System ticketowy | Co to jest? | Ticketing system | Systelll Contact Center
20161
post-template-default,single,single-post,postid-20161,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest system ticketowy?

Co to jest system ticketowy?

system-ticketowy-slownik-pojec-systell

System ticketowy – jest to system typu helpdesk, który każdemu zgłoszeniu ze strony klienta towarzyszy ticket (z ang. bilet), inaczej nazywany sprawą. To szerokie pojęcie, obejmuje całą komunikację z danym klientem. To znaczy, że każdy e-mail, chat, nieodebrane połączenie trafia na listę zdarzeń w danym tickecie.

Co dzieje się ze zgłoszeniem ticketowym?

W zależności od ustalonego wcześniej procesu przepływu wszelkich zgłoszeń, ticket trafia do danego konsultanta. Zyskuje on numer identyfikacyjny. Sam ticket, zawiera w sobie wszystkie niezbędne informacje o zgłoszeniu. Należą do nich takie dane jak: historia komunikacji z klientem, pytania jakie padły w jego wątku, dokładne data rozpoczęcia, przekazania czy zamknięcia, przekierowania do innych działów lub agentów, czas rozwiązania sprawy. Wiele firm wymaga większej ilości informacji w systemie ticketowym. Niestety na rynku, trudno o elastyczny czy zaawansowany system do obsługi ticketów. Dlatego w Systell, rozszerzyliśmy modyfikacje ustawień do maksimum.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.

Tickety są kolejkowane, najczęściej w obrębie konkretnych produktów czy też działów jakimi zajmuje się firma. Sprawy mogą być przekazywane pomiędzy członkami zespołu. Co więcej, jeżeli konsultant do którego została przydzielona sprawa, nie odbierze jej w przeciągu ustalonego odgórnie czasu np. 20 minut, wtedy wróci ona z powrotem na kolejkę. To bardzo wygodne z perspektywy zarządzania zespołem. Menedżer działu, nie musi być angażowany za każdym razem przy przydzielaniu zadań. System samodzielnie porządkuje działania. Warto wspomnieć, że nasz system działa na zasadzie Omnichannel.

Powiązane artykuły:
Omnichannel w świecie obsługi klienta
Jak wykorzystać technologię contact center do zwiększenia efektywności obsługi klienta.