Case study - Idea Money
Poznaj historię naszego klienta z branży finansowej
Chcesz zadbać o bezpieczeństwo wykorzystywanych w działalności danych? Zobacz, jak firma Idea Money zoptymalizowała i zabezpieczyła swój system komunikacji.
O firmie Idea Money
Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami i zapewnia im płynność finansową przez przejmowanie i szybką realizację należności o długim terminie płatności.
Idea Money deklaruje uważne podejście do klienta, indywidualne doradztwo i łatwy kontakt z organizacją przez nowoczesne kanały komunikacji.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Predictive dialer
Zabezpieczenia
Wielokanałowość
Systell Contact Center w chmurze
System w modelu SaaS to bezpieczne oprogramowanie chmurowe, które pozwala na jednoczesne, sprawne obsługiwanie ruchu outbound i inbound przy jednoczesnym racjonalnym zarządzaniu czasem pracy konsultantów.
Predictive dialer
To rozwiązanie automatycznie inicjuje połączenia za konsultanta. W ten sposób oszczędza jego czas i redukuje przestoje w obsłudze klienta. Narzędzie znacząco poprawia efektywność agentów.
Bezpieczeństwo
Zwracając szczególną uwagę na ochronę informacji w procesie komunikowania się, Systell zastosował wielokrotne zabezpieczenia danych i szyfrowanie połączeń głosowych.
Wielokanałowość
System obsługujący wiele kanałów komunikacji umożliwił konsultantom wykonywanie zadań, na których zależało klientowi, m.in. zbieranie zgłoszeń z landing page’ów oraz wysyłkę SMS.
Time To Value
ROI - Return of investment
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
Wyższy standard bezpieczeństwa
Zabezpieczenia zgodne ze standardami obowiązującymi instytucje finansowe.
All in one
Spójne zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji w jednym narzędziu.
Lepsza organizacja pracy
Optymalizacja czasu pracy konsultantów skutkująca wzrostem ich efektywności.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu