Przejdź do treści
Kontakt

SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA W CONTACT CENTER

Wielokanałowa sprzedaż i obsługa klienta w jednym systemie

Zoptymalizuj swoje wyniki sprzedażowe i zwiększ efektywność kampanii marketingowych

Automatyzacja sprzedaży w Contact Center

Prowadzisz firmę w branży sprzedaży bezpośredniej?

Nie zastanawiaj się więcej, tylko skorzystaj z systemu, któremu zaufało najwięcej firm z Twojego sektora rynku!

Funkcje istotne dla sprzedaży w contact center

Centrala IVR
CRM
Raporty
Nagrywanie rozmów
Kolejkowanie połączeń
Zarządzanie paczkami danych

Najlepsza na rynku wydajność dialera predictive

Masz poczucie, że Twój zespół sprzedażowy działa na najwyższych obrotach? Sądzisz, że nie można zwiększyć bardziej efektywności agentów? Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS) konsultanci mogą osiągać efektywności nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.

Najlepsza na rynku wydajność dialera predictive
sprzedaż w spójnym procesie contact center

Jeden spójny proces umawiania spotkań

Niezależnie jak wygląda proces telefonicznego umawiania spotkań w Twojej firmie, będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Conact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie, bez angażowania pracowników, w tym bez konieczności eksportu i importu rekordów do poszczególnych kampanii.

Umów prezentację

Pełna obsługa posprzedażowa i serwisowa

Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.

Zamów rozmowę
Pełna obsługa posprzedażowa i serwisowa w contact center
dodatkowe funkcjonalności w contact center

Dodatkowe funkcje to dla nas żaden problem!

Firmy z branży sprzedaży bezpośredniej intensywnie ze sobą rywalizują. Systell odpowiada na tę sytuację technologicznym otwarciem na każdą ideę wdrożenia nowych funkcji. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania.

Zarządzanie wieloma kampaniami i agentami

Niezależnie od tego, ile kampanii telefonicznych jednocześnie realizuje Twoja firma, czy z ilu agentów złożony jest Twój zespół, zarządzanie systemem jest jednakowo komfortowe. Dbamy o to, by panel managerski oprogramowania Systell Contact Center był intuicyjny i prosty w obsłudze. Dzięki temu kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!

Rozpocznij bezpłatnie
Zarządzanie wieloma kampaniami i agentami w contact center

Dowiedz się, jak zbudować call center gotowe na wyzwania współczesnej sprzedaży bezpośredniej

Efektywne zarządzanie czasem i umiejętnościami agentów to główne źródło sukcesów profesjonalnego call center.

Przekonaj się, jak Systell Contact Center wspiera zespół sprzedaży bezpośredniej w Media System!

Zobacz case study

Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach

SPRAWDŹ

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Call back
E-mail
Formularz www
Komunikatory
Chat bot
Voice bot
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań