Komunikacja przez e-mail w contact center
Wykorzystaj e-mail, by zorganizować sprawny system ticketowy w swojej firmie
E-maile są podstawą systemu ticketowego. Dzięki nim żadna sprawa klienta nie pozostanie pominięta, bez względu na to, przez który kanał komunikacji została założona.
Nie pominiesz żadnej sprawy klienta
Dzięki uporządkowanemu systemowi ticketowemu odbierzesz każdy e-mail, a Twoi agenci rozwiążą każdy zgłoszony problem klientów. Stworzysz doskonały helpdesk i zapewnisz swoim klientom skuteczną obsługę.
Lepiej wykorzystasz czas pracy agentów
Odbieranie e-maili i ich porządkowanie przejmie zautomatyzowany system. Twój zespół będzie mógł lepiej zagospodarować czas spędzany dotychczas na segregowaniu wiadomości e-mail.
Zapewnisz klientom błyskawiczny czas obsługi
Zyskasz możliwość monitorowania liczby przychodzących wiadomości e-mail oraz liczby i czasu odpowiedzi wychodzących od agentów do klientów. Zidentyfikujesz i usuniesz słabe punkty obsługi.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
Pn-pt 8:00 – 16:00
+48 61 668 41 00
systell@systell.pl
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań