Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Media System

Poznaj historię naszego klienta z branży call center

Przyjrzyj się rozwiązaniom, które zastosowaliśmy w prężnie rozwijającym się call center świadczącym usługi outsourcingowe.

O firmie Media System

Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu.

Usługi świadczone przez firmę Media System są oparte o nowoczesne rozwiązania technologiczne i zdolne do błyskawicznej rozbudowy w zgodzie z obowiązującymi trendami obsługi klienta.

Opinia klienta

opinia klienta

Firma Systell została wybrana do realizacji projektu call center ze względu na posiadane doświadczenie oraz kwalifikacje zespołu. Sposób realizacji projektu i jego wyniki potwierdziły trafność wyboru dostawcy systemu. Dzięki zastosowanym funkcjonalnościom systemu Systell CC dostosowanym do specyfiki działalności naszej firmy mogliśmy z powodzeniem zwiększać zaangażowanie w prowadzonych projektach.

Rafał Rasmus Prezes Zarządu

Główne potrzeby i wyzwania

Firma klienta to nowoczesne, prężnie rozwijające się call i contact center, dlatego jej potrzeby skupiają się na maksymalnym rozwoju zasobów technologicznych i uzyskaniu pełnej efektywności i skuteczności zespołu konsultantów.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Wirtualna centrala

Predictive dialer

Moduł zamówień

Systell Contact Center i integracja

Systell Contact Center ma na celu szybką poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania zespołem. Zastosowaliśmy przy tym pełną integrację systemu. Pierwsza dotyczyła centrali telefonicznej Panasonic. Następnie przeszliśmy do systemów firmy kurierskiej oraz czterech innych systemów informatycznych m.in. klasy ERP.

Predictive dialer

Rozwiązanie to pozwoliło na zopytmalizowanie ruchu telefonicznego i efektywniejszą obsługę połączeń wychodzących i przychodzących.

Kampanie sms, e-mail i formularze kontaktowe

Zautomatyzowane kampanie sms i e-mail zastępują konsultantów w wykonywaniu powtarzających się i czasochłonnych, lecz skutecznych zadań z obszaru obsługi klienta.

kampanie sms i e-mail
klient poczty e-mail

Klient poczty e-mail

Dla uporządkowania całej komunikacji prowadzonej przez firmę klienta niezbędne było wprowadzenie kompleksowego systemu obsługi i archiwizowania poczty.

10x

Więcej stanowisk

98%

CSAT

-20%

Skrócony czas obsługi

Korzyści po wdrożeniu

Wiecej sprzedaży

Skuteczne i regularne realizowanie planów sprzedażowych narzuconych przez partnerów biznesowych.

Wyższa efektywność pracy

Optymalizacja czasu pracy Back Office oraz kadry managerskiej dzięki dodatkowym modułom oraz integracjom.

Większe możliwości zespołu

Efektywna obsługa bardzo skomplikowanych operacyjnie infolinii z systemem Systell Contact Center.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań