Media System - Case Study | SYSTELL
17765
post-template-default,single,single-post,postid-17765,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Media System – Case Study

mediasystem_systell

Media System – Case Study

Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Otwartość systemu na realizowanie kampanii wychodzących oraz infolinijnych
✓ Gotowość systemu do przeprowadzania prostych, ale i bardzo skomplikowanych kampanii
✓ Efektywne dodzwanianie się do klientów
✓ Zapewnienie spójnej z telemarketingiem obsługi Back Office
✓ Konieczność przesyłania danych do  wewnętrznego systemu T-Mobile

Zastosowane rozwiązania

✓ Systell Contact Center w wersji stacjonarnej z backupem w chmurze
✓ Centrale FreePBX oraz 3CX
✓ Predictive dialer
✓ Moduł Zamówień pozwalający na obsługę Back Office bezpośrednio w systemie call center

Uzyskane efekty

✓ Skuteczne i regularne realizowanie planów sprzedażowych narzuconych przez partnerów biznesowych
✓ Dynamiczny rozwój firmy skutkujący dziesięciokrotnym wzrostem liczby stanowisk
✓ Optymalizacja czasu pracy Back Office oraz kadry managerskiej dzięki dodatkowym modułom oraz integracjom
✓ Efektywna obsługa bardzo skomplikowanych operacyjnie infolinii

Tags: