Szanowni Państwo! Z radością chwalimy się wyróżnieniem, które było dla nas ogromną niespodzianką.
Gazeta Finansowa – Wyróżnienie w Turbinach Polskiej Gospodarki
Jak co roku Gazeta Finansowa zaprezentowała na łamach swojego czasopisma listę małych i średnich firm reprezentujących różne branże. Z analizy sytuacji różnych przedsiębiorstw wynika, że bez wątpienia cechuje je ogromna dynamika rozwoju i wzrost przychodów. W porównaniu do ubiegłego roku sytuacja firm wygląda dużo lepiej, ponieważ wzrosty te są dużo większe. Na łamach czasopisma można zapoznać się z opublikowanymi wynikami i opiniami zaproszonych ekspertów.
Małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia i impulsów do rozwoju na różnych płaszczyznach. Takich jak np. dopasowanie produktów i rozwiązań IT skrojonych na miarę ich potrzeb i możliwości. Gazeta Finansowa co roku wyróżnia firmy, które w swojej kategorii najlepiej odpowiadają na te potrzeby. W Systell staramy się tworzyć rozwiązania o maksymalnej użyteczności. Dla naszych klientów oznacza to możliwość szerokiej i samodzielnej customizacji aplikacji, a także zdolność do tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, workflow, CRM oraz pełną automatyzację działań. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że Gazeta Finansowa postanowiła wyróżnić nasze produkty i usługi w kategorii Contact Center.
Na łamach Gazety Finansowej możemy przeczytać, że wyróżnienie otrzymały firmy, które:
pozwalają najmniejszym przedsiębiorcom dynamicznie się rozwijać i koncentrować na core ich biznesu. Najlepsze Produkty dla Biznesu to zestawienie, które może być dla Państwa działalności drogowskazem – warto poświęcić czas na analizę wyróżnionych przez redakcję ofert.
Ich twórcy, świadomi potrzeb przedsiębiorców, konstruują rozwiązania odpowiadające na najbardziej wymagające oczekiwania klientów i pozwalają im tym samym skupiać się na sednie biznesu, a kwestie organizacyjne czy techniczne pozostawić w gestii świetnie dobranych narzędzi i usług.
Zachęcamy do zapoznania się z całym rankingiem firm.
Bezpłatne korzystanie z systemu Systell Contact Center
Cieszymy się, że wyróżnienie to zbiegło się ze startem naszej nowej strony systell.pl oraz z naszym wejściem w nowy trend self-service. Jesteśmy obecnie na finiszu prac związanych z wprowadzeniem triala systemu Systell Contact Center.
Już wkrótce uruchomimy możliwość samodzielnego i zupełnie bezpłatnego korzystania z testowej wersji aplikacji Systell Contact Center. Klient będzie miał możliwość sprawdzenia naszego rozwiązania podczas bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego.
Możliwość zapisania się do testowania darmowej wersji jest już na naszej nowej stronie, na którą serdecznie zapraszamy!