O nas

O Nas

Pomagamy firmom podbijać serca klientów.
Tworzymy kompleksowe rozwiązania do skutecznej komunikacji.

manitu bezbarwny bialy

Nasz zespół

Cieszymy się, że do nas zajrzałeś. Jesteśmy Systell. Na co dzień dostarczamy i utrzymujemy systemy contact center. Dla naszych Klientów najważniejsze jest, aby system teleinformatyczny był niezawodny, nowoczesny i wydajny. To właśnie jest naszym celem.

 

 

Dostarczamy użyteczne rozwiązania do obsługi, za którymi kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system, w oparciu o technologię komunikacyjną. Wyznaczamy lepszą jakość obsługi, a Ty zyskujesz uśmiech i zadowolenie swoich klientów.

 

 

Stworzymy dla Ciebie system contact center, system ticketowy, wirtualną centralę telefoniczną lub dedykowane narzędzie do automatyzacji obsługi Klienta wsparte pełną historią kontaktu.

O Nas

Pomagamy firmom podbijać serca klientów.
Tworzymy kompleksowe rozwiązania do skutecznej komunikacji.

manitu bezbarwny bialy

Nasz zespół

Cieszymy się, że do nas zajrzałeś. Jesteśmy Systell. Na co dzień dostarczamy i utrzymujemy systemy contact center. Dla naszych Klientów najważniejsze jest, aby system teleinformatyczny był niezawodny, nowoczesny i wydajny. To właśnie jest naszym celem.

 

 

Dostarczamy użyteczne rozwiązania do obsługi, za którymi kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system, w oparciu o technologię komunikacyjną. Wyznaczamy lepszą jakość obsługi, a Ty zyskujesz uśmiech i zadowolenie swoich klientów.

 

 

Stworzymy dla Ciebie system contact center, system ticketowy, wirtualną centralę telefoniczną lub dedykowane narzędzie do automatyzacji obsługi Klienta wsparte pełną historią kontaktu.

logo-z-manitu-niebieskie

Poznaj naszego brand hero Indianina Manitu – ducha skutecznej komunikacji. Manitu czuwa nad zespołem Systell. Wspiera Nas i motywuje do tworzenia najlepszych rozwiązań dla naszych klientów. Manitu spotkasz czytając artykuły na naszym blogu w sekcji – Manitu pyta Manitu radzi – jest z nami na każdej konferencji, wyjeździe integracyjnym, czy spotkaniu biznesowym.

1
2
3
1
2
3

Innowacyjność

Dbamy o rozwój naszego systemu, wyprzedzając dotychczasowe standardy.

Rzetelność

Każdy projekt realizujemy z najwyższą starannością, aby sprostać Waszym wymaganiom.

Kompleksowość

Tworzymy solidne i kompletne rozwiązania do pełnej komunikacji z klientem, od A do Z.

Kim jesteśmy?

Zespołem ekspertów, którzy z pasją tworzą rozwiązania dla Twoich potrzeb. Słowo Indianina! Uwielbiamy ze sobą pracować. A do pracy napędzają nas opinie klientów:

Początki naszego sukcesu

Historia Systell zaczęła się w 2004 r., od wspólnego pomysłu i dobrej współpracy. Będąc jeszcze na studiach, stworzyliśmy swój pierwszy produkt - oprogramowanie Smartfone CTI, które wspierało sprzedaż w przedsiębiorstwach. Zintegrowaliśmy system komputerowy z telefonami, tak że firma miała w jednym miejscu informacje na temat swoich klientów. Czy to wystarczyło, aby zdobyć pierwsze projekty? Okazuje się, że tak! Rozwiązanie było tak dobre, że zainteresował się nim sam Panasonic. Od tego momentu w Systell, pracujemy nad skutecznymi rozwiązaniami dla klientów i z roku na rok rozwijamy się.

Grzegorz Grabski o nas

Grzegorz Grabski

Co – Founder & CEO

Marcin Grabowski o nas

Marcin Grabowski

Co – Founder & CTO

Dołącz do naszego zespołu!

Rozwijaj się razem z Systell. Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach IT, tworzyć aplikację z której korzysta tysiące osób, a może odnajdujesz się w budowaniu relacji z klientem B2B? Porozmawiajmy o Twojej ścieżce kariery!

Luty
2004
Powstaje Systell.
Dostarczamy oprogramowanie CTI
dla central Panasonic.
Rozpoczynamy prace
nad systemem dla
Call Center
Kwiecień
2006
Luty
2008
Nasze pierwsze uruchomienie
systemu Call Center
Uruchamiamy usługę
Wirtualnego Systemu Call Center
Styczeń
2012
2013
Wdrażamy średnio
1 firmę na tydzień
Powstaje wirtualny operator Gotelecom Sp. z o.o.
dostarczający usługi telekomunikacyjne
dla naszych Klientów
Czerwiec
2013
Marzec
2015
Narodziny Ducha Manitu,
jako bytu marketingowego zbliżającego
komunikację o produkcie do Klienta
Systell pierwszym i jedynym Platinum Partnerem3CX w Polsce.
Październik
2016
Kwiecień
2018
Premiera Systell Contact Center Next
Systell pierwszym i jedynym Titanium Partner 3CX w Polsce
Czerwiec
2019