Blog

Istnieją przeciwnicy i zwolennicy sprzedaży przez telefon. Naukowcy z Centrum Badań Kellera na Uniwersytecie Baylor pokazali, że nawet najlepsi handlowcy i specjaliści obsługi klienta, działając na oślep, osiągają bardzo niską skuteczność. W tym przypadku 0,3%! Do badania zaprosili 6 264 sprzedawców, którzy wykonywali tak zwane...

Codzienność pracowników działów obsługi klienta to realizacja wielu zadań w kilku kanałach jednocześnie. Trzeba oddzwaniać, odpowiadać na e-maile, doradzać konsumentowi na czacie na stronie, wprowadzać dane na temat transakcji, przesyłać dokumenty do działu IT czy do księgowości. Kiedyś wystarczyło odbierać telefony, dzisiaj trzeba robić niemal...

Aplikacja call center pomoże Ci zyskać zaufanie i satysfakcję klientów. Popularne powiedzenie mówi, że klient nasz pan. Wiele firm z chęcią je powtarza, choć w rzeczywistości nie robią prawie nic, żeby zadowolić swoich odbiorców. Słaby customer service kosztuje. Badania pokazują, że średnia wartość jednego utraconego...

Konsultanci wertujący książki telefoniczne jeszcze 10 lat temu byli normalnym widokiem w call center. Wybierając na telefonie numer po numerze, dzwonili do kolejnych potencjalnych klientów. Techniki sprzedaży i tematy szkolenia, sprowadzały się do nabierania umiejętności szybkiego wpisywania liczb na klawiaturze telefonu. To, co wtedy było...

Potrzeby klientów związane z obsługą ciągle rosną. By sprostać tym wymaganiom, firmy muszą zoptymalizować, istniejący ekosystem. Tym samym, przejść na technologię, która pomoże zapewnić bezproblemową obsługę klientów, Co więcej, wzmocni ona ich lojalność, aby ostatecznie przedsiębiorstwa uzyskały przewagę konkurencyjną. Technologie call center stale się rozwijają,...