Transport i logistyka

Wykorzystaj możliwości oprogramowania dla transportu i logistyki

WSZYSTKIE DANE W JEDNYM MIEJSCU

Książka telefoniczna, lista kontaktów i identyfikacja dzwoniących, archiwalne nagrania rozmów, historia zamówień, identyfikowanie klientów w systemach CRM… To tylko wybrane dane, które dzięki naszym systemom telefonicznym dostosowanym do branży TSL, zostaną zintegrowane i dostarczone pracownikom w jednym miejscu, bez konieczności długiego szukania odpowiednich informacji.

OSZCZĘDZAJ NA INFRASTRUKTURZE I KOSZTACH POŁĄCZEŃ

Firmy z branży TSL często posiadają kilka, lub nawet kilkanaście oddziałów. Jeszcze niedawno, rzeczywistość związana z telefonią firmową obligowała takie przedsiębiorstwa do zakupu wielu central telefonicznych – po jednej, do każdego z oddziałów.
Rozwiązania oferowane przez Systell wychodzą naprzeciw takiemu stanu rzeczy. Dzięki nam oszczędzisz mnóstwo pieniędzy i zasobów, inwestując wyłącznie w jedną centralę, funkcjonującą globalnie dla całej firmy. Praktycznie do zera ograniczysz również koszty połączeń wewnętrznych, pomiędzy poszczególnymi oddziałami.

USPRAWNIAJ PRACĘ SPEDYTORÓW I ADMINISTRATORÓW

Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych, które oferuje Systell sprawia, że codzienna praca spedytorów będzie dla nich czystą przyjemnością. Fizyczny telefon stojący na biurku często przeszkadza w operacjach na komputerze, koniecznych do wykonania podczas rozmów telefonicznych. Dostarczane przez nas systemy przenoszą „telefon” do komputera i pozwalają swobodnie wykonywać pozostałe obowiązki.
Zoptymalizowana zostanie również praca administratorów. Zarządzanie wieloma użytkownikami, niejednokrotnie pracującymi w systemie wielozmianowym, często wymaga nie lada zachodu. Lecz nie z rozwiązaniami oferowanymi przez Systell.

ZARZĄDZAJ SYSTEMEM TELEFONICZNYM BEZ ZEWNĘTRZNEGO WSPARCIA

Nasze systemy telefoniczne dla transportu i logistyki sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na wielkość i kompetencje wewnętrznych działów IT. Proste zarządzanie całością procesów telefonicznych, samodzielne sterowanie centralą, intuicyjne dodawanie i konfiguracja użytkowników i urządzeń końcowych – to cechy naszych rozwiązań, które pokażemy i nauczymy obsługiwać podczas naszych szkoleń.

INTEGRUJ TELEFONIĘ Z INNYMI SYSTEMAMI

Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? A może chciałbyś wiedzieć, w które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania centralowe dostarczą Ci wszystkich niezbędnych danych. Pozwolą je także zintegrować z wewnętrznymi systemami raportowymi, czy też systemami CRM. Wszystko po to, abyś mógł jak najbardziej skupić się na rozwijaniu wysokiej jakości obsługi klientów.

Dbamy o Twoje korzyści!

Wierzymy, że oprogramowanie wirtualnej centrali telefonicznej stanowi fundament sprawnego funkcjonowania firmy w branży TSL. Jednak sam fundament nie wystarczy, aby zbudować dom. Dlatego też chętnie podzielimy się z Tobą dobrymi praktykami i know-how wyniesionym z naszej 15-letniej działalności, po to, abyś mógł czerpać jak najwięcej korzyści z naszej współpracy. Co zyskasz dzięki temu?

SZYBKĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW
WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI

 

WIEDZĘ O KLIENTACH, REALIZOWANYCH TRASACH I ZAMÓWIENIACH

 

KOMFORT PRACY SPEDYTORÓW
ZNACZNE OSZCZĘDNOŚCI

 

SWOBODĘ DZIAŁANIA DLA ADMINISTRATORÓW

Dbamy o Twoje korzyści!

Wierzymy, że oprogramowanie wirtualnej centrali telefonicznej stanowi fundament sprawnego funkcjonowania firmy w branży TSL.

Jednak sam fundament nie wystarczy, aby zbudować dom. Dlatego też chętnie przekażemy Tobie dobre praktyki.

Abyś mógł czerpać jak najwięcej korzyści z naszej współpracy, dzielimy się know-how wyniesionym z naszej 15-letniej działalności.

Co zyskasz dzięki temu?

SZYBKĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW
WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI
WIEDZĘ O KLIENTACH, REALIZOWANYCH TRASACH I ZAMÓWIENIACH
KOMFORT PRACY SPEDYTORÓW
ZNACZNE OSZCZĘDNOŚCI
SWOBODĘ DZIAŁANIA DLA ADMINISTRATORÓW

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.