Chat with us, powered by LiveChat
 

Case studies

Sklep będący przedmiotem naszego case study prowadzi sprzedaż przez internet, oferując bardzo szeroki asortyment markowego wyposażenia sanitarnego. Dla zespołu prowadzącego sklep priorytetem jest zapewnienie swoim klientom jak najwyższych standardów obsługi.   Problem - obsługa maili sprzedażowych   Sklep odbiera zamówienia od klientów 3 różnymi kanałami: ze strony internetowej, kilku...

Zgodnie z hasłem „Bank Spółdzielczy zawsze po drodze” zawsze blisko Klientów w pełni gotowi zaoferować obsługę finansową na najwyższym poziomie. Dbałość o systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług to jedno z priorytetowych założeń strategii rozwoju konsekwentnie realizowanej przez bank od wielu lat. Pamiętając o tym, że...

Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych. Dzięki naszej optymalizacji liczba Polaków odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie.  >> Na...

EVEREST FINANSE Sp.z.o.o. jest dużym, dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwem świadczącym usługi finansowe pod marka Bocian Pożyczki. Call Center obsługuje przede wszystkim kanał infolinii sprzedażowej.  >> Na dole infografika! << Główne wyzwania i potrzeby ✓ Duża liczba połączeń porzuconych z uwagi na długi czas oczekiwania na połączenie ✓...

Firma DECATHLON to sieć 1065 francuskich sklepów sportowych, znajdujących się na 5 kontynentach. Swoją sprzedaż opiera na własnych markach sprzętu sportowego. W Polsce działa od 2001 r. Decathlon wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center. >> Na dole infografika! << Główne wyzwania...

K2 Dystrybucje od ponad 10 lat zajmuje się BPO, czyli realizacją zadań powierzanych przez Zleceniodawców.   >> Na dole infografika! << Główne wyzwania i potrzeby ✓ Zwiększenie skuteczności konsultantów ✓ Szybkie dostarczanie nowych funkcji ✓ Automatyzacja raportowania Zastosowane rozwiązania ✓ Systell Contact center kolokowany w Data Center Predictive dialerStworzenie zaawansowanego i automatycznego...

Lider polskiego przemysłu targowego. Posiada wewnętrzny dział Call Center, który realizuje kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych, szczególnie pod kątem pozyskania gości targowych. Konsultanci poza Polską kontaktują się z firmami z różnych stron świata np. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, Ukrainy, Grecji czy...

ABC Czepczyński to firma zarządzana przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki. >> Na dole infografika! << Główne...

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na...

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Wdrożenie systemu do obsługi outbound oraz inbound z wieloma kanałami komunikacji ✓ Najwyższy poziom bezpieczeństwa połączeń z uwagi na wrażliwe dane bankowe✓ Elastyczność systemu z uwagi...