Wirtualna centrala telefoniczna | Centrala PBX | Wirtualna centrala VoiP
21957
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21957,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

WIRTUALNA CENTRALA TELEFONICZNA

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna?

Centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.

 

To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia za do Internetu.

 

Zyskaj całkowitą dowolność miejsca i czasu pracy. Zapomnij o drogich i ograniczonych, w swoich możliwościach, centralach PBX, połączonych kilometrami kabli. Czas na obsługę klienta w dowolnym miejscu i czasie!

Dlaczego warto wdrożyć wirtualną

centralę telefoniczną z Systell?

MOBILNOŚĆ I NOWOCZESNE
APLIKACJE

 

Oprócz telefonu biurkowego IP, możesz korzystać z nowoczesnego softphonu dla systemów Windows i Mac oraz aplikacji mobilnych dla Android i iOS. Zarządzanie kontaktami jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W naszej wirtualnej centrali telefonicznej, na jeden numer wewnętrzny, może być zalogowanych wiele urządzeń. Dzięki temu, przeprowadzisz rozmowy telefoniczne na dowolnym urządzeniu, z możliwością przełączania się.

INTEGRACJE

 

Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, ​Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.

BEZPIECZEŃSTWO I UTRZYMANIE

 

Wiemy, że Twój system telefoniczny musi być niezawodny. Dlatego gwarantujemy najwyższą dostępność systemu telefonicznego, w czterech poziomach SLA do wyboru. Monitorujemy systemy 24h na dobę. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Nasze serwery umieszczone są w dwóch, oddzielonych geograficznie i najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony, a całość transmisji szyfrowana.

Dlaczego warto wdrożyć wirtualną

centralę telefoniczną z Systell?

BEZPIECZEŃSTWO I UTRZYMANIE

 

Wiemy, że Twój system telefoniczny musi być niezawodny. Dlatego gwarantujemy najwyższą dostępność systemu telefonicznego, w czterech poziomach SLA do wyboru. Monitorujemy systemy 24h na dobę. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Nasze serwery umieszczone są w dwóch, oddzielonych geograficznie i najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony, a całość transmisji szyfrowana.

MOBILNOŚĆ I NOWOCZESNE
APLIKACJE

 

Oprócz telefonu biurkowego IP, możesz korzystać z nowoczesnego softphonu dla systemów Windows i Mac oraz aplikacji mobilnych dla Android i iOS. Zarządzanie kontaktami jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W naszej wirtualnej centrali telefonicznej, na jeden numer wewnętrzny, może być zalogowanych wiele urządzeń. Dzięki temu, przeprowadzisz rozmowy telefoniczne na dowolnym urządzeniu, z możliwością przełączania się.

INTEGRACJE

 

Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, ​Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.

OBSŁUGA POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH

Ważne sprawy klientów mieszają się z drobnymi zapytaniami? System przyporządkuje klienta do wybranego konsultanta na podstawie jego kompetencji. Wyznacz klientów VIP i ustal priorytety. Nie trać cennych rozmów z klientami. Poinformuj ich, o aktualnej pozycji w kolejce lub o opcji oddzwonienia. Zwiększ odbieralność połączeń, prezentując się wybranym numerem.

INDYWIDUALNE SYSTEMY ZAPOWIEDZI GŁOSOWYCH IVR

Nasza centrala telefoniczna nie tylko rozpozna dzwoniącego, ale dodatkowo przekieruje go do odpowiedniego opiekuna. IVR pozwala również, na autoryzację kodem PIN, regionalizację połączeń, a nawet odtwarzanie dowolnego pliku dźwiękowego łącznie z komunikatami dla świąt i dni wolnych. Wraz z wirtualną centralką Voip, z łatwością stworzysz scenariusze kontaktu z klientem. Przy zaawansowanych konfiguracjach zapowiedzi głosowych np. z opcją interakcji do innych oprogramowań do bazy danych, uzyskasz wsparcie specjalistów.

1
UJEDNOLICONA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Zarządzasz wszystkimi kanałami komunikacji z klientem za pomocą jednego spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii na dowolnym urządzeniu (desktop + mobile). Połączenia wychodzące realizujesz za pomocą 1 z 5 dostępnych opcji dialera (w tym Predictive Dialer). Otrzymujesz również pełną swobodę sterowania ruchem przychodzącym, zarówno telefonicznym jak i związanym z pozostałymi kanałami komunikacji. Jest tego sporo, jednak bez problemu nad wszystkim panujesz m.in. dzięki przygotowanym wcześniej scenariuszom rozmowy, możliwości nadawania odpowiednich priorytetów i statusów poszczególnym sprawom oraz automatycznym oddzwonieniom do klientów.

2
ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH

Projektujesz proces obsługi klienta w taki sposób, aby osiągnąć jak największą efektywność przy zachowaniu szacunku do każdego rekordu w bazie danych. Odpowiednio dostosowujesz schemat kontaktu, aby zrealizować cele bez niepokojenia klientów ciągłymi telefonami. Ustalasz odpowiedni czas odpoczynku rekordu. Otrzymujesz możliwość dowolnego kreowania sposobu dostarczania rekordów z bazy danych do obsługi przez konsultantów. Tym samym na bieżąco dbasz o efektywność kampanii, a także bez problemu wprowadzasz do pracy nowych agentów bez ryzyka „palenia” przez nich bazy danych.

3
MONITOROWANIE PRACY AGENTÓW I JEJ EFEKTÓW

Obserwujesz w czasie rzeczywistym ruch przychodzący z wielu kanałów. Wyświetlasz wybrane statystyki obsługi na przygotowanej tablicy typu wallboard. Monitorujesz statusy zajętości konsultantów oraz ich aktualną pracę w poszczególnej kampanii wraz z pełnymi statystykami rozmów i obsługi. Masz możliwość podsłuchiwania rozmów, aktywnego włączenia się do rozmowy lub szeptania podpowiedzi do konsultanta. Po skończonej rozmowie odsłuchujesz nagrania lub przeglądasz archiwalne zapisy chatu. Następnie generujesz dowolne, potrzebne Tobie raporty zestawiające dane telekomunikacyjne z efektami biznesowymi prowadzonej komunikacji z klientem.

Poznaj funkcje centrali PBX

Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy. Bądź w kontakcie, dzięki Wirtualnej Centrali Systell.

 

Korzyści  wdrożenia

wirtualnej centrali telefonicznej

ŁATWA INSTALACJA

Zobacz intuicyjny interfejs administratora centrali Systell PBX. Pozwala on, na bezproblemową konfigurację nowych urządzeń oraz operatorów telekomunikacyjnych (telefony IP, softphony, bramy i łącza SIP Trunk).

 

 

GLOBALNA ŁĄCZNOŚĆ

Uwolnij ograniczenia geograficzne i rozwijaj swoją działalność na całym świecie! Przez nasz system telefoniczny pracownicy rozmawiają ze sobą z każdego miejsca na świecie, bez obawy o wzrost rachunków.

 

 

OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY

Model usługi w chmurze nie wymaga infrastruktury ani ukrytych inwestycji. Ponadto wszystkie połączenia wewnętrzne, realizowane są bezpłatnie, bez udziału operatorów telekomunikacyjnych.

 

BEZPIECZEŃSTWO

To bezpieczny i najtańszy system telefoniczny, oparty na własnych serwerach, bez użycia rozwiązania open source.Twoja komunikacja biznesowa stanie się o wiele łatwiejsza.

 

RAPORTY

Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym. Korzystaj z mailowego powiadamiania o straconych połączeniach.

 

 

APLIKACJA MOBILNA

Od teraz nie potrzebujesz telefonu stacjonarnego do raportowania. Skorzystaj z aplikacji mobilnej dla Windows, Android i IOS, z historią połączeń i identyfikacją dzwoniących jeszcze przed rozmową.

 

ŁATWA INSTALACJA

Zobacz intuicyjny interfejs administratora centrali Systell PBX. Pozwala on, na bezproblemową konfigurację nowych urządzeń oraz operatorów telekomunikacyjnych (telefony IP, softphony, bramy i łącza SIP Trunk).

 

 

GLOBALNA ŁĄCZNOŚĆ

Uwolnij ograniczenia geograficzne i rozwijaj swoją działalność na całym świecie! Przez nasz system telefoniczny pracownicy rozmawiają ze sobą z każdego miejsca na świecie, bez obawy o wzrost rachunków.

 

 

OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY

Model usługi w chmurze nie wymaga infrastruktury ani ukrytych inwestycji. Ponadto wszystkie połączenia wewnętrzne, realizowane są bezpłatnie, bez udziału operatorów telekomunikacyjnych.

BEZPIECZEŃSTWO

To bezpieczny i najtańszy system telefoniczny, oparty na własnych serwerach, bez użycia rozwiązania open source.Twoja komunikacja biznesowa stanie się o wiele łatwiejsza.

 

RAPORTY

Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym. Korzystaj z mailowego powiadamiania o straconych połączeniach.

 

 

APLIKACJA MOBILNA

Od teraz nie potrzebujesz telefonu stacjonarnego do raportowania. Skorzystaj z aplikacji mobilnej dla Windows, Android i IOS, z historią połączeń i identyfikacją dzwoniących jeszcze przed rozmową.

 

JEDYNY 24H SUPPORT

Wybierając centralę Systell PBX, zyskujesz 24 godzinny support, niezależnie od dnia tygodnia. Pozwól się do siebie dodzwonić, dzięki nieustannie aktywnej infolinii na łączach wiodących operatorów. Wyróżniamy się najkorzystniejszym SLA. Twoje zgłoszenie zamkniemy nawet w ciągu dwóch godzin! Niesprawna infolinia to przeszłość.

WIDEO I TELEKONFERENCJE

Twoja firma ma wiele oddziałów, które nie znajdują się w jednym kraju? Wirtualna centrala telefoniczna ułatwia kontakt nie tylko z klientami. Skorzystaj z wbudowanego systemu tele- i wideokonferencji opartego na technologii WebRTC. Bez dodatkowych instalacji czy specjalnego dostępu. Potrzebujesz jedynie przeglądarki internetowej.

ZAAWANSOWANE RAPORTOWANIE

Nie istnieją dwie identyczne firmy, dlatego każda organizacja potrzebuje odmiennych danych. Dedykowany system raportów z ruchu telekomunikacyjnego, to ponad 20 raportów z pracy systemu PBX. Znajdziesz je w panelu wallboard w czasie rzeczywistym. A wśród nich: nagrania, ścieżka połączeń, lista numerów do oddzwonienia, raportowanie per numer wew.

KOLEJKOWANIE POŁĄCZEŃ

Wirtualna centrala, kolejkuje nadchodzące połączenia oraz szacuje czas oczekiwania na agenta. Dodatkowo podtrzymuje kontakt z klientem, na bieżąco informując o statusie połączenia. W określonych przypadkach, centrala telefoniczna, wywoła połączenie, zidentyfikuje odbiorcę i przekieruje go zgodnie ze scenariuszem do odpowiedniego agenta.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Skorzystaj z bezpłatnej analityki