Blog

Helpdesk i Service desk to nie to samo! Od obu uzależniona jest końcowa satysfakcja klienta, dlatego warto zapoznać się z podstawowymi różnicami między nimi.   Pomoc przez telefon – czyli czym jest helpdesk?   Jeszcze w minionym wieku po pomoc zwracaliśmy się nadając sygnał SOS. Ta zbawienna kombinacja przesyłana...

First Contact Resolution - wskaźnik sprawności call center wpływający na poziom zadowolenia klienta. W jaki sposób poprawić FCR w swoim zespole call center? Jakie narzędzia wykorzystać?     Co oznacza First Contact Resolution?   Polacy uwielbiają czytać poradniki. Dlaczego? Z jednej strony w wielu sytuacjach czujemy się bezsilni, a z...

Poznaj dobre praktyki w monitoringu połączeń call center i zwiększ efektywność swojego zespołu. Dołącz do menadżerów, którzy z sukcesem wykorzystują dane w pracy swojego zespołu.  Znaczenie monitoringu dla efektywności call center Telemarketing to wciąż jeden z najpopularniejszych sposobów realizacji zadań sprzedażowych. Niestety, obserwując wyniki badań jakościowych obsługi...

Jakich trendów w świecie komunikacji możemy spodziewać się w tym roku? Wymagania klientów wciąż rosną! Wydaje się, że omnichannel w 2021 to już standard.   Omnichannel 2021 - ruszyła maszyna, już nikt jej nie zatrzyma   Obecny rynek handlu można przyrównać do rozpędzonej maszyny kierowanej nie przedsiębiorców, a przez...

Outbound czy inbound? Oto jest pytanie! Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - które z nich są ważniejsze? Czas najwyższy rozwiązać ten spór!  Słynna fraza pochodząca z utworu „Hamlet” Williama Szekspira – „Być albo nie być” wypowiadana jest przez tytułowego bohatera. Zmaga się on z rozterkami duchowymi, staje przed...

W okresie pandemii pomogliśmy wielu firmom, przenosząc ich centrale telefoniczne do chmury poprzez połączenie technologii VOIP z Microsoft Teams. Nasi klienci zgodnie uważają, że bez dokonania tej inwestycji nie przetrwaliby pandemii.    Kiedy wreszcie skończy się pandemia koronawirusa? Pytanie to dziś zadaje sobie cały świat. Wirus sparaliżował niemal każdą dziedzinę naszego życia, ale też funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Większość z nich, aby zarządzać swoimi zespołami...

U większości operatorów telekomunikacyjnych nastąpił spadek sprzedaży z wykorzystaniem telefonów. To istotna zmiana biorąc pod uwagę, że branża telekomunikacyjna jest liderem w zawieraniu transakcji handlowych przez telefon. Czy to początek nowego trendu? Dla portalu CC News komentuje Grzegorz Grabski, CEO Systell.   Pandemia w istotny sposób zmieniła...

Jak skutecznie wdrożyć system BDC w salonie samochodowym? Konkurencja w branży automotive sięgnęła zenitu. Dziś klient oczekuje nie tylko dobrych cen, ale również szybkiej i merytorycznej obsługi. Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojego salonu wybierze inny. Czy wiesz, ile połączeń zostało nieodebranych na dziale “ części”  lub na “serwisie”? Czy wiesz ilu klientów straciłeś przez nieodebrane...