VOICEBOT W CONTACT CENTER
Perfekcyjna obsługa klienta 24/7 w Contact Center
Skróć czas oczekiwania klientów na połączenie z obsługą i zwiększ poziom ich satysfakcji z kontaktu z marką.
Voicebot – nieprzerwane wsparcie dla klientów
Dzięki zastosowaniu voicebota, możliwe jest precyzyjne zaprogramowanie scenariuszy konwersacji, co zapewnia skuteczne i spersonalizowane doświadczenia dla każdego klienta. Korzystając z zaawansowanych algorytmów rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego, voiceboty oferują płynne i naturalne interakcje, zwiększając zadowolenie użytkowników i efektywność obsługi klienta.
Voicebot – szybkie i merytoryczne wsparcie klienta
Dzięki voicebotowi cały ruch głosowy zostaje przejęty i przekierowany na wybraną przez klienta, dedykowaną grupę obsługową. Dzięki temu, klient nie odczuwa zniecierpliwienia w oczekiwaniu na rozmowę. Dodatkowo, trafia od razu do osoby, która najpełniej odpowie na jego potrzeby.
Remedium na nieobecności w zespole obsługi klienta
Wykorzystując voicebota, możesz zapobiec skutkom braku personelu i zredukować koszty związane z obsługą klienta. Jednocześnie zapewnisz klientom stały dostęp do wsparcia – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Voicebot stanowi idealne wsparcie dla Twojego zespołu, umożliwiając efektywniejszą i bardziej dostępną obsługę klienta.
Re-użycie skryptów dialogowych
Wykorzystując voicebota, masz możliwość wielokrotnego użycia opracowanych skryptów w różnych kanałach komunikacji i wielu kontekstach. Dzięki temu możesz efektywnie automatyzować swoją komunikację i oszczędzać cenny czas na bardziej strategiczne działania.
Obsługa w różnych kanałach kontaktu z wykorzystaniem wspólnych skryptów dialogowych
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.