Idea Money S.A. - Case Study | SYSTELL
17763
post-template-default,single,single-post,postid-17763,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Idea Money S.A. – Case Study

idea_money_systell_

Idea Money S.A. – Case Study

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Wdrożenie systemu do obsługi outbound oraz inbound z wieloma kanałami komunikacji
✓ Najwyższy poziom bezpieczeństwa połączeń z uwagi na wrażliwe dane bankowe
✓ Elastyczność systemu z uwagi na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa

Zastosowane rozwiązania

Systell Contact Center w usłudze chmurowej dla kanałów outbound oraz inbound
✓ Predictive dialer
✓ Wielokrotnie zabezpieczone dane i połączenia głosowe
✓ Zbieranie zgłoszeń z landing page’ów
✓ Wysyłka SMS

Uzyskane efekty

✓ Wzrost efektywności konsultantów skutkujący optymalizacją czasu pracy
✓ Spójne zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji w jednym narzędziu
✓ Zabezpieczenie bezpieczeństwa wrażliwych danych swoich klientów

Tags: