Case studies

Zgodnie z hasłem „Bank Spółdzielczy zawsze po drodze” zawsze blisko Klientów w pełni gotowi zaoferować obsługę finansową na najwyższym poziomie. Dbałość o systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług to jedno z priorytetowych założeń strategii rozwoju konsekwentnie realizowanej przez bank od wielu lat. Pamiętając o tym, że...

Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych. Dzięki naszej optymalizacji liczba Polaków odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie.  >> Na...

EVEREST FINANSE Sp.z.o.o. jest dużym, dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwem świadczącym usługi finansowe pod marka Bocian Pożyczki. Call Center obsługuje przede wszystkim kanał infolinii sprzedażowej.  >> Na dole infografika! << Główne wyzwania i potrzeby ✓ Duża liczba połączeń porzuconych z uwagi na długi czas oczekiwania na połączenie ✓...

Firma DECATHLON to sieć 1065 francuskich sklepów sportowych, znajdujących się na 5 kontynentach. Swoją sprzedaż opiera na własnych markach sprzętu sportowego. W Polsce działa od 2001 r. Decathlon wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center. >> Na dole infografika! << Główne wyzwania...

K2 Dystrybucje od ponad 10 lat zajmuje się BPO, czyli realizacją zadań powierzanych przez Zleceniodawców.   >> Na dole infografika! << Główne wyzwania i potrzeby ✓ Zwiększenie skuteczności konsultantów ✓ Szybkie dostarczanie nowych funkcji ✓ Automatyzacja raportowania Zastosowane rozwiązania ✓ Systell Contact center kolokowany w Data Center Predictive dialerStworzenie zaawansowanego i automatycznego...

Lider polskiego przemysłu targowego. Posiada wewnętrzny dział Call Center, który realizuje kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych, szczególnie pod kątem pozyskania gości targowych. Konsultanci poza Polską kontaktują się z firmami z różnych stron świata np. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, Ukrainy, Grecji czy...

ABC Czepczyński to firma zarządzana przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki. >> Na dole infografika! << Główne...

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na...

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Wdrożenie systemu do obsługi outbound oraz inbound z wieloma kanałami komunikacji ✓ Najwyższy poziom bezpieczeństwa połączeń z uwagi na wrażliwe dane bankowe✓ Elastyczność systemu z uwagi...

Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Otwartość systemu na realizowanie kampanii wychodzących oraz infolinijnych✓ Gotowość systemu do przeprowadzania prostych, ale i...