Blog - Strona 3 z 6 - Systell
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-3,category-paged-3,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

  Jedną z najważniejszych rzeczy w kampaniach outbandowych jest właściwie dobrana, a następnie odpowiednio wykorzystywana baza danych. W zależności od realizowanych kampanii, bazy danych mogą być własne, otrzymane od kontrahenta lub zakupione od brokerów. Zakup bazy danych od brokerów często wiąże się z ryzykiem, czy broker rzeczywiście posiada na tyle szeroko sprofilowaną bazę, żeby dokonany…
Do czego przydaje się system CC w zarządzaniu bazą danych przy telefonicznej sprzedaży produktów i usług?   Każdy z nas niejednokrotnie odebrał telefon od telemarketera, którego zadaniem było nakłonienie nas do zakupu lub np. przedłużenia umowy. Taka forma sprzedaży nie jest niczym złym pod warunkiem, że szanuje się naszego klienta i traktuje się go jako…
W poprzednim artykule opisaliśmy 10 prostych sposobów na poprawienie komunikacji z klientem w ecommerce. Zwracały one uwagę przede wszystkim na najróżniejsze możliwości kontaktu klienta z e-sklepem. Pytanie jednak jak zadbać o każdy kanał kontaktu jednocześnie? I to w dodatku w taki sposób, aby klient czuł się profesjonalnie obsłużony. Odpowiedzią jest omnichannel Omnichannel to idea umożliwienia klientowi…
  Rynek prywatnej opieki medycznej z Polsce odnotowuje z roku na rok kilkuprocentowy wzrost. Powstające nowe prywatne kliniki są bezpośrednią odpowiedzią na lepszą sytuację materialną Polaków oraz problemy, z którymi boryka się państwowa służba zdrowia. Niestety jeden obszar funkcjonowania klinik potrafi stwarzać te same problemy organizacyjne niezależnie od sektora prywatnego czy publicznego. Tym obszarem jest…
ABC Czepczyński to firma zarządzana jest przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki. Główne wyzwania i potrzeby Optymalizacja ruchu telefonicznego Ujednolicenie komunikacji w 6 oddziałach na…
Dziś wchodzi w życie zmiana ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym. W założeniach miała ona przede wszystkim uderzyć w firmy udzielające tzw. „pożyczek chwilówek”. Wprowadza ona różne restrykcje, które mają dbać o stabilność finansową firm udzielających pożyczek. Ale przede wszystkim ma ona ograniczyć łączną sumę kosztów pożyczki, którą zapłaci klient. Jaki wpływ powyższe zmiany będą…
Rozwój nowych technologii i powstanie nowych kanałów komunikacji z klientem postawił wiele firm przed trudnym wyzwaniem uporządkowania interakcji z klientami. Kluczowym elementem utrzymania klienta staje się nie tylko wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania takimi relacjami, ale i odpowiednie jego wykorzystanie. Pozwoli to poprawić efektywność i usprawnić procesy związane z pozyskaniem i obsługą klientów. Złe zaprojektowanie…
ZAWÓD - TELEMARKETER Popularność zawodu telemarketera jest ogromna – każdego dnia na internetowych portalach z ofertami pracy przybywa kilkadziesiąt nowych ogłoszeń, zachęcających do podjęcia pracy w tym zawodzie, co czyni go bezsprzecznym liderem wśród innych stanowisk. Kogo tak pilnie potrzebuje rynek i na czym polega praca telemarketera? Coraz więcej telefonów   Popularność telemarketingu wynika wprost…
W dobie powszechnej automatyzacji różnych procesów biznesowych wiele firm traci swoją przewagę konkurencyjną poprzez nieskuteczność swoich systemów obsługi klienta. Przeglądając różne listy dyskusyjne poświęcone komunikacji z klientami czy telesprzedaży można odnieść wrażenie, że ciągle na rynku jest wiele podmiotów, które wymagają wdrożeń w tym obszarze. Wielu managerów ma sprawnie działającą firmę, ma bazę wielu klientów…
Czego dowiesz się z ebooka ,,Jak skutecznie komunikować się z klientem?"   Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.   Wybrane zagadnienia…