Blog | SYSTELL
276
archive,category,category-blog,category-276,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko rozmowy telefoniczne, ale całą komunikację firmy. Oczywiście, to nie jedyne rozwiązanie na rynku, które spełnia powyższe funkcje. Zatem zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego tak wiele światowych korporacji wybiera akurat centralę 3CX? Centrala 3CX to system telefonii…
Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według agencji badawczej Forrester, 72% firm twierdzi, że poprawa jakości obsługi klienta jest ich priorytetem. Ale tylko 63% marketerów traktuje priorytetowo wdrażanie inwestycji technologicznych, które pomogą im osiągnąć ten cel. Raport kończy się stwierdzeniem, że „…oparty…
Co to jest doświadczenie klienta? Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta to postrzeganie przez klientów, jak Twoja firma ich traktuje. Te postrzegania wpływają na ich zachowania i opinie, budują wspomnienia i emocje, które napędzają ich lojalność. Innymi słowy: jeśli cię lubią i nadal cię lubią, będą lojalni i będą polecać cię innym. Celem dobrego procesu…
Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to skrót od Voice Over Internet Protocol. Ta technologia umożliwia wykonywanie połączeń głosowych, przy użyciu szerokopasmowego połączenia internetowego. Zatem, nie wymaga ona analogowej linii telefonicznej. Różnica pomiędzy wirtualną centralą VoIP a technologią analogową Na tym etapie,…
Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty. W rozumieniu wielu managerów, dobra jakość obsługi generuje koszty. Można ją osiągnąć, zwiększając liczbę stanowisk i zatrudniając kompetentnych konsultantów. Natomiast, optymalizacja kosztów wiąże się z redukcją etatów i niskim wynagrodzeniem. To z kolei, powoduje dużą…
Media społecznościowe to niezwykle ważne, a może i najważniejsze narzędzie obsługi klienta w dzisiejszych czasach. Pozwalają na dotarcie tam, gdzie są klienci, pozwalają usłyszeć, co oni mówią o Twojej marce. Tylko czy przy intensywnej obsłudze klienta, pomagają szybciej reagować na skargi klientów? Wiemy, że social media to ważny kanał do promowania nowych produktów czy usług.…
Marketing automation (MA) to specjalne oprogramowanie, umożliwiające zebranie danych na temat klientów, w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.  Informacje są wykorzystywane do prowadzenia spersonalizowanych, ściśle dopasowanych do zainteresowań i potrzeb klientów, zautomatyzowanych kampanii marketingowych we wszystkich kanałach. Marketing automation, zintegrowane z CRM, umożliwia kompleksowe zarządzanie zaczynając od strony internetowej aż po wspomniane kampanie wielokanałowe. W tym panelu dyskusyjnym ,,Manitu pyta, Manitu…
Jak przygotować się do wyboru oprogramowania call center W każdej firmie nadchodzi taki czas, że z obecnym systemem do obsługi klientów, nie można już rozwinąć swojej działalności. Wtedy należy zaktualizować obecną infrastrukturę, a gdy jest ona przestarzała, wymienić na nową, sprawnie obsługującą spersonalizowane usługi omnichannel. Zobacz jak nasz zespół może Tobie pomóc w wyborze software…
Dla jednych to nachalność, dla innych to doskonały sposób na zdobycie klienta. Czy cold calling wiąże się z łamaniem zasad, polegających na wstępnym budowaniu relacji z klientem, przed złożeniem oferty? A może te czasy minęły i obecnemu agentowi, coraz bliżej do bohatera z filmu Wilk z Wallstreet? Cold calling w B2B COLD CALLING - to…
Jak skutecznie zaprojektować IVR - system zapowiedzi głosowych?  Pomimo, że IVR (z ang. Interactive Voice Response) jest jednym z najstarszych systemów automatyzacji w call center, ciągle jednak najmniej lubianym przez konsumentów. Dlaczego? IVR - system zapowiedzi głosowych Obecnie ponad 90% klientów dzwoniących do contact center, robi to z zamiarem rozmowy z konsultantem. Tymczasem firmy, nadmiernie…