Przejdź do treści
Kontakt

RAPORTOWANIE

Zaawansowane raporty w systemie contact center

Mierz wskaźniki, przewiduj zagrożenia, dostrzegaj szanse

Podejmuj decyzje na podstawie danych – nie emocji!

Bądź na bieżąco! Systell Contact Center to nie tylko efektywne narzędzie do realizacji wszelkiego kontaktu z klientem. To również potężna maszyna analityczna, która pozwala tworzyć i analizować najróżniejsze raporty i statystyki.

Wybrane funkcje w module Raportowanie

Statystyki pracy
Statystyki połączeń
Statystyki ticketów
Wallboard
Dashboardy power BI
Raporty 3CX

Ponad 150 raportów do Twojej dyspozycji

Systell Contact Center daje możliwość wygenerowania ponad 20 raportów dostępnych „w standardzie” i ponad 130 raportów, które wzorem naszych klientów możesz dołączyć do wdrażanego w Twojej firmie systemu. W każdej chwili możesz skonfigurować kolejny, całkowicie nowy raport.

Umów prezentację

Statystyki pracy zespołu agentów

System na bieżąco śledzi oraz raportuje wiele istotnych statystyk oraz wskaźników KPI obsługi telefonicznej. Już nigdy nie będziesz zastanawiać się m.in. nad tym, ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na rozmowy, jak długo klienci czekają na połączenie i ile osób w tym czasie się rozłącza.

Dane biznesowe

Systell Contact Center odnotowuje każdą zrealizowaną przez pracownika akcję w zaprojektowanym na potrzeby Twojej firmy procesie biznesowym. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Tobie kompleksowy zestaw danych biznesowych na temat realizacji Twoich celów. Przykładowo dane na temat zrealizowanej sprzedaży pokażemy Tobie z perspektywy całej firmy, czy w rozbiciu na zespoły, pojedynczego konsultanta, poszczególnego klienta itp.

Zamów rozmowę

Wallboard

Bieżące statystyki pracy pojedynczego agenta wymagają często uzupełniania o dane globalne. Z pomocą wówczas przychodzi funkcja typu wallboard, dzięki której możliwe jest wyświetlenie konsultantom wielu statystyk zmieniających się w czasie rzeczywistym. Dzięki Systell Contact Center Twoi pracownicy zawsze na bieżąco otrzymują informację m.in. o obciążeniu poszczególnych kolejek, średnich czasach oczekiwania na połącznie oraz czasach rozmów.

logo żabka
logo media system
decathlon logo
logo przelewy24

Skorzystaj z kopalni wiedzy o Twojej firmie

Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Dowiedz się jak pracują konsultanci.

Umów prezentację
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań