OPROGRAMOWANIE DLA TRANSPORTU I LOGISTYKI
Z Systell Contact Center wyprzedzisz konkurencję!
Zadbaj o bezproblemową komunikację, by skuteczniej zarządzać flotą i dostawami.
![contact center w branży transportowej](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/Group-6116ww.png)
![nowoczesne contact center](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/transport1.png)
Zarządzaj logistyką na najwyższym poziomie
W świecie logistyki i transportu liczy się czas i dokładność. Od tego, jak sprawnie zarządzasz komunikacją i informacją, zależy Twój sukces. Dajemy Ci narzędzie, dzięki któremu osiągniesz swój cel!
Z oprogramowaniem Systell Contact Center, Twoja firma spedycyjna zyska możliwość błyskawicznej wymiany informacji między klientami, kierowcami, a zespołem operacyjnym poprzez różnorodne kanały komunikacji – od telefonów, przez e-maile, SMS-y, aż po czaty internetowe.
Wszystkie dane w jednym miejscu
Książka telefoniczna, lista kontaktów i identyfikacja dzwoniących, archiwalne nagrania rozmów, historia zamówień, identyfikowanie klientów w systemach CRM… To tylko wybrane dane, które dzięki naszym systemom telefonicznym dostosowanym do branży TSL, zostaną zintegrowane i dostarczone pracownikom w jednym miejscu, bez konieczności długiego szukania odpowiednich informacji.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2023/11/systell-contact-center-dla-marketingu.png)
![logistyka jedna centrala dla całej firmy dzięki contact center](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/transport4.png)
Oszczędzaj na infrastrukturze i kosztach połączeń
Firmy z branży TSL często posiadają kilka lub nawet kilkanaście oddziałów. Jeszcze niedawno rzeczywistość związana z telefonią firmową obligowała takie przedsiębiorstwa do zakupu wielu central telefonicznych – po jednej, do każdego z oddziałów.
Rozwiązania oferowane przez Systell wychodzą naprzeciw takiemu stanu rzeczy. Dzięki nam oszczędzisz mnóstwo pieniędzy i zasobów, inwestując wyłącznie w jedną centralę, funkcjonującą globalnie dla całej firmy. Praktycznie do zera ograniczysz również koszty połączeń wewnętrznych, pomiędzy poszczególnymi oddziałami
Usprawniaj pracę spedytorów i administratorów
Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych, które oferuje Systell sprawia, że codzienna praca spedytorów będzie dla nich czystą przyjemnością. Fizyczny telefon stojący na biurku często przeszkadza w operacjach na komputerze, koniecznych do wykonania podczas rozmów telefonicznych. Dostarczane przez nas systemy przenoszą „telefon” do komputera i pozwalają swobodnie wykonywać pozostałe obowiązki.
Zoptymalizowana zostanie również praca administratorów. Zarządzanie wieloma użytkownikami, niejednokrotnie pracującymi w systemie wielozmianowym, często wymaga nie lada zachodu. Lecz nie z rozwiązaniami oferowanymi przez Systell.
![lepsza praca spedytorów i administratorów dzięki contact center](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/7-2.png)
Funkcje istotne w branży transportowej
![Zarządzaj systemem telefonicznym bez zewnętrznego wsparcia dzięki contact center](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/transport7.png)
Zarządzaj systemem telefonicznym bez zewnętrznego wsparcia
Nasze systemy telefoniczne dla transportu i logistyki sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na wielkość i kompetencje wewnętrznych działów IT. Proste zarządzanie całością procesów telefonicznych, samodzielne sterowanie centralą, intuicyjne dodawanie i konfiguracja użytkowników i urządzeń końcowych – to cechy naszych rozwiązań, które pokażemy i nauczymy obsługiwać podczas naszych szkoleń.
Integruj telefonię z innymi systemami
Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? A może chciałbyś wiedzieć, w które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania centralowe dostarczą Ci wszystkich niezbędnych danych. Pozwolą je także zintegrować z wewnętrznymi systemami raportowymi, czy też systemami CRM. Wszystko po to, abyś mógł jak najbardziej skupić się na rozwijaniu wysokiej jakości obsługi klientów.
![contact center w transporcie i logistyce](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/05/3-3.png)
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu