Blog - Strona 2 z 6 - Systell
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-2,category-paged-2,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Manitu twierdzi, że gdyby pozyskanie klienta było dziecinnie proste, to praktycznie każdy mógłby pracować w sprzedaży. Jednak tak się nie dzieje. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że z roku na rok sprzedaż jest coraz trudniejsza, z uwagi na coraz to większe wymagania klientów stawiane przed handlowcami. Manitu uważa, że dzisiejszy klient jest niezwykle wyedukowany i mobilny.…
Wdrożenie systemu Contact Center powinno być dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działalności. Każdy system contact center posiada inne cele oraz unikatową specyfikę. Dlaczego warto korzystać się z generycznych mierników i raportów? Jedynym właściwym rozwiązaniem powinny być dedykowane raporty w których menedżer może sam decydować, jakie mierniki i wartości chce uwzględnić w raporcie.…
Kiedy manager call center wraz z zarządem firmy zastanawiają się nad wyborem właściwego systemu contact center, najczęściej porównują funkcje oferowane przez konkurencyjne do siebie oprogramowanie. Niniejszym wpisem chcielibyśmy zwrócić jednak uwagę na zupełnie inny aspekt – sposób instalacji i udostępnienia oprogramowania firmie. Wydawać by się mogło, że jest to rzecz mało istotna. Przecież system call…
MANITU rozmawia o procesach sprzedaży, wszechstronnej komunikacji z klientem oraz o tym, jak założyć własne call center z Jarosławem Stępkowskim.   Jarosław Stępkowski  Contact Center Development Specialist, od lat związany jest z branżą Call/Contact Center Jest również specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta w Contact Center. Wieloletni menadżer sprzedaży. Posiada doświadczenie w zakresie…
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm w Polsce. Wśród nich nadal istnieje przekonanie, że system contact center przeznaczony jest wyłącznie dla dużych korporacji. To oznacza, że należy wyprowadzić z błędu ponad 3* mln właścicieli działalności gospodarczej! Nie bez powodu serwis Rzeczpospolita, uznaje MŚP, za główną siłę polskiej gospodarki. Te potężne liczby pokazują, utrzymujący się trend wzrostowy, a to jest…
Zastanawialiście się nad tym, co wpływa na przywiązanie do marki? Wysoka jakość produktów i świadczonych usług, konkurencyjna cena czy sprawna obsługa klienta… Który z wymienionych czynników sprawi, że klient zapamięta nas na długo?   Otóż sukces tkwi w długofalowej i bezpośredniej relacji z klientem. Ta więź decyduje o zaufaniu do firmy. Jednak aby nawiązać kontakt,…
Manitu zebrał najważniejsze zasady telefonicznej obsługi klienta. Czy na pewno wszystkie znasz? A może dotychczas nie wydawały ci się istotne w codziennej pracy? Przeczytaj zestawienie Manitu i naucz się rozmawiać z klientem przez telefon. 1. Bądź uprzejmyBycie uprzejmym to podstawa każdej interakcji międzyludzkiej. Również tej telefonicznej. A więc zawsze się przedstawiaj. Jeśli dzwonisz do Pani…
  Chcesz mieć zadowolonych Klientów i podnieść jakość obsługi? Zadbaj o swoich pracowników. Wiem, że brzmi to jak porada z serii: „Jak się oparzyłeś to złap się za ucho”. Jednak zastanów się nad tym chwilę. Kto obsługuje Twoich klientów i kto ma z nimi najwięcej bezpośredniego kontaktu? Są to pracownicy działu Biura Obsługi Klienta, Działu Zamówień albo Call…
Wybierając oprogramowanie contact center zapewne każdy manager odbędzie kilka spotkań z różnymi dostawcami systemów contact center. Każdy z nich podczas prezentacji systemu będzie wymieniał różne funkcje takie jak IVR, dialery, email, live chat, możliwość integracji poprzez API itp. Polski rynek dostawców oprogramowania call / contact center jest bardzo homogeniczny. To znaczy, że jednego producenta od…
Zapewne słyszałeś w ciągu ostatnich kilku lat szumnie powtarzany slogan, że telemarketing umiera. Wbrew obiegowej opinii, nie jest to jednak prawda. Sprzedaż przez telefon ma się w naszym kraju bardzo dobrze. Wszystko zależy oczywiście od branży. Jednak wciąż w niektórych segmentach rynku jest to najbardziej efektywna forma sprzedaży, niezależnie, czy jest kierowana do klienta indywidualnego,…