Blog

Przemyślane zarządzanie relacjami z klientem to absolutny wymóg współczesnego rynku. Jakie możliwości w tym zakresie daje system obsługujący contact center?  Kontakt z klientami a wizerunek firmy Budowanie i zarządzanie relacjami z klientem to jeden z kluczowych czynników wpływających na kondycję przedsiębiorstwa. W wyniku dobrej współpracy możliwe jest uzyskanie pozytywnych opinii na temat...

Za sukcesem znanych firm stoją dobrze zaprojektowane punkty styku klienta z marką. Jakie narzędzia komunikacji z klientem warto w tym celu wykorzystać?    Czym są punkty styku z marką? Współcześni klienci to osoby bardzo wymagające i przede wszystkim świadome swoich praw. Kuszenie kolejnymi promocjami już nie wystarczy. Nie dość, że to nierentowne dla firmy, to też nie wpływa...

Czy znasz elementy omnichannel, które poprawiają produktywność wielu obszarów firmy i wspierają jej pracowników? Poznaj systemy podnoszące poziom jakości obsługi klientów.   Mnogość kanałów komunikacji – zaleta czy problem dla biznesu? Obecne możliwości komunikacyjne i dostępność narzędzi stanowi duży potencjał dla firm w kontekście obsługi konsumentów. Telefony, komunikatory,...

Firmy, które dążą do integracji i personalizacji komunikacji z klientem decydują się na omnichannel. Czy to skuteczny sposób na walkę o względy konsumentów?   Co wchodzi w skład omnichannel?   Dzisiejszy klient to osoba świadoma, która ceni sobie komfort, szybkość oraz elastyczność robienia zakupów i korzystania z usług. W...

Zanim konsultant sięgnie po słuchawkę powinien posłużyć się planem rozmowy. Na co zwrócić uwagę tworząc skrypt rozmowy z klientem dla agenta contact center?    Cele rozmów z klientem w contact center Wciąż główną czynnością pracowników centr telefonicznej obsługi jest kontaktowanie się z klientami firmy za pośrednictwem telefonu. To sprawdzony sposób na pierwsze nawiązanie relacji z konsumentami. Jednak warto zadbać, aby rozmowa ta...

System omnichannel to nowoczesna platforma do zarządzania contact center. Dowiedz się, na czym polega obsługa wielokanałowa i jakie płyną z niej korzyści?     Co to jest system omnichannel?   W komunikacji z klientem nastała epoka omnichannel, a nowoczesne systemy do obsługi contact center pozwalają na funkcjonowanie zgodnie z obowiązującymi...

Jak założyć infolinię? Na co zwrócić uwagę, aby linia telefoniczna zapewniała zyski i pomagała w kreowaniu profesjonalnego wizerunku twojej firmy.    Dlaczego firmy zakładają infolinie? Posiadanie własnej infolinii obecnie jest stałym elementem składowym profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Numer do linii telefonicznej zamieszczany jest na stronie internetowej, portalach społecznościowych i...

Spersonalizuj kontakt z konsumentami i zacznij generować większe przychody. Przekonaj się, jak działa automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta.     Co daje automatyzacja sprzedaży w contact center?   Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta polega na zastąpieniu powtarzalnych czynności wykonywanych przez pracowników przez technologię, która wykona je w sposób automatyczny. Składają...

Telefonia internetowa działająca w oparciu o oprogramowanie softphone to nowoczesność i duża oszczędność. Poznaj funkcjonalności i zalety tego rozwiązania.   Co to jest softphone? Obecnie coraz częściej wybieranym rozwiązaniem do komunikacji głosowej jest telefonia internetowa. To sposób na ograniczenie wydatków ponoszonych w związku z wykonywaniem połączeń oraz możliwość...

Budowanie długoterminowych relacji z klientami to podstawa kapitału wielu firm. Kluczową rolę w tej kwestii odgrywa obsługa posprzedażowa w contact center.  Szybki kontakt z klientem w contact center – podstawa długoletniej obsługi W większości branż jakość obsługi przekłada się na pozyskiwanie klientów na długie lata. Część z nich zawiera umowy długoterminowe, a jeszcze inni kupują jednorazowo produkty na wieloletnie...