Systell Contact Center to nie tylko efektywne narzędzie do realizacji wszelkiego kontaktu z klientem. To również potężna maszyna analityczna, która pozwala tworzyć i analizować najróżniejsze raporty i statystyki.
Każdy Twój pracownik widzi na bieżąco jak kształtują się jego dzienne statystyki pracy. Dzięki temu zawsze wie ile rozmów wykonał, ile wysłał maili czy SMSów oraz ile przeprowadził rozmów na chacie. Statystyki te są fantastycznym elementem samokontroli pracy agenta. Wykorzystaj ten fakt m.in. tworząc odpowiednie systemy motywacyjne oparte o efektywność biznesową pracowników.
Bieżące statystyki pracy pojedynczego agenta wymagają często uzupełniania o dane globalne. Istotne są więc także statystyki pracy całego zespołu konsultantów. Z pomocą wówczas przychodzi funkcja typu wallboard, dzięki której możliwe jest wyświetlenie konsultantom wielu statystyk zmieniających się w czasie rzeczywistym. Dzięki Systell Contact Center Twoi pracownicy zawsze na bieżąco otrzymują informację m.in. o obciążeniu poszczególnych kolejek, średnich czasach oczekiwania na połącznie oraz czasach rozmów.
System na bieżąco śledzi oraz raportuje wiele istotnych statystyk oraz wskaźników KPI obsługi telefonicznej. Już nigdy nie będziesz zastanawiać się m.in. nad tym, ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na rozmowy, jak długo klienci czekają na połączenie i ile osób w tym czasie się rozłącza.
Systell Contact Center odnotowuje każdą zrealizowaną przez pracownika akcję w zaprojektowanym na potrzeby Twojej firmy procesie biznesowym. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Tobie kompleksowy zestaw danych biznesowych na temat realizacji Twoich celów. Przykładowo dane na temat zrealizowanej sprzedaży pokażemy Tobie z perspektywy całej firmy, czy w rozbiciu na zespoły, pojedynczego konsultanta, poszczególnego klienta itp.
Do raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe wygenerowane w Systell Contact Center, możemy bez problemu dołączyć informacje pobrane ze zintegrowanych z call center systemów. Dzięki temu otrzymujesz kompleksowy obraz funkcjonowania Twojego zespołu, czy też nawet całej firmy. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Nieważne gdzie jesteś, nieważne z jakiego urządzenia aktualnie korzystasz – w każdej chwili jesteś w stanie sprawdzić bieżące statystyki pracy, dzięki kompleksowemu raportowaniu przystosowanemu do pracy na urządzeniach mobilnych. Z Systell Contact Center nic Cię nie ogranicza!
Spotkaj się z nami, poznaj możliwości Systell Contact Center i przekonaj się co oferujemy.
Nie ograniczamy Twoich możliwości, dlatego jeśli będzie brakować Tobie jakiś raportów, statystyk i danych,
powiedz nam o tym. Wdrożymy je specjalnie dla Ciebie