Usługi Call, Contact Center - Systell
14093
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14093,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Znamy się na technologii

 

Wiemy jak zorganizować Twoje Contact Center

 

DORADZAMY NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA

 

a nad wszystkim czuwa MANITU duch skutecznej komunikacji

Jako jedyni prawdziwie wdrażamy systemy Contact Center

  • ponad 600 wdrożeń systemu
  • zintegrowana komunikacja w jednym systemie: telefon,SMS, Live chat, formularz na stronie
  • ponad 1200 funkcji
  • możliwość korzystania z systemu na dowolnym urządzeniu
  • najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewnione m.in. przez wielokrotnie zmultiplikowany system w chmurze, hostowany w dwóch geograficznie rozdzielonych data center
  • oszczędność pieniędzy i błyskawiczna reakcja na zmiany, dzięki wysokiej skalowalności systemu. Z nami na bieżąco dostosowujesz liczbę licencji do Twoich potrzeb
  • wdrażanie nowych modułów i funkcji zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem

Znamy się na telefonii

  • wdrażamy i utrzymujemy serwery telekomunikacyjne ippbx / centrale telefoniczne
  • zapewniamy ciągłość komunikacji wewnątrz firmy
  • informatyzujemy rozwiązania faksowe
  • optymalizujemy koszty telekomunikacyjne
  • dostarczamy sprzęt telekomunikacyjny w tym telefony, zestawy słuchawkowe i inne
  • budujemy sieci telefonii bezprzewodowej DECT
  • dostarczamy rozwiązania oraz świadczymy usługi tele i wideokonferencji
  • integrujemy telefonię z działającym już oprogramowaniem ERP, CRM ( Salesforce, ServiceDesk, Britix, Microsoft Dynamics Skype, inne)

Zorganizujemy Twoje Contact Center

Nasi eksperci pomogą Tobie w zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Contact Center.

 

Budujemy i naprawiamy Contact Center. Świadczymy usługi konsultingowe.

 

Wykonamy audyt funkcjonowania procesów w działach sprzedaży, obsługi klienta.

Zoptymalizujemy lub  nawet stworzymy nowe skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC.

 

Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów.

 

Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.

Wiemy jak automatyzować procesy obsługi klienta

Dzięki naszym systemom nawet 10% codziennych czynności może zostać zautomatyzowane. To tak jakby każdy z pracowników pracował 2 dni więcej w miesiącu

AUTOMATYZACJA DZWONIENIA

 

Twoi handlowcy, czy konsultanci wykonują dziennie dziesiątki połączeń telefonicznych? Najwyższy czas to zautomatyzować dzięki dialerom – automatom wywołującym połączenia. Odpowiednio dobrany dialer potrafi zwiększyć efektywność dzwonienia nawet o 100%! Chciałbyś, aby Twoi pracownicy rozmawiali z klientami przez 45 minut na każdą godzinę pracy? Pokażemy Tobie jak to osiągnąć!

 

AUTOMATYZACJA PROCESÓW OBSŁUGI

 

Każda firma posiada wypracowane standardy i procesy obsługi. Potrafią one być wieloetapowe lub krótkie. Niektóre są niestandardowe i np. angażują w proces obsługi pracowników różnych działów. Chciałbyś je zoptymalizować poprzez wprowadzenie jak największej ilości automatyzacji? Opowiedz nam o nich, a my podpowiemy Tobie ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić! Żadne inne polskie rozwiązanie contact center nie daje tylu możliwości automatyzacji jak Systell Contact Center! Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

 

AUTOMATYZACJA PRZYJMOWANIA LEADÓW I ZGŁOSZEŃ

 

Twoja firma przyjmuje dziennie dziesiątki, czy nawet setki telefonów, maili, chatów, czy zgłoszeń przez formularze na stronach internetowych? Jak w tym się nie pogubić? Dla nas to żaden problem! Zaprojektujemy dla Ciebie optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, umiejętności i możliwości Twoich pracowników. Od dziś każde nowe zgłoszenie zostanie przydzielone do obsługi w sposób zautomatyzowany!

 

AUTOMATYZACJA BACK OFFICE

 

Obsługa klienta nie kończy się w momencie odłożenia słuchawki, czy zamknięcia okna chatu. To dopiero początek procesu realizacji zamówienia, czy rejestracji jakiegokolwiek zgłoszenia. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego doskonale potrafimy zautomatyzować procesy back office. Automatyczna wysyłka zlecenia do magazynu, wystawienie faktury, zamówienie przesyłki kurierskiej itp. to już nie problem! Dodatkowo wygenerujemy i automatycznie dostarczymy raporty z wykonanej pracy.

Realizujemy niestandardowe usługi i zlecenia związane z technologią contact center i obsługą klienta

Integracje operatorów VoIP z systemami contact center

Usługi telefoniczne w systemie CRM z uwzględnieniem wdrożenia nowych widoków dla CRM ze statystykami zrealizowanych połączeń telefonicznych, odsłuchem nagrań itp.

Możliwość integracji z Microsoft Dynamics, Google Contacts, Freshdesk, Nutshell, MS Exchange, Insightly, Bitrix24, Exact Online, Salesforce, SugarCRM, Act!, Zendesk,EBP, Datev, Vtiger, amoCRM

Nasi klienci

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.