Przejdź do treści
Kontakt

OPROGRAMOWANIE DLA TRANSPORTU I LOGISTYKI

Pojedziesz dalej ze sprawdzonym systemem telefonicznym dla transportu i logistyki

Zaoszczędź na infrastrukturze i miej ważne kontakty pod ręką

contact center w branży transportowej

Wykorzystuj oprogramowanie dla transportu i logistyki

Automatyzacja procesu zamówień, identyfikacja klienta i znajomość jego historii, spójny system komunikacji to klucz do Twojego sukcesu

Funkcje istotne w branży transportowej

Identyfikacja klienta
Centrala IVR
CRM
Raporty
Autorespondery
Transfer połączeń między działami

Wszystkie dane w jednym miejscu

Książka telefoniczna, lista kontaktów i identyfikacja dzwoniących, archiwalne nagrania rozmów, historia zamówień, identyfikowanie klientów w systemach CRM… To tylko wybrane dane, które dzięki naszym systemom telefonicznym dostosowanym do branży TSL, zostaną zintegrowane i dostarczone pracownikom w jednym miejscu, bez konieczności długiego szukania odpowiednich informacji.

wszystkie dane w jednym miejscu dzięki contact center
logistyka jedna centrala dla całej firmy dzięki contact center

Oszczędzaj na infrastrukturze i kosztach połączeń

Firmy z branży TSL często posiadają kilka lub nawet kilkanaście oddziałów. Jeszcze niedawno rzeczywistość związana z telefonią firmową obligowała takie przedsiębiorstwa do zakupu wielu central telefonicznych – po jednej, do każdego z oddziałów.

Rozwiązania oferowane przez Systell wychodzą naprzeciw takiemu stanu rzeczy. Dzięki nam oszczędzisz mnóstwo pieniędzy i zasobów, inwestując wyłącznie w jedną centralę, funkcjonującą globalnie dla całej firmy. Praktycznie do zera ograniczysz również koszty połączeń wewnętrznych, pomiędzy poszczególnymi oddziałami

Usprawniaj pracę spedytorów i administratorów

Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych, które oferuje Systell sprawia, że codzienna praca spedytorów będzie dla nich czystą przyjemnością. Fizyczny telefon stojący na biurku często przeszkadza w operacjach na komputerze, koniecznych do wykonania podczas rozmów telefonicznych. Dostarczane przez nas systemy przenoszą „telefon” do komputera i pozwalają swobodnie wykonywać pozostałe obowiązki.

Zoptymalizowana zostanie również praca administratorów. Zarządzanie wieloma użytkownikami, niejednokrotnie pracującymi w systemie wielozmianowym, często wymaga nie lada zachodu. Lecz nie z rozwiązaniami oferowanymi przez Systell.

lepsza praca spedytorów i administratorów dzięki contact center
Zarządzaj systemem telefonicznym bez zewnętrznego wsparcia dzięki contact center

Zarządzaj systemem telefonicznym bez zewnętrznego wsparcia

Nasze systemy telefoniczne dla transportu i logistyki sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na wielkość i kompetencje wewnętrznych działów IT. Proste zarządzanie całością procesów telefonicznych, samodzielne sterowanie centralą, intuicyjne dodawanie i konfiguracja użytkowników i urządzeń końcowych – to cechy naszych rozwiązań, które pokażemy i nauczymy obsługiwać podczas naszych szkoleń.

Integruj telefonię z innymi systemami

Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? A może chciałbyś wiedzieć, w które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania centralowe dostarczą Ci wszystkich niezbędnych danych. Pozwolą je także zintegrować z wewnętrznymi systemami raportowymi, czy też systemami CRM. Wszystko po to, abyś mógł jak najbardziej skupić się na rozwijaniu wysokiej jakości obsługi klientów.

contact center w transporcie i logistyce
nowoczesne contact center

Zobacz jak stworzyć komunikacyjne centrum dla spedycji

Sprawdź, jak dzięki Systell Contact Center usprawnić komunikację pomiędzy oddziałami organizacji. Zobacz, jak zwiększyć możliwości komunikacyjne między spedytorem, a jego klientem!

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Wideo chat
E-mail, czat
Formularz www
Komunikatory
Chat bot
Voice bot
Call back
klienci systella transport
klienci systella transport

Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach

SPRAWDŹ
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań