Przejdź do treści
Kontakt

Integracja Systell Contact Center z Kanri

Łączymy funkcjonalność Systell Contact Center
i DMS Kanri

Rozmawiaj z klientem, dysponując pełną wiedzą o jego historii komunikacji z salonem. Sprawnie korzystaj z danych zebranych w Kanri i zadbaj o profesjonalną obsługę tych, którzy Ci zaufali!

Jak skutecznie wykorzystać Systell Contact Center BDC w branży automotive

Systell i DMS Kanri

Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri, w salonach samochodowych Toyoty:

  • konsultant ma dostęp do kartoteki oraz historii komunikacji: telefony, maile, smsy – dzięki czemu konsultant zyskuje pełną wiedzę o kliencie przed podjęciem rozmowy
  • dane klienta są automatycznie pobierane z Kanri i prezentowane w przeglądarce internetowej,
  • na karcie połączenia przychodzącego konsultant otrzymuje link, pod którym otwiera się karta dzwoniącego klienta w Kanri,
  • wybieranie połączeń telefonicznych jest możliwe z poziomu DMS Kanri,
  • w przypadku braku odebrania telefonu przez dealera, zostaje ustawione automatyczne oddzwonienie i wysyłany jest sms.

Odbieraj połączenia w oknie systemu contact center

Gdy system informuje o nowym połączeniu przychodzącym, konsultantowi dostarczane są jednocześnie dane osoby, której dzwoni. Agent może też przejść do zakładki karty klienta, gdzie znajdują się wszelkie informacje o historii prowadzonej z nim komunikacji.

Korzystaj z danych klienta wprost w oknie contact center

Systell Contact Center pobiera dane z DMS Kanri, odświeżając je w trybie dobowym.

Wszystkie informacje o rozmówcy są dostępne w karcie klienta. Dane klienta również można pobrać z DMS-a.

Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS Kanri

Komunikacja omnichannel
Historia kontaktu
Powiadamianie SMS
Obsługa Premium
Automatyczne oddzwanianie
Kolejkowanie, IVR

Nie trać kontaktu z klientem

Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri, nawet, jeśli konsultant nie odbierze połączenia, w system zostanie ustawione automatyczne oddzwonienie. Do klienta zostanie też wysyłane powiadomienie sms.

Co zyskujesz, wykorzystując integrację Systell Contact Center z DMS Kanri?

Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z Kanri

korzyści z integracji systell i kanri

W salonach samochodowych kluczowym zadaniem konsultantów jest utrzymaniem stałego kontaktu z klientami. Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Kanri można ograniczyć m.in.:

  • liczbę klientów, którzy nie mogą skontaktować się salonem
  • ilość nieudanych prób połączeń wykonanych do klienta
  • brak przepływu istotnych informacji między salonem i klientem
  • liczbę klientów niezadowolonych z jakości obsługi w salonie.
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań