Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Idea Money

Poznaj historię naszego klienta z branży finansowej

Chcesz zadbać o bezpieczeństwo wykorzystywanych w działalności danych? Zobacz, jak firma Idea Money zoptymalizowała i zabezpieczyła swój system komunikacji.

O firmie Idea Money

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami i zapewnia im płynność finansową przez przejmowanie i szybką realizację należności o długim terminie płatności.

Idea Money deklaruje uważne podejście do klienta, indywidualne doradztwo i łatwy kontakt z organizacją przez nowoczesne kanały komunikacji.

Główne potrzeby i wyzwania

Klientowi zależało na wprowadzeniu skutecznego narzędzia do obsługi outbound i inbound z możliwością dokładania kolejnych funkcji w miarę rozwoju firmy. Warunkiem koniecznym było pełne zabezpieczenie bazy danych.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Predictive dialer

Zabezpieczenia

Wielokanałowość 

Systell Contact Center w chmurze

System w modelu SaaS to bezpieczne oprogramowanie chmurowe, które pozwala na jednoczesne, sprawne obsługiwanie ruchu outbound i inbound przy jednoczesnym racjonalnym zarządzaniu czasem pracy konsultantów.

Systell Contact Center w chmurze
Predictive dialer

Predictive dialer

To rozwiązanie automatycznie inicjuje połączenia za konsultanta. W ten sposób oszczędza jego czas i redukuje przestoje w obsłudze klienta. Narzędzie znacząco poprawia efektywność agentów.

Bezpieczeństwo

Zwracając szczególną uwagę na ochronę informacji w procesie komunikowania się, Systell zastosował wielokrotne zabezpieczenia danych i szyfrowanie połączeń głosowych.

bezpieczeństwo w systell
System obsługujący wiele kanałów komunikacji

Wielokanałowość

System obsługujący wiele kanałów komunikacji umożliwił konsultantom wykonywanie zadań, na których zależało klientowi, m.in. zbieranie zgłoszeń z landing page’ów oraz wysyłkę SMS.

4 mce

Time To Value

135%

ROI - Return of investment

28%

Wyższa wydajność

Korzyści po wdrożeniu

Wyższy standard bezpieczeństwa

Zabezpieczenia zgodne ze standardami obowiązującymi instytucje finansowe. 

All in one

Spójne zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji w jednym narzędziu.

Lepsza organizacja pracy

Optymalizacja czasu pracy konsultantów skutkująca wzrostem ich efektywności. 

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań