Przejdź do treści
Kontakt

WIRTUALNA CENTRALA TELEFONICZNA

Wirtualna centrala – lepsza jakość komunikacji

Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki wdrożeniu wirtualnej centrali telefonicznej PBX.
Popraw jakość komunikacji z klientem.

Zyskaj całkowitą dowolność miejsca i czasu pracy

Zapomnij o drogich i ograniczonych, w swoich możliwościach, centralach PBX, połączonych kilometrami kabli. Czas na obsługę klienta, w dowolnym miejscu i czasie!

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna?

Centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.

To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia do Internetu.

Wybrane funkcje systemu

Mobilność i nowoczesne aplikacje
Pełna Integracja systemu
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
Indywidualne zapowiedzi głosowe IVR
Jedyny 24h support
Bezpieczeństwo i utrzymanie

Wyzwanie Wysokie koszty połączeń

Rozwijasz firmę, musisz zapewnić klientom doskonałą obsługę, ale chcesz oszczędzić sobie wydatków na zakup serwera, bramek oraz przewodów telefonicznych?

RozwiązanieRozwiązanie problemu

Wirtualna centrala to idealne rozwiązanie dla początkujących biznesów, działalności prowadzonej bez biura lub w dużej mierze zdalnie. Zapewnia wysoką jakość połączeń i nie wymaga dużych nakładów finansowych. Opłacasz abonament, a w zamian za to dysponujesz w pełni profesjonalną infrastrukturą dostarczoną przez operatora.

Zaawansowane raportowanie

Nie istnieją dwie identyczne firmy, dlatego każda organizacja potrzebuje odmiennych danych. Dedykowany system raportów z ruchu telekomunikacyjnego, to ponad 20 raportów z pracy systemu PBX. Znajdziesz je w panelu wallboard w czasie rzeczywistym. A wśród nich: nagrania, ścieżka połączeń, lista numerów do oddzwonienia, raportowanie per numer wew.

Integracje

Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.

Poznaj funkcje wirtualnej centrali PBX

Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy. Bądź w kontakcie, dzięki Wirtualnej Centrali Systell.

logo żabka
logo media system
decathlon logo
logo przelewy24
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań