Blog | Strona 2 z 6 | SYSTELL
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-2,category-paged-2,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Tempo zmian technologicznych na świecie jest niebywałe. W latach 90-tych, kiedy to rozkwit przeżywały wypożyczalnie kaset VHS nikt nie przewidywał, że film można nagrać nie na kasetę, lecz na płytę. Kiedy weszły więc na rynek płyty DVD, a później Blu-Ray, wypożyczalnie przeżywały drugą młodość. Ta jednak nie trwała długo. Jej zmierzch nastąpił gwałtownie, ustępując miejsca…
Eksperci dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania lojalności współczesnego klienta. Ostatnio dyskutowaliśmy z ekspertami na temat robotyzacji pracy Tym razem specjaliści dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania lojalności współczesnego klienta. Obecnie przedsiębiorstwa kładą duży nacisk na Customer Experience. Projektowanie pozytywnego doświadczenia wyzwala dobre skojarzenia i pozwala zapamiętać markę, dzięki wywołanym emocjom. Nam, jako…
O robotyzacji pracy mówi się nie od dziś. Pierwsze śmiałe wizje tego, jak będą wyglądać zakłady pracy opanowane przez roboty mogliśmy oglądać w filmach z początku lat 70-tych minionego wieku. Jednak jak z tą robotyzacją jest naprawdę? Manitu odkrył niedawno raport firmy McKinsey z czerwca 2017 roku zatytułowany „Artificial Intelligence. The next digital frontier?”. Na potrzeby tego raportu…
W branży call / contact center efektywna obsługa klienta sprowadza się do kwestii właściwej komunikacji z klientem. Weźmy pod uwagę, wciąż najpopularniejszy kanał kontaktu, czyli telefon. Agent jest w stanie wpłynąć na efekt rozmowy praktycznie tylko swoim głosem oraz odpowiednim formułowaniem zdań. Co więc robić, aby poprawić tę efektywność? Jak rozmawiać z klientem, aby realizować…
Manitu twierdzi, że gdyby pozyskanie klienta było dziecinnie proste, to praktycznie każdy mógłby pracować w sprzedaży. Jednak tak się nie dzieje. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że z roku na rok sprzedaż jest coraz trudniejsza, z uwagi na coraz to większe wymagania klientów stawiane przed handlowcami. Manitu uważa, że dzisiejszy klient jest niezwykle wyedukowany i mobilny.…
Wdrożenie systemu Contact Center powinno być dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działalności. Każdy system contact center posiada inne cele oraz unikatową specyfikę. Dlaczego warto korzystać się z generycznych mierników i raportów? Jedynym właściwym rozwiązaniem powinny być dedykowane raporty. Manager powinien mieć możliwość decyzji, jakie mierniki i wartości chce uwzględnić w raporcie. 5…
Kiedy manager call center wraz z zarządem firmy zastanawiają się nad wyborem właściwego systemu do call center, najczęściej porównują funkcje oferowane przez konkurencyjne do siebie oprogramowanie. Ogólnie rzecz biorąc, wyróżniamy główny podział systemów do call center. Zatem jednym z nich jest system contact center stacjonarny oraz call center w chmurze. Podstawową różnicą między nimi jest sposób…
MANITU rozmawia o procesach sprzedaży, wszechstronnej komunikacji z klientem oraz o tym, jak założyć własne call center z Jarosławem Stępkowskim.   Jarosław Stępkowski  Contact Center Development Specialist, od lat związany jest z branżą Call/Contact Center Jest również specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta w Contact Center. Wieloletni menadżer sprzedaży. Posiada doświadczenie w zakresie…
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm w Polsce. Wśród nich nadal istnieje przekonanie, że system contact center przeznaczony jest wyłącznie dla dużych korporacji. To oznacza, że należy wyprowadzić z błędu ponad 3 mln* właścicieli działalności gospodarczej! Nie bez powodu serwis Rzeczpospolita, uznaje MŚP, za główną siłę polskiej gospodarki. Te potężne liczby pokazują, utrzymujący…
Zastanawialiście się nad tym, co wpływa na przywiązanie do marki? Wysoka jakość produktów i świadczonych usług, konkurencyjna cena czy sprawna obsługa klienta… Który z wymienionych czynników sprawi, że klient zapamięta nas na długo?   Otóż sukces tkwi w długofalowej i bezpośredniej relacji z klientem. Ta więź decyduje o zaufaniu do firmy. Jednak aby nawiązać kontakt,…