OPROGRAMOWANIE DLA TRANSPORTU I LOGISTYKI
Pojedziesz dalej ze sprawdzonym systemem telefonicznym dla transportu i logistyki
Zaoszczędź na infrastrukturze i miej ważne kontakty pod ręką

Funkcje istotne w branży transportowej
Wszystkie dane w jednym miejscu
Książka telefoniczna, lista kontaktów i identyfikacja dzwoniących, archiwalne nagrania rozmów, historia zamówień, identyfikowanie klientów w systemach CRM… To tylko wybrane dane, które dzięki naszym systemom telefonicznym dostosowanym do branży TSL, zostaną zintegrowane i dostarczone pracownikom w jednym miejscu, bez konieczności długiego szukania odpowiednich informacji.


Oszczędzaj na infrastrukturze i kosztach połączeń
Firmy z branży TSL często posiadają kilka lub nawet kilkanaście oddziałów. Jeszcze niedawno rzeczywistość związana z telefonią firmową obligowała takie przedsiębiorstwa do zakupu wielu central telefonicznych – po jednej, do każdego z oddziałów.
Rozwiązania oferowane przez Systell wychodzą naprzeciw takiemu stanu rzeczy. Dzięki nam oszczędzisz mnóstwo pieniędzy i zasobów, inwestując wyłącznie w jedną centralę, funkcjonującą globalnie dla całej firmy. Praktycznie do zera ograniczysz również koszty połączeń wewnętrznych, pomiędzy poszczególnymi oddziałami
Usprawniaj pracę spedytorów i administratorów
Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych, które oferuje Systell sprawia, że codzienna praca spedytorów będzie dla nich czystą przyjemnością. Fizyczny telefon stojący na biurku często przeszkadza w operacjach na komputerze, koniecznych do wykonania podczas rozmów telefonicznych. Dostarczane przez nas systemy przenoszą „telefon” do komputera i pozwalają swobodnie wykonywać pozostałe obowiązki.
Zoptymalizowana zostanie również praca administratorów. Zarządzanie wieloma użytkownikami, niejednokrotnie pracującymi w systemie wielozmianowym, często wymaga nie lada zachodu. Lecz nie z rozwiązaniami oferowanymi przez Systell.


Zarządzaj systemem telefonicznym bez zewnętrznego wsparcia
Nasze systemy telefoniczne dla transportu i logistyki sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na wielkość i kompetencje wewnętrznych działów IT. Proste zarządzanie całością procesów telefonicznych, samodzielne sterowanie centralą, intuicyjne dodawanie i konfiguracja użytkowników i urządzeń końcowych – to cechy naszych rozwiązań, które pokażemy i nauczymy obsługiwać podczas naszych szkoleń.
Integruj telefonię z innymi systemami
Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? A może chciałbyś wiedzieć, w które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania centralowe dostarczą Ci wszystkich niezbędnych danych. Pozwolą je także zintegrować z wewnętrznymi systemami raportowymi, czy też systemami CRM. Wszystko po to, abyś mógł jak najbardziej skupić się na rozwijaniu wysokiej jakości obsługi klientów.


Zobacz jak stworzyć komunikacyjne centrum dla spedycji
Sprawdź, jak dzięki Systell Contact Center usprawnić komunikację pomiędzy oddziałami organizacji. Zobacz, jak zwiększyć możliwości komunikacyjne między spedytorem, a jego klientem!
Kanały komunikacji
Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach
SPRAWDŹOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu