Przejdź do treści
Kontakt

VOICEBOT W CONTACT CENTER

Perfekcyjna obsługa klienta 24/7 w Contact Center

Skróć czas oczekiwania klientów na połączenie z obsługą i zwiększ poziom ich satysfakcji z kontaktu z marką.

voicebot w contact center

Zapewnij klientom bezpośrednią, interaktywną obsługę asystenta głosowego

Voicebot – nieprzerwane wsparcie dla klientów

Dzięki zastosowaniu voicebota, możliwe jest precyzyjne zaprogramowanie scenariuszy konwersacji, co zapewnia skuteczne i spersonalizowane doświadczenia dla każdego klienta. Korzystając z zaawansowanych algorytmów rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego, voiceboty oferują płynne i naturalne interakcje, zwiększając zadowolenie użytkowników i efektywność obsługi klienta.

Voicebot – szybkie i merytoryczne wsparcie klienta

Dzięki voicebotowi cały ruch głosowy zostaje przejęty i przekierowany na wybraną przez klienta, dedykowaną grupę obsługową. Dzięki temu, klient nie odczuwa zniecierpliwienia w oczekiwaniu na rozmowę. Dodatkowo, trafia od razu do osoby, która najpełniej odpowie na jego potrzeby.

jak obniżyć koszty wypożyczalni maszyn i urządeń

Remedium na nieobecności w zespole obsługi klienta

Wykorzystując voicebota, możesz zapobiec skutkom braku personelu i zredukować koszty związane z obsługą klienta. Jednocześnie zapewnisz klientom stały dostęp do wsparcia – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Voicebot stanowi idealne wsparcie dla Twojego zespołu, umożliwiając efektywniejszą i bardziej dostępną obsługę klienta.

Re-użycie skryptów dialogowych

Wykorzystując voicebota, masz możliwość wielokrotnego użycia opracowanych skryptów w różnych kanałach komunikacji i wielu kontekstach​. Dzięki temu możesz efektywnie automatyzować swoją komunikację i oszczędzać cenny czas na bardziej strategiczne działania.

voicebot w contact center

Obsługa w różnych kanałach kontaktu z wykorzystaniem wspólnych skryptów dialogowych

telefon
SMS
czat
call back
voicebot
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań