Case study - Media System
Poznaj historię naszego klienta z branży call center
Przyjrzyj się rozwiązaniom, które zastosowaliśmy w prężnie rozwijającym się call center świadczącym usługi outsourcingowe.
O firmie Media System
Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu.
Usługi świadczone przez firmę Media System są oparte o nowoczesne rozwiązania technologiczne i zdolne do błyskawicznej rozbudowy w zgodzie z obowiązującymi trendami obsługi klienta.
Opinia klienta
Firma Systell została wybrana do realizacji projektu call center ze względu na posiadane doświadczenie oraz kwalifikacje zespołu. Sposób realizacji projektu i jego wyniki potwierdziły trafność wyboru dostawcy systemu. Dzięki zastosowanym funkcjonalnościom systemu Systell CC dostosowanym do specyfiki działalności naszej firmy mogliśmy z powodzeniem zwiększać zaangażowanie w prowadzonych projektach.
Rafał Rasmus Prezes ZarząduWykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Wirtualna centrala
Predictive dialer
Moduł zamówień
Systell Contact Center i integracja
Systell Contact Center ma na celu szybką poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania zespołem. Zastosowaliśmy przy tym pełną integrację systemu. Pierwsza dotyczyła centrali telefonicznej Panasonic. Następnie przeszliśmy do systemów firmy kurierskiej oraz czterech innych systemów informatycznych m.in. klasy ERP.
Predictive dialer
Rozwiązanie to pozwoliło na zopytmalizowanie ruchu telefonicznego i efektywniejszą obsługę połączeń wychodzących i przychodzących.
Kampanie sms, e-mail i formularze kontaktowe
Zautomatyzowane kampanie sms i e-mail zastępują konsultantów w wykonywaniu powtarzających się i czasochłonnych, lecz skutecznych zadań z obszaru obsługi klienta.
Klient poczty e-mail
Dla uporządkowania całej komunikacji prowadzonej przez firmę klienta niezbędne było wprowadzenie kompleksowego systemu obsługi i archiwizowania poczty.
Więcej stanowisk
CSAT
Skrócony czas obsługi
Korzyści po wdrożeniu
Wiecej sprzedaży
Skuteczne i regularne realizowanie planów sprzedażowych narzuconych przez partnerów biznesowych.
Wyższa efektywność pracy
Optymalizacja czasu pracy Back Office oraz kadry managerskiej dzięki dodatkowym modułom oraz integracjom.
Większe możliwości zespołu
Efektywna obsługa bardzo skomplikowanych operacyjnie infolinii z systemem Systell Contact Center.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu