Program do ankiet

Chciałbyś wiedzieć co klienci myślą o Twojej firmie?

Zyski Twojej firmy są w głównej mierze uzależnione od poziomu satysfakcji klientów. Skorzystaj z systemu, który zbierze tysiące opinii w ciągu jednego dnia a dane dostarczy Ci w prostym raporcie.

Chciałbyś wiedzieć co klienci myślą o Twojej firmie?

Zyski Twojej firmy są w głównej mierze uzależnione od poziomu satysfakcji klientów. Skorzystaj z systemu, który zbierze tysiące opinii w ciągu jednego dnia a dane dostarczy Ci w prostym raporcie.

Ponad 700 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Ponad 700 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Problem

 

Niezadowoleni klienci

Czy Twój klient jest zadowolony z wykupionej usługi? A może wielokrotnie zgłaszał, że nie wszystko działa zgodnie z jego oczekiwaniami? Gdzie zapisujesz uwagi klientów – w jednym miejscu, a może za każdym razem na innej kartce? Twoi klienci są niezadowoleni, wystawiają anonimowo negatywne opinie, a Ty nie wiesz dlaczego? Przeprowadzasz ankiety, ale trwa to długo i są nierzetelne?

Rozwiązanie

 

Program do ankiet

Projektujesz usługi dla klientów, dlaczego więc nie włączysz ich w proces tworzenia? Dobrze przeprowadzone ankiety są kopalnią wiedzy o Twoich klientach, a im więcej o nich wiesz, tym lepiej dopasowany produkt im dostarczysz. Świetnie dobrana usługa przyciągnie zainteresowanie oraz sprawi, że klienci staną się ambasadorami Twojej firmy. To gwarancja sukcesu sprzedaży. Jeśli stawiasz na wysoką jakość obsługi, uruchom ankiety zadowolenia. Taka informacja zwrotna, powie Ci o tym, jak pracuje Twój zespół.

Rozwiązanie

 

Program do ankiet

Projektujesz usługi dla klientów, dlaczego więc nie włączysz ich w proces tworzenia? Dobrze przeprowadzone ankiety są kopalnią wiedzy o Twoich klientach, a im więcej o nich wiesz, tym lepiej dopasowany produkt im dostarczysz. Świetnie dobrana usługa przyciągnie zainteresowanie oraz sprawi, że klienci staną się ambasadorami Twojej firmy. To gwarancja sukcesu sprzedaży. Jeśli stawiasz na wysoką jakość obsługi, uruchom ankiety zadowolenia. Taka informacja zwrotna, powie Ci o tym, jak pracuje Twój zespół.

Dlaczego Twoja konkurencja używa programu do ankiet?

1
2
3
4
1
2
3
4

Poznaje mocne i słabe strony swojego przedsiębiorstwa, produktu lub usługi

Rozwija swój produkt i likwiduje jego niedociągnięcia

Lepiej dopasowuje produkt pod swoją grupę docelową

Ich firma cieszy się dobrą opinią i zyskuje lojalnych klientów

Ty też to wszystko możesz mieć!

 

Bez wysiłku dowiesz się, co myślą klienci o Twojej firmie. Wprowadzaj nowe produkty na rynek, który właśnie ich potrzebuje. Doskonal swoje usługi, dopasuj ceny do możliwości i ciesz się zaufaniem. Buduj lojalność klienta, pytając go o zdanie. Nasz system ułatwia przeprowadzanie ankiet przez dwa główne kanały komunikacji:

1. ANKIETY TELEFONICZNE

 

Zastosuj ankiety do badania rynku i opinii publicznej. Z łatwością przeprowadzaj badania na dużej grupie. Gotowy scenariusz rozmowy może być dopasowywany przez system, na podstawie danych z CRM. Przed konsultantem w trakcie rozmowy, wyświetlą się gotowe pytanie do zadania ankietowanemu. Takie rozwiązanie nie generuje błędów w odpowiedziach i masz pewność, że nie pogubisz się w kolejności pytań. Na koniec system podsumuje wyniki przeprowadzanych ankiet. System do ankietowania sprawdza się zarówno do badań w B2B jak i ankietach konsumenckich.

2. KAMPANIE SMSOWE

 

SMSy zmniejszają barierę pomiędzy Twoją firmą a klientem. Wg badań aż 95% osób czyta wiadomości SMS. Poza tym, lubimy gdy ktoś pyta nas o zdanie. Wyślij klientowi krótką wiadomość z prośbą o ocenę ostatniego zakupu. Zapytaj go, ile gwiazdek przyznałby konsultantowi, z którym właśnie skończył rozmawiać. Kampanie SMSowe działają w tle, więc nie potrzebujesz cennego czasu zespołu, do ich przeprowadzania. Taka informacja zwrotna, często jest rzetelniejsza od wyników sprzedaży czy długości rozmów Twoich pracowników. W końcu to klienci wiedzą najlepiej, jak zostali obsłużeni.

Ty też to wszystko możesz mieć!

 

Bez wysiłku dowiesz się, co myślą klienci o Twojej firmie. Wprowadzaj nowe produkty na rynek, który właśnie ich potrzebuje. Doskonal swoje usługi, dopasuj ceny do możliwości i ciesz się zaufaniem. Buduj lojalność klienta, pytając go o zdanie. Nasz system ułatwia przeprowadzanie ankiet przez dwa główne kanały komunikacji:

1. ANKIETY TELEFONICZNE

 

Zastosuj ankiety do badania rynku i opinii publicznej. Z łatwością przeprowadzaj badania na dużej grupie. Gotowy scenariusz rozmowy może być dopasowywany przez system, na podstawie danych z CRM. Przed konsultantem w trakcie rozmowy, wyświetlą się gotowe pytanie do zadania ankietowanemu. Takie rozwiązanie nie generuje błędów w odpowiedziach i masz pewność, że nie pogubisz się w kolejności pytań. Na koniec system podsumuje wyniki przeprowadzanych ankiet. System do ankietowania sprawdza się zarówno do badań w B2B jak i ankietach konsumenckich.

2. KAMPANIE SMSOWE

 

SMSy zmniejszają barierę pomiędzy Twoją firmą a klientem. Wg badań aż 95% osób czyta wiadomości SMS. Poza tym, lubimy gdy ktoś pyta nas o zdanie. Wyślij klientowi krótką wiadomość z prośbą o ocenę ostatniego zakupu. Zapytaj go, ile gwiazdek przyznałby konsultantowi, z którym właśnie skończył rozmawiać. Kampanie SMSowe działają w tle, więc nie potrzebujesz cennego czasu zespołu, do ich przeprowadzania. Taka informacja zwrotna, często jest rzetelniejsza od wyników sprzedaży czy długości rozmów Twoich pracowników. W końcu to klienci wiedzą najlepiej, jak zostali obsłużeni.

Oszczędność czasu na którą Cię stać.

W jaki sposób Twoje ankiety będą skuteczne?

  • Zapisywanie odpowiedzi przez formularz z gotowymi odpowiedziami
  • Z systemami dialerów zebranie dużej ilości ankiet to nie problem. Pracują w tle i szukają wolnego połączenia, tak aby zajęty rozmową konsultant, miał przygotowanego kolejnego rozmówcę

  • Tworzenie wielu ankiet i wybór zespołu który je zrealizuje
  • Ankiety nigdy się nie zgubią, są zapisywane w archiwum. Możesz je później wykorzystać do zestawienia danych z kilku lat, sprawdzić trendy i wyciągać jeszcze więcej wniosków.

Poznaj mocne i słabe strony

swojego przedsiębiorstwa

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności