Wiodący system do obsługi klientów salonów samochodowych

Dołącz do tysięcy doradców klienta, którzy wraz z nami dbają o relacje z klientem

Wiodący system do obsługi klientów salonów samochodowych

Dołącz do tysięcy doradców klienta, którzy wraz z nami dbają o relacje z klientem

Z Systell zadbasz o skuteczną komunikację z klientami

Wykorzystaj nasze doświadczenie w wdrażaniu systemów do komunikacji z klientami salonów
samochodowych. Wiemy, w jakich aspektach działalności możemy Tobie pomóc.
Czy znasz odpowiedzi na pytania:

ILE POŁĄCZEŃ NIE ODBIERA RECEPCJA W TWOIM SALONIE, OBSŁUGUJĄC BIEŻĄCYCH KLIENTÓW ?

A przecież każdy odebrany telefon jest szansą na kolejną sprzedaż i pozyskanie lojalnego klienta.

ILU KLIENTÓW MOŻESZ ZYSKAĆ URUCHAMIAJĄC ZORGANIZOWANY DZIAŁ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ?

Dzięki czemu błyskawicznie obsłużysz wszystkie spływające do salonu zgłoszenia, zanim klienci zgłoszą się do konkurencji.

ILE POŁĄCZEŃ JEST NIEODEBRANYCH „NA CZĘŚCIACH” LUB „NA SERWISIE”, PRZEZ CO TRACISZ KLIENTÓW?

Z tych usług prawdopodobnie czerpiesz największe zyski. Czemu więc pozwalasz na to, aby tracić potencjalnych klientów?

Z Systell zadbasz o skuteczną komunikację z klientami

Wykorzystaj nasze doświadczenie w wdrażaniu systemów do komunikacji z klientami salonów
samochodowych. Wiemy, w jakich aspektach działalności możemy Tobie pomóc.
Czy znasz odpowiedzi na pytania:

ILE POŁĄCZEŃ NIE ODBIERA RECEPCJA W TWOIM SALONIE, OBSŁUGUJĄC BIEŻĄCYCH KLIENTÓW ?

A przecież każdy odebrany telefon jest szansą na kolejną sprzedaż i pozyskanie lojalnego klienta.

ILU KLIENTÓW MOŻESZ ZYSKAĆ URUCHAMIAJĄC ZORGANIZOWANY DZIAŁ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ?

Dzięki czemu błyskawicznie obsłużysz wszystkie spływające do salonu zgłoszenia, zanim klienci zgłoszą się do konkurencji.

ILE POŁĄCZEŃ JEST NIEODEBRANYCH „NA CZĘŚCIACH” LUB „NA SERWISIE”, PRZEZ CO TRACISZ KLIENTÓW?

Z tych usług prawdopodobnie czerpiesz największe zyski. Czemu więc pozwalasz na to, aby tracić potencjalnych klientów?

Jak poprawić jakość obsługi klienta w salonie samochodowym?

Wystarczy wdrożyć system do komunikacji z klientami Systell Contac Center.
Z sukcesem zrealizowaliśmy wdrożenia zarówno dla jedno-, jak i wielomarkowych salonów takich marek jak np.:

FORD
VOLKSWAGEN
AUDI
SKODA

 

FIAT
BMW
MERCEDES
HYUNDAI

 

PEUGEOT
OPEL
VOLVO
SEAT

Dlaczego warto nam zaufać?

Posiadamy największe w Polsce doświadczenie w dostarczaniu systemów do komunikacji z klientami
(contact center) dla dealerów samochodowych. Z sukcesem zrealizowaliśmy wdrożenia zarówno dla
jedno-, jak i wielomarkowych salonów takich marek jak np.:

FORD
VOLKSWAGEN
AUDI
SKODA

 

FIAT
BMW
MERCEDES
HYUNDAI

 

PEUGEOT
OPEL
VOLVO
SEAT

TAJEMNICZY KLIENT

 

Czy jesteś przygotowany na test ze strony importera, sprawdzający obsługę klienta? Nie ignoruj nieznajomych kontaktów telefonicznych! Nasz system bezbłędnie przeprowadzi Twojego pracownika przez ścieżkę rozmowy z tajemniczym klientem, tak aby wypadł bez zarzutu. Gwarantujemy, że każdy wypadnie doskonale, niezależnie od poziomu kompetencji.

OBSŁUGA PREMIUM

 

W przypadku klientów marek premium, to nie cena wpływa na zakup, a profesjonalna opieka nad klientem. System przypisze doradcę handlowego do klienta, stworzy spersonalizowane wiadomości, wyznaczy specjalną linię dla klientów VIP i nie pozwoli, aby Twój klient czekał. Wiemy, że BDC premium powinien być na najwyższym poziomie Customer Care i wiemy też jak to zrealizować.

 

WYJDŹ NAPRZECIW KLIENTOWI

 

Wychodzimy na potrzeby rynku i oczekiwań klientów i oferujemy instalację chatu na stronie internetowej lub modułu do zostawienia numeru telefonu przez klienta. Kontaktuj się z klientem, tam gdzie tego potrzebuje. Pozwól mu się kontaktować w różnych miejscach, nie tracąc na jakości obsługi, przechowując całą komunikację w jednym systemie contact center.

TRANSFER POMIĘDZY DZIAŁAMI

 

Gdy klient dodzwoni się do Front Office zamiast do działu serwisu, nie ma konieczności dzwonienia na nowo. FO przekieruje go na właściwą linię. Gdy doradca serwisowy będzie zajęty, wtedy system założy ticket z numerem telefonu klienta i prośbą o oddzwonienie przez wybrany dział.

DBAMY O WZROST SPRZEDAŻY

 

Promocja to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów. System pomoże Ci zbadać źródła konwersji, liczbę i jakość połączeń wygenerowanych z konkretnych akcji marketingowych. Dowiesz się, które akcje marketingowe przynoszą wymierne korzyści, abyś mógł skupić się na rozwoju biznesu.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY POŁĄCZEŃ

 

Czy wiesz, że trudności wynikające z połączeniem się z salonem samochodowym, najczęściej wynikają z rozmów prowadzonych wewnątrz organizacji? Zobacz faktyczną liczbę połączeń zewnętrznych, która trafia do działu BDC. Zminimalizujemy rozmowy telefoniczne pomiędzy Twoimi doradcami.

WYBRANI KLIENCI

Dowiedz się na co możesz liczyć wybierając ofertę Systell

WDROŻYSZ NAJLEPSZE PRAKTYKI RYNKOWE W SWOIM SALONIE

Nasze bogate doświadczenie w branży automotive pozwoliło nam skonsolidować w jedną całość wszystkie dobre praktyki prowadzenia komunikacji z klientami salonów samochodowych. Doradzimy Tobie w jaki sposób zmienić procesy kontaktu z klientami, jak zoptymalizować pracę recepcji, jak wyodrębnić osobne, wyspecjalizowane osoby do obsługi telefonicznej klientów.

BEZPROBLEMOWA INTEGRACJA Z DMS

Wiemy, że każda marka samochodowa ma swój system DMS oraz, że potrafią się one różnić między sobą zakresem dostępnych funkcji i możliwości. Realizowaliśmy już podobne wdrożenia. Dlatego, nawet jeśli prowadzisz multibrandowy salon samochodowy, przeprowadzimy Ciebie przez proces integracji Systell Contact Center ze wszystkimi systemami DMS, których używasz. Od tej pory będziesz mógł prowadzić komunikację z klientami z jednego, prostego narzędzia.

UMÓWISZ Z NAMI 100% WIĘCEJ JAZD TESTOWYCH LUB SPOTKAŃ DLA DORADCÓW

Pokażemy Tobie jak wykorzystać Systell Contact Center do pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych. Przekonasz się jak efektywnie możesz obsługiwać przez telefon zgłoszenia ze stron internetowych, a także realizować kampanie telefoniczne na posiadanej już bazie kontaktów. Wszystko w celu wygenerowania jak największej liczby jazd testowych lub spotkań w salonie dla doradców.

ZAMIENIMY NIEODEBRANE POŁĄCZENIA W LOJALNYCH KLIENTÓW

Klienci salonów samochodowych skarżą się często na brak możliwości dodzwonienia się do dealera. Przede wszystkim brak odpowiedzi dotyczy działu serwisu i części. Na początku przeprowadzimy analizę nieodbieranych telefonów po to, aby z pomocą naszych systemów telekomunikacyjnych wprowadzić odpowiednie procedury naprawcze. Zapewniamy, że po wdrożeniu, odbierzesz 99% połączeń! Pozostały 1% trafi na listę oddzwonień w formie ticketu. System zaraportuje 100% telefonów. Dzięki integracji z DMS, przy połączeniu przychodzącym, system od razu zidentyfikuje klienta, wyświetlając jego dane dane np. ile ma samochodów, jakie wizyty serwisowe odbył itp.

AKCJE SEZONOWE? BADANIE SATYSFAKCJI? WYKORZYSTASZ NOWE KANAŁY KONTAKTU Z KLIENTAMI

Zastanawiasz się w jaki sposób przyciągnąć klientów do Twojego salonu na akcje sezonowe? A może myślisz nad nowymi sposobami ankietowania i badania satysfakcji? Z Systell Contact Center wprowadzisz kontakt z klientem na nowy, wyższy poziom, dzięki takim kanałom komunikacji jak: telefon, SMS, obsługa formularzy ze stron internetowych, czy SMS Głosowy. Wszystko będzie dla Ciebie dostępne z poziomu jednego, prostego w użyciu narzędzia.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.