Zaoszczędź na infrastrukturze i miej ważne kontakty pod ręką
Zaoszczędź na infrastrukturze i miej ważne kontakty pod ręką
Książka telefoniczna, lista kontaktów i identyfikacja dzwoniących, archiwalne nagrania rozmów, historia zamówień, identyfikowanie klientów w systemach CRM… To tylko wybrane dane, które dzięki naszym systemom telefonicznym dostosowanym do branży TSL, zostaną zintegrowane i dostarczone pracownikom w jednym miejscu, bez konieczności długiego szukania odpowiednich informacji.
Firmy z branży TSL często posiadają kilka, lub nawet kilkanaście oddziałów. Jeszcze niedawno, rzeczywistość związana z telefonią firmową obligowała takie przedsiębiorstwa do zakupu wielu central telefonicznych – po jednej, do każdego z oddziałów.
Rozwiązania oferowane przez Systell wychodzą naprzeciw takiemu stanu rzeczy. Dzięki nam oszczędzisz mnóstwo pieniędzy i zasobów, inwestując wyłącznie w jedną centralę, funkcjonującą globalnie dla całej firmy. Praktycznie do zera ograniczysz również koszty połączeń wewnętrznych, pomiędzy poszczególnymi oddziałami.
Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych, które oferuje Systell sprawia, że codzienna praca spedytorów będzie dla nich czystą przyjemnością. Fizyczny telefon stojący na biurku często przeszkadza w operacjach na komputerze, koniecznych do wykonania podczas rozmów telefonicznych. Dostarczane przez nas systemy przenoszą „telefon” do komputera i pozwalają swobodnie wykonywać pozostałe obowiązki.
Zoptymalizowana zostanie również praca administratorów. Zarządzanie wieloma użytkownikami, niejednokrotnie pracującymi w systemie wielozmianowym, często wymaga nie lada zachodu. Lecz nie z rozwiązaniami oferowanymi przez Systell.
Nasze systemy telefoniczne dla transportu i logistyki sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na wielkość i kompetencje wewnętrznych działów IT. Proste zarządzanie całością procesów telefonicznych, samodzielne sterowanie centralą, intuicyjne dodawanie i konfiguracja użytkowników i urządzeń końcowych – to cechy naszych rozwiązań, które pokażemy i nauczymy obsługiwać podczas naszych szkoleń.
Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? A może chciałbyś wiedzieć, w które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania centralowe dostarczą Ci wszystkich niezbędnych danych. Pozwolą je także zintegrować z wewnętrznymi systemami raportowymi, czy też systemami CRM. Wszystko po to, abyś mógł jak najbardziej skupić się na rozwijaniu wysokiej jakości obsługi klientów.
Wierzymy, że oprogramowanie wirtualnej centrali telefonicznej stanowi fundament sprawnego funkcjonowania firmy w branży TSL. Jednak sam fundament nie wystarczy, aby zbudować dom. Dlatego też chętnie podzielimy się z Tobą dobrymi praktykami i know-how wyniesionym z naszej 15-letniej działalności, po to, abyś mógł czerpać jak najwięcej korzyści z naszej współpracy. Co zyskasz dzięki temu?
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.