POZNAJ SYSTELL
Ułatwiamy komunikację w biznesie
Jesteśmy polską firmą, która od blisko 20 lat dostarcza użyteczne rozwiązania do obsługi klienta i komunikacji wewnątrz organizacji.
Za naszymi systemami kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system oparty o technologię komunikacyjną. Wyznaczamy lepszą jakość obsługi klienta, dzięki czemu sprawniej osiągasz swoje cele biznesowe.
Stworzymy dla Ciebie system contact center, system ticketowy, wirtualną centralę telefoniczną lub dedykowane narzędzie do automatyzacji obsługi Klienta wsparte pełną historią kontaktu.
Nasza misja
Od ponad dwóch dekad, z pasją i zaangażowaniem, tworzymy innowacyjny system do obsługi klienta, który umożliwia efektywne i płynne prowadzenie biznesu naszym klientom.
Nasza misja polega na dostarczaniu innowacyjnych i użytecznych rozwiązań technologicznych w obszarze obsługi klienta dla jak najszerszej grupy przedsiębiorstw działających na terenie Polski i zagranicą.
Z dumą przyczyniamy się do sukcesu naszych klientów i nieustannie aspirujemy do ulepszania naszego oprogramowania, aby sprostać nawet najbardziej aktualnym trendom w świecie biznesu.
Jak powstał Systell?
Historia Systell zaczęła się w 2004 r., od wspólnego pomysłu i dobrej współpracy. Będąc jeszcze na studiach, stworzyliśmy swój pierwszy produkt – oprogramowanie Smartfone CTI, które wspierało sprzedaż w przedsiębiorstwach. Zintegrowaliśmy system komputerowy z telefonami, tak że firma miała w jednym miejscu informacje na temat swoich klientów.
Czy to wystarczyło, aby zdobyć pierwsze projekty? Okazuje się, że tak! Rozwiązanie było tak dobre, że zainteresował się nim sam Panasonic. Od tego momentu w Systell, pracujemy nad skutecznymi rozwiązaniami dla klientów i z roku na rok rozwijamy się.
Grzegorz Grabski
Co – Founder & CEO
Marcin Grabowski
Co – Founder & CTO
Naszą dewizą jest partnerstwo
Za wysoką jakością produktów marki Systell stoi doświadczony zespół ekspertów oraz silni, wieloletni partnerzy technologiczni: 3CX, Netia, Sprint oraz T-Mobile. Dzięki połączeniu niezawodnej infrastruktury, automatyzacji i naszego zaangażowania w zaspokajanie realnych potrzeb klientów powstają zaawansowane systemy komunikacji odpowiadające na najbardziej złożone wymagania biznesowe.
W kontakcie z klientem przede wszystkich słuchamy, by poznać jego preferencje i oczekiwania, a w konsekwencji zaoferować najodpowiedniejsze rozwiązanie. Ciągle poszukujemy sposobów na to, aby robienie biznesu z nami było jeszcze łatwiejsze i przynosiło oczekiwane rezultaty.
PartnerzyDołącz do naszego zespołu
Ludzie to nasza największa wartość. Odpowiedni specjaliści na odpowiednim miejscu to fundament naszego sukcesu. Jesteśmy zorientowani na człowieka, a w procesie rekrutacji ważne są dla nas Twoje oczekiwania, motywacja, mocne strony oraz obszary do rozwoju. Budujemy długotrwałe relacje, a nasi Klienci mogą na nas polegać, ponieważ rozumiemy ich biznes, wspieramy i pomagamy osiągnąć przewagę konkurencyjną.
Wychodzimy z założenia, że nie tylko my wybieramy Kandydata, ale także Ty nas.
Jeśli te wartości są zbieżne z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami, aplikuj!
Oferty pracyOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu