Blog

Jak skutecznie wdrożyć system BDC w salonie samochodowym? Konkurencja w branży automotive sięgnęła zenitu. Dziś klient oczekuje nie tylko dobrych cen, ale również szybkiej i merytorycznej obsługi. Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojego salonu wybierze inny. Czy wiesz, ile połączeń zostało nieodebranych na dziale “ części”  lub na “serwisie”? Czy wiesz ilu klientów straciłeś przez nieodebrane...

Każdy Klient jest na wagę złota. Przekonaliśmy się i przekonujemy o tym szczególnie w post-pandemicznej rzeczywistości, kiedy to koronawirus zaatakował nie tylko ludzi, ale i gospodarkę. Walka o potencjalnych kupujących wśród sprzedawców jest jeszcze trudniejsza, ponieważ, jako Klienci, mniej chętnie wydajemy nasze pieniądze. Szczególnie w tak...

Zgodnie z hasłem „Bank Spółdzielczy zawsze po drodze” zawsze blisko Klientów w pełni gotowi zaoferować obsługę finansową na najwyższym poziomie. Dbałość o systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług to jedno z priorytetowych założeń strategii rozwoju konsekwentnie realizowanej przez bank od wielu lat. Pamiętając o tym, że...

Dziś mamy już Profile Zaufane, mObywatela i e-recepty. Blisko 700 000 pacjentów ma już Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Nasza codzienność, także w zakresie opieki medycznej, przechodzi ze świata offline do online. Szczególnie w dobie coronavirusa, gdy wiele spraw możemy, a nawet musimy załatwiać z naszym...

Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych. Dzięki naszej optymalizacji liczba Polaków odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie.  >> Na...

Jak radzisz sobie z zarządzaniem zespołem i obsługą klientów w czasie pandemii? Wdrożyłeś narzędzia, które usprawniają komunikację? Wiele firm, które nie miało wcześniejszego doświadczenia z pracą zdalną, zaczęło sięgać po powszechnie dostępne rozwiązania, takie jak Microsoft Teams. Aplikacja notuje olbrzymie wzrosty, bo z każdym dniem...

EVEREST FINANSE Sp.z.o.o. jest dużym, dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwem świadczącym usługi finansowe pod marka Bocian Pożyczki. Call Center obsługuje przede wszystkim kanał infolinii sprzedażowej.  >> Na dole infografika! << Główne wyzwania i potrzeby ✓ Duża liczba połączeń porzuconych z uwagi na długi czas oczekiwania na połączenie ✓...

>> Sprawdź nasz system do pracy zdalnej << Sytuacja na rynku zmienia się bardzo dynamicznie. Branża e-commerce notuje ogromne wzrosty, wiele biur obsługi klienta pracuje krócej, klientom trudniej połączyć się z konsultantem na infolinii, a liczne firmy dostają masę wiadomości z pytaniami od klientów. Konsumenci boją...