Obsługa klienta

Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!

Z oprogramowaniem Systell Contact Center obsłużysz więcej klientów niż do tej pory. Poznaj szczegóły wielokanałowej obsługi, która koncentruje uwagę na kliencie.

Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!

Z oprogramowaniem Systell Contact Center obsłużysz więcej klientów niż do tej pory. Poznaj szczegóły wielokanałowej obsługi, która koncentruje uwagę na kliencie.

zabka-logotyp-systell

Ponad 600 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Ponad 600 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

zabka-logotyp-systell

Problem

Wolna obsługa klienta

Czy masz już dość odszukiwania korespondencji w tysiącach maili, wiadomościach z Facebooka i czatach? Gubisz się w wielu narzędziach, które miały pomóc Ci w obowiązkach, a tylko utrudniają i spowalniają Twoją pracę? Dostajesz dziesiątki maili i nie pamiętasz, na które z nich odpisałeś? Oddzwaniając do klienta, musisz ręcznie wybierać numer i często zdarza Ci się pomylić? Zajmujesz się kilkoma sprawami na raz i nie wiesz od której powinieneś zacząć?

grafika-na-obsługe-klienta
grafika infolinia dół strony

Rozwiązanie

System do obsługi klienta

Mamy uniwersalny system, który rozwiązuje wymienione problemy. Dlaczego nazywamy go uniwersalnym? Nasz system, na co dzień, wspiera obsługę klientów z różnorodnych sektorów biznesu np. hoteli, salonów samochodowych, hurtowni czy przychodni. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza, czy wypożyczenie samochodu. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta i poszerz swoje możliwości obsługi.

Rozwiązanie

System do obsługi klienta

Mamy uniwersalny system, który rozwiązuje wymienione problemy. Dlaczego nazywamy go uniwersalnym? Nasz system, na co dzień, wspiera obsługę klientów z różnorodnych sektorów biznesu np. hoteli, salonów samochodowych, hurtowni czy przychodni. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza, czy wypożyczenie samochodu. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta i poszerz swoje możliwości obsługi.

grafika infolinia dół strony

Daj klientowi więcej powodów do kontaktu z Twoją firmą!

1. WIADOMOŚCI Z FACEBOOKA W PANELU KLIENTA

Social media cieszą się nieustającą popularnością, dlatego bądź tam gdzie Twoi klienci. Odpowiadaj z poziomu jednego systemu, także na wiadomości z Messengera. Prowadzisz kilka fanpage’y? System poda Ci informacje, z której strony był kontakt. Uatrakcyjnij Waszą rozmowę, przesyłając obrazki, krótkie wideo itd. Od teraz, przekierujesz rozmowę do innej osoby, która lepiej poprowadzi rozmowę. Śledź postępy w panelu ze statystykami. Zobacz m.in. w jakich godzinach jest najwięcej rozmów, ile chatów tygodniowo obsługujesz, a także ile trwa średni czas rozmowy.

1. WIADOMOŚCI Z FACEBOOKA W PANELU KLIENTA

Social media cieszą się nieustającą popularnością, dlatego bądź tam gdzie Twoi klienci. Odpowiadaj z poziomu jednego systemu, także na wiadomości z Messengera. Prowadzisz kilka fanpage’y? System poda Ci informacje, z której strony był kontakt. Uatrakcyjnij Waszą rozmowę, przesyłając obrazki, krótkie wideo itd. Od teraz, przekierujesz rozmowę do innej osoby, która lepiej poprowadzi rozmowę. Śledź postępy w panelu ze statystykami. Zobacz m.in. w jakich godzinach jest najwięcej rozmów, ile chatów tygodniowo obsługujesz, a także ile trwa średni czas rozmowy.

2. WSPÓLNA SKRZYNKA E-MAIL

Zapomnij o zakładkach z kilkoma skrzynkami mailowymi. Całą korespondencję mailową obsługuj w jednym panelu. Przenieś wszystkie swoje adresy mailowe, bez limitu i odpisuj na maile z poziomu naszego systemu. I to z przeglądarki! Co ze wspólnymi skrzynkami mailowymi?

 

System przechwytuje wszystkie wiadomości i na podstawie reguł, samodzielnie decyduje, do kogo skierować maila. Osoba do której trafi mail, ma kilka minut na jego odebranie. Od tej pory, mail jest przypisany do niego. Masz pewność, że żaden mail się nie zgubi, a szybkość odpowiedzi wyraźnie wzrośnie.

2. WSPÓLNA SKRZYNKA E-MAIL

Zapomnij o zakładkach z kilkoma skrzynkami mailowymi. Całą korespondencję mailową obsługuj w jednym panelu. Przenieś wszystkie swoje adresy mailowe, bez limitu i odpisuj na maile z poziomu naszego systemu. I to z przeglądarki! Co ze wspólnymi skrzynkami mailowymi?

 

System przechwytuje wszystkie wiadomości i na podstawie reguł, samodzielnie decyduje, do kogo skierować maila. Osoba do której trafi mail, ma kilka minut na jego odebranie. Od tej pory, mail jest przypisany do niego. Masz pewność, że żaden mail się nie zgubi, a szybkość odpowiedzi wyraźnie wzrośnie.

3. CZAT NA ŻYWO

Satysfakcja klienta jest największa wtedy, kiedy otrzyma on odpowiedź od firmy w przeciągu minuty. Jedynie czat na stronie internetowej może spełnić tak wysokie oczekiwania. System poinformuje Cię o nowej wiadomości, ze strony internetowej. Klienci często pytają o to samo? Skorzystaj z samoobsługi! Jeżeli pytania od klientów powtarzają się, stwórz scenariusze rozmów i pozwól, aby obsłużył ich czatbot.

System automatycznie odpowie na zapytania, a klient, w ciągu kilkunastu sekund będzie obsłużony. To ogromna oszczędność czasu Twojego zespołu! Dodatkowo, od teraz możesz rozmawiać ze swoimi kolegami z pracy, przez wewnętrzny czat, nadal pozostając w jednym panelu.

3. CZAT NA ŻYWO

Satysfakcja klienta jest największa wtedy, kiedy otrzyma on odpowiedź od firmy w przeciągu minuty. Jedynie czat na stronie internetowej może spełnić tak wysokie oczekiwania. System poinformuje Cię o nowej wiadomości, ze strony internetowej. Klienci często pytają o to samo? Skorzystaj z samoobsługi! Jeżeli pytania od klientów powtarzają się, stwórz scenariusze rozmów i pozwól, aby obsłużył ich czatbot.

System automatycznie odpowie na zapytania, a klient, w ciągu kilkunastu sekund będzie obsłużony. To ogromna oszczędność czasu Twojego zespołu! Dodatkowo, od teraz możesz rozmawiać ze swoimi kolegami z pracy, przez wewnętrzny czat, nadal pozostając w jednym panelu.

4. POWIADOMIENIA I KAMPANIE SMS

Funkcja powiadomień SMS-owych w systemie do obsługi klienta jest bardzo przydatna. Gdy klient dostaje powiadomienia SMS, np. o tym, że jego paczka jest już w drodze, to czuje, że nie stoi w miejscu. Wie, że firma coś robi, żeby odpowiedzieć na jego potrzeby. Wystarczy zmiana etapu zamówienia w systemie, aby klient otrzymał automatyczne powiadomienie i był na bieżąco.

 

Z łatwością planuj kampanie SMSowe, które przypomną klientom o promocjach, umówionej wizycie albo wyjątkowej ofercie. Według badań, SMS to najskuteczniejsza forma dotarcia do klienta, ponieważ nawet 96% z nas, odczytuje wszystkie tego typu wiadomości.

4. POWIADOMIENIA I KAMPANIE SMS

Funkcja powiadomień SMS-owych w systemie do obsługi klienta jest bardzo przydatna. Gdy klient dostaje powiadomienia SMS, np. o tym, że jego paczka jest już w drodze, to czuje, że nie stoi w miejscu. Wie, że firma coś robi, żeby odpowiedzieć na jego potrzeby. Wystarczy zmiana etapu zamówienia w systemie, aby klient otrzymał automatyczne powiadomienie i był na bieżąco.

 

Z łatwością planuj kampanie SMSowe, które przypomną klientom o promocjach, umówionej wizycie albo wyjątkowej ofercie. Według badań, SMS to najskuteczniejsza forma dotarcia do klienta, ponieważ nawet 96% z nas, odczytuje wszystkie tego typu wiadomości.

Masz dość ręcznego wpisywania numerów? Pozwól, że ta czynność przejdzie do przeszłości. Nasz system do obsługi klienta, zarządza połączeniami. Kieruje je do najodpowiedniejszego pracownika, na podstawie jego poprzednich rozmów i czasu pracy. Przed konsultantem pojawia się przyjazny interfejs, z wyskakującą informacją o połączeniu, danymi klienta (o ile są w bazie) i historią jego rozmów. Jeżeli klient dzwoni z nowym problemem, konsultant zakłada pustą ankietę, gdzie notuje najważniejsze informacje, które są potrzebne do rozwiązania sprawy klienta.

Masz dość ręcznego wpisywania numerów? Pozwól, że ta czynność przejdzie do przeszłości. Nasz system do obsługi klienta, zarządza połączeniami. Kieruje je do najodpowiedniejszego pracownika, na podstawie jego poprzednich rozmów i czasu pracy. Przed konsultantem pojawia się przyjazny interfejs, z wyskakującą informacją o połączeniu, danymi klienta (o ile są w bazie) i historią jego rozmów. Jeżeli klient dzwoni z nowym problemem, konsultant zakłada pustą ankietę, gdzie notuje najważniejsze informacje, które są potrzebne do rozwiązania sprawy klienta.

DOŁĄCZ DO DRUŻYNY WYGRANYCH!

Z naszym systemem do obsługi klienta, każdy jest wygrany. Niezależnie od tego,
czy pracujesz w firmie na wysokim stanowisku, czy po prostu się z nią
kontaktujesz jako klient – Systell Contact Center ułatwi komunikację w każdym obszarze.

  • KONSULTANT

     

    Zaoferuj swoim pracownikom, coś więcej niż inne firmy. Nowoczesne narzędzia pracy, to wyższy komfort i wydajność. Dzięki systemowi do obsługi klienta, konsultant przy tym samym wysiłku, osiągnie lepsze wyniki i z łatwością wyrobi normy. Obsługa wszystkich kanałów komunikacji, z jednego panelu, ograniczy pomyłki, a to zaoszczędzi stresu całej Twojej drużynie, która wreszcie będzie mogła skupić się na wspólnych celach.

  • KLIENT

     

    Zawsze obsłużony na czas, ma możliwość wyboru ulubionej formy kontaktu z firmą.  Już nigdy więcej nie będzie musiał opisywać kilkakrotnie tej samego problemu. Niezależnie od tego, czy wyśle maila, zadzwoni czy napisze na czacie – od teraz, nie musi się martwić, że jego pytanie, pozostanie bez odpowiedzi. W wielu przypadkach, konsultant będzie mógł go obsłużyć, podczas pierwszej rozmowy, ponieważ będzie miał wgląd do historii jego kontaktu.

  • MANAGER

     

    Jako osoba nadzorująca pracę innych, powinieneś mieć całkowity wgląd do najważniejszych danych i analiz. A to wszystko bez dodatkowego wysiłku. System wygeneruje pełne raporty, dotyczące m.in. czasu pracy każdego konsultanta, liczby odebranych połączeń, ilości zakończonych spraw w tym miesiącu i innych. Dowiesz się, o ile rozmów więcej przeprowadziliście od czasu wdrożenia systemu. Z łatwością stworzysz nowe kampanie sprzedażowe, których wyniki nareszcie zmierzysz.

Dodatkowe korzyści dla Ciebie z programem do obsługi klienta

 

Załatwiaj sprawy klientów szybciej i skuteczniej.

DYSTRYBUCJA ZADAŃ

 

Przydział zadań to jedna z najważniejszych zasad organizacji pracy. Wiemy, że niełatwo zachować ład, przy wielu telefonach i e-mailach. Rozwiązaniem na te piętrzące się sprawy, jest system do obsługi klienta. Przechwytuje on wszystkie zapytania klientów i rozporządza nimi. Jak to się odbywa? Cała komunikacja przechodzi przez wspólny system reguł, które dobierają najodpowiedniejszą osobę do wykonania zadania. Gdy ta, nie odpowie na zgłoszenie, system wybierze ponownie spośród wolnych konsultanów. Dzięki temu, każdy klient zostanie obsłużony i to w krótkim czasie.

ZAPROJEKTUJ SWOJE NARZĘDZIE PRACY

 

W Systell, dokonujemy rzeczy niemożliwych, aby nowe narzędzie do obsługi klienta, było jak najlepiej przystosowane do rytmu Twojej codziennej pracy. Masz specjalne wymagania? Nasz system, to w pełni konfigurowalne oprogramowanie, nie tylko na samym etapie wdrożenia. Oprócz nowoczesnego designu, zobaczysz jak z łatwością ustawisz własne pola pulpitu, etapy pracy, scenariusze rozmów i ankiety. Specyficzne wymagania dotyczące funkcji i możliwości, sprawią, że system do obsługi klienta, będzie prawdziwie Twój. Przed wdrożeniem systemu, ustalimy szczegóły dotyczące projektu tak, abyś odczuł pełną personalizację.

PEŁNA INTEGRACJA

 

Jeśli obecnie korzystasz z wielu systemów i nie chcesz wprowadzać kolejnego, to świetnie się składa. Program do obsługi klienta, połączy się z każdym systemem w Twojej firmie. To spójne, wielokanałowe środowisko, które jest znane ze swojej szerokiej integracji. Pracuj na jednym pulpicie. Mamy za sobą udane integracje m.in. z SugarCRM, Sage CRM, Gira, Salesforce, Facebook, Google Contacts, Microsoft Outlook. Postaw na funkcjonalność. Pracuj na jednym, przyjaznym interfejsie użytkownika. Dopasujemy system pod Twoje potrzeby, w zależności od pełnionego stanowiska. Decyduj o wyświetlanych elementach i ich rozmieszczeniu.

DYSTRYBUCJA ZADAŃ

 

Przydział zadań to jedna z najważniejszych zasad organizacji pracy. Wiemy, że niełatwo zachować ład, przy wielu telefonach i e-mailach. Rozwiązaniem na te piętrzące się sprawy, jest system do obsługi klienta. Przechwytuje on wszystkie zapytania klientów i rozporządza nimi. Jak to się odbywa? Cała komunikacja przechodzi przez wspólny system reguł, które dobierają najodpowiedniejszą osobę do wykonania zadania. Gdy ta, nie odpowie na zgłoszenie, system wybierze ponownie spośród wolnych konsultanów. Dzięki temu, każdy klient zostanie obsłużony i to w krótkim czasie.

ZAPROJEKTUJ SWOJE NARZĘDZIE PRACY

 

W Systell, dokonujemy rzeczy niemożliwych, aby nowe narzędzie do obsługi klienta, było jak najlepiej przystosowane do rytmu Twojej codziennej pracy. Masz specjalne wymagania? Nasz system, to w pełni konfigurowalne oprogramowanie, nie tylko na samym etapie wdrożenia. Oprócz nowoczesnego designu, zobaczysz jak z łatwością ustawisz własne pola pulpitu, etapy pracy, scenariusze rozmów i ankiety. Specyficzne wymagania dotyczące funkcji i możliwości, sprawią, że system do obsługi klienta, będzie prawdziwie Twój. Przed wdrożeniem systemu, ustalimy szczegóły dotyczące projektu tak, abyś odczuł pełną personalizację.

PEŁNA INTEGRACJA

 

Jeśli obecnie korzystasz z wielu systemów i nie chcesz wprowadzać kolejnego, to świetnie się składa. Program do obsługi klienta, połączy się z każdym systemem w Twojej firmie. To spójne, wielokanałowe środowisko, które jest znane ze swojej szerokiej integracji. Pracuj na jednym pulpicie. Mamy za sobą udane integracje m.in. z SugarCRM, Sage CRM, Gira, Salesforce, Facebook, Google Contacts, Microsoft Outlook. Postaw na funkcjonalność. Pracuj na jednym, przyjaznym interfejsie użytkownika. Dopasujemy system pod Twoje potrzeby, w zależności od pełnionego stanowiska. Decyduj o wyświetlanych elementach i ich rozmieszczeniu.

Gotowy

do usprawnienia obsługi klienta?

Zrób to, zanim zrobi to konkurencja!

grafika infolinia dół strony

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności