Chcesz w praktyce poznać nasz system? Znajdziesz go na stronie System ticketowy.
Obsługa systemu ticketowego – co dzieje się ze zgłoszeniem ticketowym?
W zależności od ustalonego wcześniej procesu przepływu wszelkich zgłoszeń, ticket trafia do danego konsultanta. Zyskuje on numer identyfikacyjny. Sam ticket, zawiera w sobie wszystkie niezbędne informacje o zgłoszeniu. Należą do nich takie dane jak: historia komunikacji z klientem, pytania jakie padły w jego wątku, dokładne data rozpoczęcia, przekazania czy zamknięcia, przekierowania do innych działów lub agentów, czas rozwiązania sprawy. Wiele firm wymaga większej ilości informacji w systemie ticketowym. Niestety na rynku, trudno o elastyczny czy zaawansowany system do obsługi ticketów. Dlatego w Systell, rozszerzyliśmy modyfikacje ustawień do maksimum.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.
Tickety są kolejkowane, najczęściej w obrębie konkretnych produktów czy też działów jakimi zajmuje się firma. Sprawy mogą być przekazywane pomiędzy członkami zespołu. Co więcej, jeżeli konsultant do którego została przydzielona sprawa, nie odbierze jej w przeciągu ustalonego odgórnie czasu np. 20 minut, wtedy wróci ona z powrotem na kolejkę. To bardzo wygodne z perspektywy zarządzania zespołem. Menedżer działu, nie musi być angażowany za każdym razem przy przydzielaniu zadań. System samodzielnie porządkuje działania. Warto wspomnieć, że nasz system działa na zasadzie Omnichannel.
Powiązane artykuły:
Jak działa system ticketowy, czyli czego sprzedawcy nauczyli się od działu IT
Jak wykorzystać technologię contact center do zwiększenia efektywności obsługi klienta.
Pierwsza pomoc w systemie ticketowym