Najpopularniejsze kanały komunikacji – infolinia, live chat, SMS, chat bot, voicebot.
Skuteczny system zarządzania contact center – monitoring i szerokie możliwości raportowania.
System otwarty na wszelkie integracje.
Wsparcie serwisowe
Pracujesz z zespołem doświadczonych deweloperów i serwisantów.
Aby ułatwić obsługę Systell Contact Center, uruchomiliśmy wiele kanałów komunikacji z serwisem. Za ich pośrednictwem możesz uzyskać pomoc w tym zakresie.
Intuicyjne środowisko pracy
Wszystkie wysiłki koncentrujemy na tworzeniu oprogramowania użytecznego, estetycznego i łatwego w użytkowaniu.
Na aplikacji Systell Contact Center pracuje się bez trudu.
Customizacja rozwiązań
Czym różnimy się od konkurencji?
Tym, że nasze oprogramowanie elastycznie dopasowuje się do potrzeb Twojej firmy. Rośnie z nią i zmienia zależnie od stawianych przed nim wyzwań.
Integracja z systemami zewnętrznymi
Oferujemy obszerny wachlarz integracji z innymi systemami.
Jeśli w naszych zasobach nie znajdujesz potrzebnej integracji, udostępnimy ją dla Ciebie.
Szerokie możliwości projektowania scenariuszy rozmów. Skrypty pozwalają na zbieranie danych, archiwizowanie oraz ich integrowanie z innymi systemami
Użytkownik aplikacji korzysta z jednego, spójnego pulpitu obsługującego jednocześnie wiele kampanii. Pozwala on utrzymać pod kontrolą zarówno ruch wychodzący (w tym zakresie dostępnych jest 5 opcji dialera, jak i ruch przychodzący z uwzględnieniem wszystkich kanałów komunikacji. Obsługa pulpitu następuje z dowolnego urządzenia, także mobilnego.
Porządkowanie spraw w hierarchii ważności i pilności jest jednym z podstawowych warunków sukcesu zarządzania. Aplikacja Systell Contact Center zawiera funkcję automatyzacji tych zadań. Dzięki temu, nawet w dużym zespole konsultantów, możesz zapanować nad obsługą spraw według właściwego, ustalonego porządku.
To funkcja umożliwiająca żądanie automatycznego oddzwonienia w przypadku zajętej linii, braku konsultantów mogących podjąć rozmowę lub gdy klient chciałby odbyć rozmowę w innym czasie. Funkcja ta ogranicza liczbę utraconych kontaktów i poprawia jakość doświadczeń klientów.
Funkcja pozwala na racjonalne planowanie komunikacji z klientem z uwzględnieniem określonego tempa i czasu nawiązywania z nim kontaktu oraz formy przekazywania informacji. Wykorzystując ustalone schematy, konsultanci mogą podtrzymywać relacje z klientem lub realizować kampanie marketingowe, a jednocześnie unikać zmęczenia klienta tematem rozmowy lub zbyt intensywnych prób nawiązywania kontaktu.
Aplikacja Systell Contact Center umożliwia monitorowanie w czasie rzeczywistym aktywności konsultantów na wielu kanałach komunikacji jednocześnie. Tzw. wallboard daje kontrolę nad stanem poszczególnych kampanii i dostarcza pełnych statystyk rozmów i obsługi.
Monitoring pracy konsultantów może też polegać na przysłuchiwaniu się ich rozmowom z klientami, a także dołączenia do rozmowy lub szeptania do konsultanta. Funkcja monitoringu umożliwia też odsłuch zakończonych rozmów oraz przeglądanie zarchiwizowanych czatów.
Nieocenioną funkcją naszej aplikacji jest możliwość sporządzania raportów okresowych. Systematyczne śledzenie wytypowanych wskaźników KPI, wyszukiwanie wąskich gardeł w systemie komunikacji firmy to dwa spośród wielu powodów, dla których warto korzystać z tej funkcji. Dodatkiem, który zasługuje na uwagę jest Power BI. Pozwala on na niezwykle elastyczne tworzenie atrakcyjnych wizualnie raportów łączących w sobie różne poziomy zbiorów danych.
CRM w aplikacji Systell Contact Center pozwala na tworzenie dowolnego zestawu danych dotyczących klienta. Możliwe jest elastyczne dodawanie informacji na temat klienta, tworzenie notatek, projektowanie procesu sprzedaży, ustalanie terminarza kontaktów, zarządzenie ticketami i wiele innych czynności związanych z obsługą klienta.
System zapobiega duplikowaniu wpisów do bazy danych. Wystarczy, że w odpowiednie pole na karcie kontaktu wprowadzisz ciąg kilku liter lub znaków będących częścią nazwy identyfikującej klienta, a wyświetli Ci się lista kontaktów o podobnych nazwach już istniejących w bazie.
Aplikacja Systell Contact Center to jednocześnie rozbudowane i bardzo intuicyjne narzędzie do komunikacji z klientami.
Przekonaj się, jak łatwo zarządzać pracą contact center przy użyciu naszego rozwiązania!
odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu
chętnie porozmawiamy i doradzimy najlepsze rozwiązania