Centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.
To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia do Internetu.
Zyskaj całkowitą dowolność miejsca i czasu pracy. Zapomnij o drogich i ograniczonych, w swoich możliwościach, centralach PBX, połączonych kilometrami kabli. Czas na obsługę klienta w dowolnym miejscu i czasie!
Oprócz telefonu biurkowego IP, możesz korzystać z nowoczesnego softphonu dla systemów Windows i Mac oraz aplikacji mobilnych dla Android i iOS. Zarządzanie kontaktami jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W naszej wirtualnej centrali telefonicznej, na jeden numer wewnętrzny, może być zalogowanych wiele urządzeń. Dzięki temu, przeprowadzisz rozmowy telefoniczne na dowolnym urządzeniu, z możliwością przełączania się.
Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.
Wiemy, że Twój system telefoniczny musi być niezawodny. Dlatego gwarantujemy najwyższą dostępność systemu telefonicznego, w czterech poziomach SLA do wyboru. Monitorujemy systemy 24h na dobę. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Nasze serwery umieszczone są w dwóch, oddzielonych geograficznie i najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony, a całość transmisji szyfrowana.
Wiemy, że Twój system telefoniczny musi być niezawodny. Dlatego gwarantujemy najwyższą dostępność systemu telefonicznego, w czterech poziomach SLA do wyboru. Monitorujemy systemy 24h na dobę. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Nasze serwery umieszczone są w dwóch, oddzielonych geograficznie i najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony, a całość transmisji szyfrowana.
Oprócz telefonu biurkowego IP, możesz korzystać z nowoczesnego softphonu dla systemów Windows i Mac oraz aplikacji mobilnych dla Android i iOS. Zarządzanie kontaktami jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W naszej wirtualnej centrali telefonicznej, na jeden numer wewnętrzny, może być zalogowanych wiele urządzeń. Dzięki temu, przeprowadzisz rozmowy telefoniczne na dowolnym urządzeniu, z możliwością przełączania się.
Wirtualna Centrala PBX daje nieograniczone możliwości połączenia jej z innymi systemami, funkcjonującymi w Twojej firmie. Integrujemy centralkę telefoniczną z Microsoft Outlook, SugarCRM, Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Posiadasz własne systemy CRM i ERP? Zaawansowane integracje, przeprowadza doświadczony zespół wdrożeń. Dowiedz się więcej o elastyczności Centrali Systell PBX i pracuj jeszcze efektywniej.
Zobacz intuicyjny interfejs administratora centrali Systell PBX. Pozwala on, na bezproblemową konfigurację nowych urządzeń oraz operatorów telekomunikacyjnych (telefony IP, softphony, bramy i łącza SIP Trunk).
Uwolnij ograniczenia geograficzne i rozwijaj swoją działalność na całym świecie! Przez nasz system telefoniczny pracownicy rozmawiają ze sobą z każdego miejsca na świecie, bez obawy o wzrost rachunków.
Model usługi w chmurze nie wymaga infrastruktury ani ukrytych inwestycji. Ponadto wszystkie połączenia wewnętrzne, realizowane są bezpłatnie, bez udziału operatorów telekomunikacyjnych.
To bezpieczny i najtańszy system telefoniczny, oparty na własnych serwerach, bez użycia rozwiązania open source.Twoja komunikacja biznesowa stanie się o wiele łatwiejsza.
Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym. Korzystaj z mailowego powiadamiania o straconych połączeniach.
Od teraz nie potrzebujesz telefonu stacjonarnego do raportowania. Skorzystaj z aplikacji mobilnej dla Windows, Android i IOS, z historią połączeń i identyfikacją dzwoniących jeszcze przed rozmową.
Zobacz intuicyjny interfejs administratora centrali Systell PBX. Pozwala on, na bezproblemową konfigurację nowych urządzeń oraz operatorów telekomunikacyjnych (telefony IP, softphony, bramy i łącza SIP Trunk).
Uwolnij ograniczenia geograficzne i rozwijaj swoją działalność na całym świecie! Przez nasz system telefoniczny pracownicy rozmawiają ze sobą z każdego miejsca na świecie, bez obawy o wzrost rachunków.
Model usługi w chmurze nie wymaga infrastruktury ani ukrytych inwestycji. Ponadto wszystkie połączenia wewnętrzne, realizowane są bezpłatnie, bez udziału operatorów telekomunikacyjnych.
To bezpieczny i najtańszy system telefoniczny, oparty na własnych serwerach, bez użycia rozwiązania open source.Twoja komunikacja biznesowa stanie się o wiele łatwiejsza.
Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym. Korzystaj z mailowego powiadamiania o straconych połączeniach.
Od teraz nie potrzebujesz telefonu stacjonarnego do raportowania. Skorzystaj z aplikacji mobilnej dla Windows, Android i IOS, z historią połączeń i identyfikacją dzwoniących jeszcze przed rozmową.
Ważne sprawy klientów mieszają się z drobnymi zapytaniami? System przyporządkuje klienta do wybranego konsultanta na podstawie jego kompetencji. Wyznacz klientów VIP i ustal priorytety. Nie trać cennych rozmów z klientami. Poinformuj ich, o aktualnej pozycji w kolejce lub o opcji oddzwonienia. Zwiększ odbieralność połączeń, prezentując się wybranym numerem.
Nasza centrala telefoniczna nie tylko rozpozna dzwoniącego, ale dodatkowo przekieruje go do odpowiedniego opiekuna. IVR pozwala również, na autoryzację kodem PIN, regionalizację połączeń, a nawet odtwarzanie dowolnego pliku dźwiękowego łącznie z komunikatami dla świąt i dni wolnych. Wraz z wirtualną centralką Voip, z łatwością stworzysz scenariusze kontaktu z klientem. Przy zaawansowanych konfiguracjach zapowiedzi głosowych np. z opcją interakcji do innych oprogramowań do bazy danych, uzyskasz wsparcie specjalistów.
Zarządzasz wszystkimi kanałami komunikacji z klientem za pomocą jednego spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii na dowolnym urządzeniu (desktop + mobile). Połączenia wychodzące realizujesz za pomocą 1 z 5 dostępnych opcji dialera (w tym Predictive Dialer). Otrzymujesz również pełną swobodę sterowania ruchem przychodzącym, zarówno telefonicznym jak i związanym z pozostałymi kanałami komunikacji. Jest tego sporo, jednak bez problemu nad wszystkim panujesz m.in. dzięki przygotowanym wcześniej scenariuszom rozmowy, możliwości nadawania odpowiednich priorytetów i statusów poszczególnym sprawom oraz automatycznym oddzwonieniom do klientów.
Projektujesz proces obsługi klienta w taki sposób, aby osiągnąć jak największą efektywność przy zachowaniu szacunku do każdego rekordu w bazie danych. Odpowiednio dostosowujesz schemat kontaktu, aby zrealizować cele bez niepokojenia klientów ciągłymi telefonami. Ustalasz odpowiedni czas odpoczynku rekordu. Otrzymujesz możliwość dowolnego kreowania sposobu dostarczania rekordów z bazy danych do obsługi przez konsultantów. Tym samym na bieżąco dbasz o efektywność kampanii, a także bez problemu wprowadzasz do pracy nowych agentów bez ryzyka „palenia” przez nich bazy danych.
Obserwujesz w czasie rzeczywistym ruch przychodzący z wielu kanałów. Wyświetlasz wybrane statystyki obsługi na przygotowanej tablicy typu wallboard. Monitorujesz statusy zajętości konsultantów oraz ich aktualną pracę w poszczególnej kampanii wraz z pełnymi statystykami rozmów i obsługi. Masz możliwość podsłuchiwania rozmów, aktywnego włączenia się do rozmowy lub szeptania podpowiedzi do konsultanta. Po skończonej rozmowie odsłuchujesz nagrania lub przeglądasz archiwalne zapisy chatu. Następnie generujesz dowolne, potrzebne Tobie raporty zestawiające dane telekomunikacyjne z efektami biznesowymi prowadzonej komunikacji z klientem.
Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy. Bądź w kontakcie, dzięki Wirtualnej Centrali Systell.