Przejdź do treści
Kontakt

MESSENGER W CONTACT CENTER

Messenger - siła mediów społecznościowych w contact center

Contact center - idealne narzędzie do komunikacji ze społecznością mediów społecznościowych. Odpowiadaj swoim klientom na czas, na temat, via Messenger.

Jak być bliżej swoich klientów? To proste! Dołącz do ich społeczności. Rozmawiaj z nimi przez Messenger.

Wyższy komfort komunikacji

Klienci mogą kontaktować się z Twoją firmą za pośrednictwem swojego ulubionego kanału, a Twoi agenci odbierają komunikaty w jednym oknie systemu. Bez logowania do Facebooka.

Więcej konwersji

Docierasz z ofertą i informacją do społeczności, dla której naturalnym środowiskiem w sieci internetowej są social media.

Bogatsza historia kontaktu

Dzięki automatycznemu zapisowi rozmów z Messengera w karcie historii klienta zyskasz dostęp do szerszej informacji o swoich obecnych i potencjalnych nabywcach.

Poznaj możliwości komunikatora Messenger!

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań