Blog

Jak założyć infolinię? Na co zwrócić uwagę, aby linia telefoniczna zapewniała zyski i pomagała w kreowaniu profesjonalnego wizerunku twojej firmy.    Dlaczego firmy zakładają infolinie? Posiadanie własnej infolinii obecnie jest stałym elementem składowym profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Numer do linii telefonicznej zamieszczany jest na stronie internetowej, portalach społecznościowych i...

Spersonalizuj kontakt z konsumentami i zacznij generować większe przychody. Przekonaj się, jak działa automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta.     Co daje automatyzacja sprzedaży w contact center?   Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta polega na zastąpieniu powtarzalnych czynności wykonywanych przez pracowników przez technologię, która wykona je w sposób automatyczny. Składają...

Telefonia internetowa działająca w oparciu o oprogramowanie softphone to nowoczesność i duża oszczędność. Poznaj funkcjonalności i zalety tego rozwiązania.   Co to jest softphone? Obecnie coraz częściej wybieranym rozwiązaniem do komunikacji głosowej jest telefonia internetowa. To sposób na ograniczenie wydatków ponoszonych w związku z wykonywaniem połączeń oraz możliwość...

Budowanie długoterminowych relacji z klientami to podstawa kapitału wielu firm. Kluczową rolę w tej kwestii odgrywa obsługa posprzedażowa w contact center.  Szybki kontakt z klientem w contact center – podstawa długoletniej obsługi W większości branż jakość obsługi przekłada się na pozyskiwanie klientów na długie lata. Część z nich zawiera umowy długoterminowe, a jeszcze inni kupują jednorazowo produkty na wieloletnie...

Samo generowanie leadów nie buduje sprzedaży w firmie. Dowiedz się, jak z leada zrobić klienta, przyciągnąć, zatrzymać jego uwagę i sfinalizować transakcję.      Lejek sprzedażowy – jak lead przekształcić w klienta?   Wydawałoby się, że skupienie uwagi potencjalnych klientów na ofercie stanowi połowę sukcesu. Jednak koniec końców zdarza się, że nie dochodzi do zakupu czy skorzystania...

Celem większości firm jest dotarcie z ofertą do największej ilości potencjalnych klientów. Generowanie leadów w contact center nie tylko pomaga przyspieszyć i zautomatyzować procesy marketingu i sprzedaży, ale też stanowi doskonałą bazę do budowy trwałych relacji z klientami. Jak contact center może łatwo pozyskać wysokiej...

Sklep będący przedmiotem naszego case study prowadzi sprzedaż przez internet, oferując bardzo szeroki asortyment markowego wyposażenia sanitarnego. Dla zespołu prowadzącego sklep priorytetem jest zapewnienie swoim klientom jak najwyższych standardów obsługi.   Problem - obsługa maili sprzedażowych   Sklep odbiera zamówienia od klientów 3 różnymi kanałami: ze strony internetowej, kilku...

Jak mierzyć efektywność agentów, by zwiększyć skuteczność zespołu? Ile wskaźników badać? I które z nich sprawdzają się najlepiej? Poznajmy trendy na 2021 rok.  Obecnie niemal każda firma wspiera się w komunikacji z klientem narzędziami online, dlatego istotnie wzrosło znaczenie jakości i wydajności pracy konsultantów. Wzrosła też...

Kluczem dla biznesu jest budowanie doświadczeń konsumenta w trakcie całego cyklu zakupowego. Wpływ na nie mają momenty nazywane punktami styku klienta z marką.   Co to są punkty styku klienta z marką? W dobie omnichannel proces zakupowy zmienił się nie do poznania. Obecnie to złożony proces, który ma...

Dobre relacje z klientem to jeden z najważniejszych elementów zarządzania wizerunkiem firmy. Poznaj zwroty, które pomogą call center w budowie trwałych więzi.  Trudności i szanse wynikające z rozmowy z klientem przez telefon Dla wielu obsługa klienta przez telefon może wydawać się przestarzałym kanałem kontaktu. Jednak od momentu...