Doradzamy najlepsze rozwiązania call center
Nad wszystkim czuwa Manitu – duch skutecznej komunikacji
• ponad 600 wdrożeń systemu
• zintegrowana komunikacja w jednym systemie: telefon,SMS, Live chat, formularz na stronie
• ponad 1200 funkcji
• możliwość korzystania z systemu na dowolnym urządzeniu
• najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewnione m.in. przez wielokrotnie zmultiplikowany system w chmurze, hostowany w dwóch geograficznie rozdzielonych data center
• oszczędność pieniędzy i błyskawiczna reakcja na zmiany, dzięki wysokiej skalowalności systemu. Z nami na bieżąco dostosowujesz liczbę licencji do Twoich potrzeb
• wdrażanie nowych modułów i funkcji zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem
• wdrażamy i utrzymujemy serwery telekomunikacyjne ippbx / centrale telefoniczne
• zapewniamy ciągłość komunikacji wewnątrz firmy
• informatyzujemy rozwiązania faksowe
• optymalizujemy koszty telekomunikacyjne
• dostarczamy sprzęt telekomunikacyjny w tym telefony, zestawy słuchawkowe i inne
• budujemy sieci telefonii bezprzewodowej DECT
• dostarczamy rozwiązania oraz świadczymy usługi tele i wideokonferencji
• integrujemy telefonię z działającym już oprogramowaniem ERP, CRM ( Salesforce, ServiceDesk, Britix, Microsoft Dynamics Skype, inne)
Integracje operatorów VoIP z systemami contact center
Usługi telefoniczne w systemie CRM z uwzględnieniem wdrożenia nowych widoków dla CRM ze statystykami zrealizowanych połączeń telefonicznych, odsłuchem nagrań itp.
Możliwość integracji z Microsoft Dynamics, Google Contacts, Freshdesk, Nutshell, MS Exchange, Insightly, Bitrix24, Exact Online, Salesforce, SugarCRM, Act!, Zendesk,EBP, Datev, Vtiger, amoCRM
Nasi eksperci pomogą Tobie w zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Call Center.
Budujemy i naprawiamy Call Center. Świadczymy usługi konsultingowe.
Wykonamy audyt funkcjonowania procesów w działach sprzedaży, obsługi klienta.
Zoptymalizujemy lub nawet stworzymy nowe skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC.
Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów.
Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.
Dzięki naszym systemom nawet 10% codziennych czynności może zostać zautomatyzowane. To tak jakby każdy z konsultantów pracował 2 dni więcej w miesiącu.
Twoi handlowcy, czy konsultanci wykonują dziennie dziesiątki połączeń telefonicznych? Najwyższy czas to zautomatyzować dzięki dialerom – automatom wywołującym połączenia. Odpowiednio dobrany dialer potrafi zwiększyć efektywność dzwonienia nawet o 100%! Chciałbyś, aby Twoi pracownicy rozmawiali z klientami przez 45 minut na każdą godzinę pracy? Pokażemy Tobie jak to osiągnąć.
Każda firma posiada wypracowane standardy i procesy obsługi. Potrafią one być wieloetapowe lub krótkie. Niektóre są niestandardowe i np. angażują w proces obsługi pracowników różnych działów. Chciałbyś je zoptymalizować poprzez wprowadzenie jak największej ilości automatyzacji? Opowiedz nam o nich, a my podpowiemy Tobie ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić! Żadne inne polskie rozwiązanie contact center nie daje tylu możliwości automatyzacji jak Systell Contact Center! Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Twoja firma przyjmuje dziennie nawet setki telefonów, maili, chatów, czy zgłoszeń przez formularze na stronach internetowych? Jak się w nich nie pogubić? Zaprojektujemy dla Ciebie optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, umiejętności i możliwości Twoich pracowników. Od dziś każde nowe zgłoszenie zostanie przydzielone do obsługi w sposób zautomatyzowany!
Obsługa klienta nie kończy się w momencie odłożenia słuchawki, czy zamknięcia okna chatu. To dopiero początek procesu realizacji zamówienia, czy rejestracji jakiegokolwiek zgłoszenia. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego doskonale potrafimy zautomatyzować procesy back office. Automatyczna wysyłka zlecenia do magazynu, wystawienie faktury, zamówienie przesyłki kurierskiej itp. to już nie problem! Dodatkowo wygenerujemy i automatycznie dostarczymy raporty z wykonanej pracy.