Przejdź do treści
Kontakt

E-MAIL

Komunikacja przez e-mail w contact center

Wykorzystaj e-mail, by zorganizować sprawny system ticketowy w swojej firmie

obsługa e-maili w contact center

E-maile są podstawą systemu ticketowego. Dzięki nim żadna sprawa klienta nie pozostanie pominięta, bez względu na to, przez który kanał komunikacji została założona.

Nie pominiesz żadnej sprawy klienta

Dzięki uporządkowanemu systemowi ticketowemu odbierzesz każdy e-mail, a Twoi agenci rozwiążą każdy zgłoszony problem klientów. Stworzysz doskonały helpdesk i zapewnisz swoim klientom skuteczną obsługę.

Lepiej wykorzystasz czas pracy agentów

Odbieranie e-maili i ich porządkowanie przejmie zautomatyzowany system. Twój zespół będzie mógł lepiej zagospodarować czas spędzany dotychczas na segregowaniu wiadomości e-mail.

Zapewnisz klientom błyskawiczny czas obsługi

Zyskasz możliwość monitorowania liczby przychodzących wiadomości e-mail oraz liczby i czasu odpowiedzi wychodzących od agentów do klientów. Zidentyfikujesz i usuniesz słabe punkty obsługi.

Mobilna obsługa e-maili w contact center

Poznaj możliwości komunikatora Messenger!

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań