Zoptymalizujemy swoje wyniki sprzedażowe i zwiększymy efektywność Twoich kampanii
Zoptymalizujemy swoje wyniki sprzedażowe i zwiększymy efektywność Twoich kampanii
Przez 15 lat działalności przeprowadziliśmy ponad 200 wdrożeń systemu contact center dla branży sprzedaży bezpośredniej
Testy przeprowadzone przez naszych klientów jednoznacznie wskazują, że nasze rozwiązania dialerowe są idealnie dopasowane do wymagań branży sprzedaży bezpośredniej
Udostępniamy narzędzia, które pozwalają optymalnie zarządzać kampaniami realizowanymi nawet na setkach tysięcy rekordów, czy milionach rekordów.
Przez 15 lat działalności przeprowadziliśmy ponad 200 wdrożeń systemu contact center dla branży sprzedaży bezpośredniej
Testy przeprowadzone przez naszych klientów jednoznacznie wskazują, że nasze rozwiązania dialerowe są idealnie dopasowane do wymagań branży sprzedaży bezpośredniej
Udostępniamy narzędzia, które pozwalają optymalnie zarządzać kampaniami realizowanymi nawet na setkach tysięcy rekordów, czy milionach rekordów.
Tak samo jak Ty, my również wiemy, że każdy rekord nawet w wielomilionowej bazie danych należy szanować i traktować indywidualnie.
Z tego względu zaprojektowaliśmy w naszym systemie mechanizmy, które zwiększają efektywność prowadzonych kampanii a jednocześnie pomagają optymalnie zarządzać bazą danych.
Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS) konsultanci mogą osiągać statystyki nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.
Niezależnie jak wygląda Twój proces telefonicznego umawiania spotkań będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Conact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie bez konieczności eksportu i importu rekordów do osobnych kampanii.
Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.
Wiemy, że każda firma w branży sprzedaży bezpośredniej chce się w jakiś sposób wyróżnić spośród konkurencji. Dlatego jesteśmy przygotowani technologicznie na każdą chęć wprowadzenia nowych funkcji do oprogramowania. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania z handlowcem.
Niezależnie ile jednocześnie realizujesz kampanii telefonicznych, czy ilu agentów zatrudniasz, nasz Panel Managerski jest na tyle intuicyjny, że kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!
Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS) konsultanci mogą osiągać statystyki nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.
Niezależnie jak wygląda Twój proces telefonicznego umawiania spotkań będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Conact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie bez konieczności eksportu i importu rekordów do osobnych kampanii.
Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.
Wiemy, że każda firma w branży sprzedaży bezpośredniej chce się w jakiś sposób wyróżnić spośród konkurencji. Dlatego jesteśmy przygotowani technologicznie na każdą chęć wprowadzenia nowych funkcji do oprogramowania. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania z handlowcem.
Niezależnie ile jednocześnie realizujesz kampanii telefonicznych, czy ilu agentów zatrudniasz, nasz Panel Managerski jest na tyle intuicyjny, że kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.