Nasi eksperci pomogą Tobie w zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Call Center.
Budujemy i naprawiamy Call Center. Świadczymy usługi konsultingowe.
Wykonamy audyt funkcjonowania procesów w działach sprzedaży, obsługi klienta.
Zoptymalizujemy lub nawet stworzymy nowe skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC.
Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów.
Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.
Twoi handlowcy, czy konsultanci wykonują dziennie dziesiątki połączeń telefonicznych? Najwyższy czas to zautomatyzować dzięki dialerom – automatom wywołującym połączenia. Odpowiednio dobrany dialer potrafi zwiększyć efektywność dzwonienia nawet o 100%! Chciałbyś, aby Twoi pracownicy rozmawiali z klientami przez 45 minut na każdą godzinę pracy? Pokażemy Tobie jak to osiągnąć
Każda firma posiada wypracowane standardy i procesy obsługi. Potrafią one być wieloetapowe lub krótkie. Niektóre są niestandardowe i np. angażują w proces obsługi pracowników różnych działów. Chciałbyś je zoptymalizować poprzez wprowadzenie jak największej ilości automatyzacji? Opowiedz nam o nich, a my podpowiemy Tobie ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić! Żadne inne polskie rozwiązanie contact center nie daje tylu możliwości automatyzacji jak Systell Contact Center! Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Twoja firma przyjmuje dziennie nawet setki telefonów, maili, chatów, czy zgłoszeń przez formularze na stronach internetowych? Jak się w nich nie pogubić? Zaprojektujemy dla Ciebie optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, umiejętności i możliwości Twoich pracowników. Od dziś każde nowe zgłoszenie zostanie przydzielone do obsługi w sposób zautomatyzowany!
Obsługa klienta nie kończy się w momencie odłożenia słuchawki, czy zamknięcia okna chatu. To dopiero początek procesu realizacji zamówienia, czy rejestracji jakiegokolwiek zgłoszenia. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego doskonale potrafimy zautomatyzować procesy back office. Automatyczna wysyłka zlecenia do magazynu, wystawienie faktury, zamówienie przesyłki kurierskiej itp. to już nie problem! Dodatkowo wygenerujemy i automatycznie dostarczymy raporty z wykonanej pracy.
Twoi handlowcy, czy konsultanci wykonują dziennie dziesiątki połączeń telefonicznych? Najwyższy czas to zautomatyzować dzięki dialerom – automatom wywołującym połączenia. Odpowiednio dobrany dialer potrafi zwiększyć efektywność dzwonienia nawet o 100%! Chciałbyś, aby Twoi pracownicy rozmawiali z klientami przez 45 minut na każdą godzinę pracy? Pokażemy Tobie jak to osiągnąć
Każda firma posiada wypracowane standardy i procesy obsługi. Potrafią one być wieloetapowe lub krótkie. Niektóre są niestandardowe i np. angażują w proces obsługi pracowników różnych działów. Chciałbyś je zoptymalizować poprzez wprowadzenie jak największej ilości automatyzacji? Opowiedz nam o nich, a my podpowiemy Tobie ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić! Żadne inne polskie rozwiązanie contact center nie daje tylu możliwości automatyzacji jak Systell Contact Center! Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Twoja firma przyjmuje dziennie dziesiątki, czy nawet setki telefonów, maili, chatów, czy zgłoszeń przez formularze na stronach internetowych? Jak w tym się nie pogubić? Dla nas to żaden problem! Zaprojektujemy dla Ciebie optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, umiejętności i możliwości Twoich pracowników. Od dziś każde nowe zgłoszenie zostanie przydzielone do obsługi w sposób zautomatyzowany!
Obsługa klienta nie kończy się w momencie odłożenia słuchawki, czy zamknięcia okna chatu. To dopiero początek procesu realizacji zamówienia, czy rejestracji jakiegokolwiek zgłoszenia. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego doskonale potrafimy zautomatyzować procesy back office. Automatyczna wysyłka zlecenia do magazynu, wystawienie faktury, zamówienie przesyłki kurierskiej itp. to już nie problem! Dodatkowo wygenerujemy i automatycznie dostarczymy raporty z wykonanej pracy.
Integracje operatorów VoIP z systemami contact center
Usługi telefoniczne w systemie CRM z uwzględnieniem wdrożenia nowych widoków dla CRM ze statystykami zrealizowanych połączeń telefonicznych, odsłuchem nagrań itp.
Możliwość integracji z Microsoft Dynamics, Google Contacts, Freshdesk, Nutshell, MS Exchange, Insightly, Bitrix24, Exact Online, Salesforce, SugarCRM, Act!, Zendesk,EBP, Datev, Vtiger, amoCRM
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.