Blog

Codzienność pracowników działów obsługi klienta to realizacja wielu zadań w kilku kanałach jednocześnie. Trzeba oddzwaniać, odpowiadać na e-maile, doradzać konsumentowi na czacie na stronie, wprowadzać dane na temat transakcji, przesyłać dokumenty do działu IT czy do księgowości. Kiedyś wystarczyło odbierać telefony, dzisiaj trzeba robić niemal...

Aplikacja call center pomoże Ci zyskać zaufanie i satysfakcję klientów. Popularne powiedzenie mówi, że klient nasz pan. Wiele firm z chęcią je powtarza, choć w rzeczywistości nie robią prawie nic, żeby zadowolić swoich odbiorców. Słaby customer service kosztuje. Badania pokazują, że średnia wartość jednego utraconego...

Konsultanci wertujący książki telefoniczne jeszcze 10 lat temu byli normalnym widokiem w call center. Wybierając na telefonie numer po numerze, dzwonili do kolejnych potencjalnych klientów. Techniki sprzedaży i tematy szkolenia, sprowadzały się do nabierania umiejętności szybkiego wpisywania liczb na klawiaturze telefonu. To, co wtedy było...

Potrzeby klientów związane z obsługą ciągle rosną. By sprostać tym wymaganiom, firmy muszą zoptymalizować, istniejący ekosystem. Tym samym, przejść na technologię, która pomoże zapewnić bezproblemową obsługę klientów, Co więcej, wzmocni ona ich lojalność, aby ostatecznie przedsiębiorstwa uzyskały przewagę konkurencyjną. Technologie call center stale się rozwijają,...

Czy będąc klientem zdarzyło Ci się, że musiałeś sprawnie załatwić jakąś sprawę z firmą, z którą jesteś związany umową? Często bywa tak, że realizacja Twoich zgłoszeń opóźnia się, albo w ogóle pozostaje bez odpowiedzi – prawda? Pamiętaj, że wcale nie musi tak być. Zadbaj o swoich klientów i wyznaczaj...

Jak wynika z Raportu Digital News 2019, z roku na rok, tracimy zaufanie do mediów. A to, przekłada się na inne formy przekazu informacji. W czasach, gdy trudno o wiarygodność, jak zbudować zaufanie, w trakcie rozmowy przez telefon? Czy przez nieufność klientów, o sprzedaży przez...

Nagrywanie połączeń, to jeden z najlepszych wynalazków w branży call center. Od zawsze organizacje poszukiwały różnych możliwości ograniczenia kosztów działalności call center bez obniżenia jakości obsługi i utraty klientów. Firmowi analitycy porównują wyniki, robią benchmarki z konkurencją, szukają najlepszych praktyk. Efektywność działania contact center można...