MESSENGER W CONTACT CENTER
Messenger - siła mediów społecznościowych w contact center
Contact center - idealne narzędzie do komunikacji ze społecznością mediów społecznościowych. Odpowiadaj swoim klientom na czas, na temat, via Messenger.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/GRAFIKA-BANER-3-768x568.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/zdjecie-obok-opisu-wyjasniajacego-1.png)
Jak być bliżej swoich klientów? To proste! Dołącz do ich społeczności. Rozmawiaj z nimi przez Messenger.
Wyższy komfort komunikacji
Klienci mogą kontaktować się z Twoją firmą za pośrednictwem swojego ulubionego kanału, a Twoi agenci odbierają komunikaty w jednym oknie systemu. Bez logowania do Facebooka.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/Grafika1-5-768x729.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/grafika2-6-768x729.png)
Więcej konwersji
Docierasz z ofertą i informacją do społeczności, dla której naturalnym środowiskiem w sieci internetowej są social media.
Bogatsza historia kontaktu
Dzięki automatycznemu zapisowi rozmów z Messengera w karcie historii klienta zyskasz dostęp do szerszej informacji o swoich obecnych i potencjalnych nabywcach.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/zdjecie-1-5.png)
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
Pn-pt 8:00 – 16:00
+48 61 668 41 00
systell@systell.pl
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań