Integracja Systell Contact Center z Kanri
Łączymy funkcjonalność Systell Contact Center i DMS Kanri
Rozmawiaj z klientem, dysponując pełną wiedzą o jego historii komunikacji z salonem. Sprawnie korzystaj z danych zebranych w Kanri i zadbaj o profesjonalną obsługę tych, którzy Ci zaufali!
Systell i DMS Kanri
Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri, w salonach samochodowych Toyoty:
- konsultant ma dostęp do kartoteki oraz historii komunikacji: telefony, maile, smsy – dzięki czemu konsultant zyskuje pełną wiedzę o kliencie przed podjęciem rozmowy
- dane klienta są automatycznie pobierane z Kanri i prezentowane w przeglądarce internetowej,
- na karcie połączenia przychodzącego konsultant otrzymuje link, pod którym otwiera się karta dzwoniącego klienta w Kanri,
- wybieranie połączeń telefonicznych jest możliwe z poziomu DMS Kanri,
- w przypadku braku odebrania telefonu przez dealera, zostaje ustawione automatyczne oddzwonienie i wysyłany jest sms.
Odbieraj połączenia w oknie systemu contact center
Gdy system informuje o nowym połączeniu przychodzącym, konsultantowi dostarczane są jednocześnie dane osoby, której dzwoni. Agent może też przejść do zakładki karty klienta, gdzie znajdują się wszelkie informacje o historii prowadzonej z nim komunikacji.
Korzystaj z danych klienta wprost w oknie contact center
Systell Contact Center pobiera dane z DMS Kanri, odświeżając je w trybie dobowym.
Wszystkie informacje o rozmówcy są dostępne w karcie klienta. Dane klienta również można pobrać z DMS-a.
Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS Kanri
Nie trać kontaktu z klientem
Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri, nawet, jeśli konsultant nie odbierze połączenia, w system zostanie ustawione automatyczne oddzwonienie. Do klienta zostanie też wysyłane powiadomienie sms.
Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z Kanri
W salonach samochodowych kluczowym zadaniem konsultantów jest utrzymaniem stałego kontaktu z klientami. Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri można ograniczyć m.in.:
- liczbę klientów, którzy nie mogą skontaktować się salonem
- ilość nieudanych prób połączeń wykonanych do klienta
- brak przepływu istotnych informacji między salonem i klientem
- liczbę klientów niezadowolonych z jakości obsługi w salonie.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu