SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA W CONTACT CENTER
Wielokanałowa sprzedaż i obsługa klienta w jednym systemie
Zoptymalizuj swoje wyniki sprzedażowe i zwiększ efektywność kampanii marketingowych

Funkcje istotne dla sprzedaży w contact center
Najlepsza na rynku wydajność dialera predictive
Masz poczucie, że Twój zespół sprzedażowy działa na najwyższych obrotach? Sądzisz, że nie można zwiększyć bardziej efektywności agentów? Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS) konsultanci mogą osiągać efektywności nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.


Jeden spójny proces umawiania spotkań
Niezależnie jak wygląda proces telefonicznego umawiania spotkań w Twojej firmie, będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Conact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie, bez angażowania pracowników, w tym bez konieczności eksportu i importu rekordów do poszczególnych kampanii.
Umów prezentacjęPełna obsługa posprzedażowa i serwisowa
Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.
Zamów rozmowę

Dodatkowe funkcje to dla nas żaden problem!
Firmy z branży sprzedaży bezpośredniej intensywnie ze sobą rywalizują. Systell odpowiada na tę sytuację technologicznym otwarciem na każdą ideę wdrożenia nowych funkcji. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania.
Zarządzanie wieloma kampaniami i agentami
Niezależnie od tego, ile kampanii telefonicznych jednocześnie realizuje Twoja firma, czy z ilu agentów złożony jest Twój zespół, zarządzanie systemem jest jednakowo komfortowe. Dbamy o to, by panel managerski oprogramowania Systell Contact Center był intuicyjny i prosty w obsłudze. Dzięki temu kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!
Rozpocznij bezpłatnie
Dowiedz się, jak zbudować call center gotowe na wyzwania współczesnej sprzedaży bezpośredniej
Efektywne zarządzanie czasem i umiejętnościami agentów to główne źródło sukcesów profesjonalnego call center.
Przekonaj się, jak Systell Contact Center wspiera zespół sprzedaży bezpośredniej w Media System!
Zobacz case studyZobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach
SPRAWDŹKanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu