawienia. Już nigdy nie będziesz zastanawiać się m.in. nad tym, ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na rozmowy, jak długo klienci czekają na połączenie i ile osób w tym czasie się rozłącza. Wykorzystaj to do tworzenia np. systemów motywacyjnych i szkoleń dla mniej zaangażowanych pracowników.

Szerokie zastosowanie scenariusza rozmów

 

Twój zespół niechętnie podchodzi do rozmów telefonicznych z zupełnie nowym klientem? Zaproponuj mu scenariusz, który będzie mu podpowiadał w trakcie. Konsultant będzie mógł skupić się wtedy na kliencie, jego głos nabierze pewności siebie a stres wynikający z niepełnego przygotowania – zniknie. Skrypter służy też zbieraniu informacji podawanych w trakcie rozmowy. Pozwala uniknąć sytuacji, gdzie konsultant musi zadzwonić i dopytać klienta o informacje, które padły podczas wcześniejszej rozmowy.

Szerokie zastosowanie scenariusza rozmów

 

Twój zespół niechętnie podchodzi do rozmów telefonicznych z zupełnie nowym klientem? Zaproponuj mu scenariusz, który będzie mu podpowiadał w trakcie. Konsultant będzie mógł skupić się wtedy na kliencie, jego głos nabierze pewności siebie a stres wynikający z niepełnego przygotowania – zniknie. Skrypter służy też zbieraniu informacji podawanych w trakcie rozmowy. Pozwala uniknąć sytuacji, gdzie konsultant musi zadzwonić i dopytać klienta o informacje, które padły podczas wcześniejszej rozmowy.

  • TARGETUJ LEPIEJ Z SMSAMI

     

     

    SMS to lubiana forma kontaktu, zarówno przez firmy jak i klientów. Organizujesz konferencję, wprowadzasz nowy produkt na rynek, a może po prostu doceniasz lojalność klienta i masz dla niego ofertę specjalną? Poinformuj o tym klientów, wysyłając im treściwego SMS, z prośbą o odesłanie krótkiego TAK lub NIE. Statystycznie masz aż 98% szans*, na to że klient odczyta Twoją wiadomość. Efektem WOW, takiego rozwiązania, jest krok kolejny, czyli personalizacja ofert, danemu klientowi. Jeżeli nie jest zainteresowany wyprzedażą, może trafne okaże się dla niego przypomnienie o premierze nowej kolekcji.

  • NARZĘDZIA KAŻDEGO TELEMARKETERA

     

     

    Żadna inna technologia nie dorówna efektom, które przynosi zastosowanie automatów do dzwonienia, czyli dialerów. Dialer, zwiększy liczbę przeprowadzanych rozmów w Twoim call center. To narzędzie, działa w tle, podczas gdy Ty wykonujesz inne obowiązki. Dzwoni wstępnie do klientów za Ciebie. W trakcie rozmów konsultantów, wykona setki wstępnych telefonów. Odrzuci wszelkie nieosiągalne, zajęte i nieistniejące numery. Gdy w końcu natrafi na klienta, który podejmie rozmowę, dialer natychmiast przekieruje takie połączenie do wolnego konsultanta.

  • BOT / VOICE SMS

     

     

    Przy aktywnym ruchu połączeń wychodzących, możesz wspomóc lub nawet podwoić swoje działania używając bota. Pozwól się wyręczyć w zadaniach które da się ulepszyć po prostu je automatyzując. Bot wykona za Ciebie pierwszy telefon do klienta i zrobi wstępną selekcję. Zostawi na linii tylko tych, którzy są przedwstępnie zainteresowani ofertą. Automat skróci czas konsultanta przeznaczony na rozmowę z jednym klientem. To świetny sposób na ocieplanie leadów i zyskanie cennego czasu.

  • ODBLOKUJ POTENCJAŁ ZESPOŁU!

     

     

    Na pewno jest Ci znana sytuacja, kiedy to konsultanci wybierają najłatwiejsze zadania jako pierwsze do wykonania. Rezultatem tego, jest stos ważniejszych spraw, które oczekują zdecydowanie za długo na wyjaśnienie. Rozwiązaniem Twojego problemu jest jedna z funkcji systemu do telemarketingu, która narzuca kolejność zadań, ustaloną wcześniej np. sprawy mają wyznaczony priorytet lub określony czas na wykonanie. Wtedy to konsultant otworzy panel zadań i automatycznie wyświetli mu się to sprawa, która została mu przydzielona.

Gotowy

do zwiększenia sprzedaży?

Zrób to, zanim zrobi to konkurencja!

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności