WIRTUALNA CENTRALA TELEFONICZNA PBX
Wirtualna centrala – lepsza jakość komunikacji
Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki wdrożeniu wirtualnej centrali telefonicznej PBX.
Popraw jakość komunikacji z klientem.

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna PBX?
Centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.
To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia do Internetu.
Wybrane funkcje systemu
Wyzwanie Wysokie koszty połączeń
Rozwijasz firmę, musisz zapewnić klientom doskonałą obsługę, ale chcesz oszczędzić sobie wydatków na zakup serwera, bramek oraz przewodów telefonicznych?


RozwiązanieRozwiązanie problemu
Wirtualna centrala to idealne rozwiązanie dla początkujących biznesów, działalności prowadzonej bez biura lub w dużej mierze zdalnie. Zapewnia wysoką jakość połączeń i nie wymaga dużych nakładów finansowych. Opłacasz abonament, a w zamian za to dysponujesz w pełni profesjonalną infrastrukturą dostarczoną przez operatora.
Zaawansowane raportowanie
Nie istnieją dwie identyczne firmy, dlatego każda organizacja potrzebuje odmiennych danych. Dedykowany system raportów z ruchu telekomunikacyjnego, to ponad 20 raportów z pracy systemu PBX. Znajdziesz je w panelu wallboard w czasie rzeczywistym. A wśród nich: nagrania, ścieżka połączeń, lista numerów do oddzwonienia, raportowanie per numer wew.


Integracje wirtualnej centrali PBX
Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.
Poznaj funkcje wirtualnej centrali PBX
Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy. Bądź w kontakcie, dzięki Wirtualnej Centrali Systell.
Umów prezentacjęWirtualna centrala PBX – podsumowanie
Wirtualna centrala telefoniczna PBX dostarczana przez Systell to intuicyjne narzędzie telekomunikacyjne, które umożliwia prowadzenie doskonałej komunikacji, pozwala na pracę w chmurze i jest niedrogie w eksploatacji. Wirtualną centralę telefoniczną możesz wykorzystywać z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Funkcjonalności oferowane przez wirtualną centralę pomagają efektywnie zarządzać Twoją firmą. Ułatwiają sprawowanie kontroli nad realizacją zadań, dostarczają wiedzy na temat natężenia rozmów w czasie i pomagają czuwać nad wysoką jakością komunikacji.
Samodzielne ustawienia wirtualnej centrali
Co istotne, wirtualna centrala VOIP pozwala na samodzielnie budowanie schematów centrali, tak, by dopasować je do swoich potrzeb. Dzięki temu firma może sterować ruchem połączeń, np. przez kolejkowanie rozmów, żadne z połączeń nie będzie utracone, a każda osoba dzwoniąca zostanie połączona z odpowiednim rozmówcą lub działem.
Funkcje wirtualnej centralki
Jeśli nie wiesz, jak wirtualna centralka może poprawić sytuację Twojej firmy, porozmawiaj z nami o jej możliwościach. Takie funkcjonalności jak kolejkowanie połączeń, nagrywanie rozmów, poczta głosowa, menu głosowe, IVR, automatyzacja połączeń oraz wiadomości SMS to w dzisiejszych czasach must have nowoczesnej organizacji. Pozwalają przenieść obsługę klienta na wysoki poziom, a tym samym zwiększyć zadowolenie klientów i wpłynąć na zwiększenie zysków przedsiębiorstwa. Nagrywanie rozmów ułatwi Ci szkolenie pracowników call center lub działu obsługi klienta. W oparciu o zarejestrowane połączenia możesz wyeliminować błędy w przekazywaniu informacji do klientów. Jeśli jesteś sprzedawcą, nagrywanie połączeń może Cię ustrzec przed utratą dowodów w postępowaniu kontrolnym dotyczących spraw reklamacyjnych.
Jak jeszcze wirtualna centrala pomoże Ci w obsłudze połączeń? Wygodny panel klienta dostarczy Ci wszelkich informacji, które pozwolą Ci na merytoryczne prowadzenie rozmów. Klient nie jest związany godzinami pracy Twojej organizacji, ponieważ wirtualna centrala realizuje również połączenia na telefon komórkowy, a zatem możesz rozmawiać w dowolnym miejscu i czasie.
Niskie koszty rozwiązania
Ze względu na niskie koszty wdrożenia i eksploatacji jest chętnie wykorzystywana w małych i średnich firmach. Szerokie możliwości integracji oraz zaawansowane funkcje systemu kuszą też duże przedsiębiorstwa. Wirtualną centralę wybierają w szczególności te firmy, które funkcjonują w złożonej lub rozproszonej strukturze, gdzie odbywanie rozmów telefonicznych lub prowadzenie telekonferencji nie generuje dodatkowych kosztów. Również profesjonalne, duże call center stosują rozwiązania, w których wirtualna centrala VOIP jest istotnym elementem składowym.
Porozmawiajmy!
Nie musisz inwestować w żadne dodatkowe rozwiązania telekomunikacyjne, aby stworzyć prawdziwe call center. Pomożemy Ci obsługiwać profesjonalnie klientów i generować większe zyski, stosując intuicyjne narzędzie, jakim jest wirtualna centralka. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami. Razem rozwiejemy Twoje wątpliwości!
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.