Z największą przyjemnością pragniemy przedstawimy Państwu najnowszy raport, który powstał na łamach strony naszego partnera biznesowego – MyERP.pl.
Tak się składa, że mieliśmy okazję dołożyć swoją cegiełkę do jego powstania. Zajęliśmy głos oczywiście w temacie systemów contact center. Podsumowaliśmy branżę call i contact center roku 2022. Zwróciliśmy uwagę na jej przyszłość i trendy, których możemy spodziewać się w bieżącym 2023 roku. Przyjrzeliśmy się systemom contact center jako alternatywie dla rozbudowanego oprogramowania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa – szczególnie w sektorze MŚP. Te informacje znajdziecie Państwo na stronie 43 raportu. W ramach podsumowania roku i panujących w nim trendów, zabrał również głos Grzegorz Grabski Co-founder & CEO w Systell, który opowiedział jak rok 2022 wpłynął na rozwój Systell Contact Center. Do zapoznania się jego wypowiedzią zapraszamy Państwa na stronę 31.

Raport powstał we współpracy 30 firm i ponad 100 użytkowników i jest przede wszystkim niezwykle wartościowy pod kątem merytorycznym. Został przygotowany z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą płynąć nurtem obecnych trendów i zmaksymalizować wyniki swoich biznesów. Znajdziecie w nim Państwo aktualne fakty związane z cyfryzacją przedsiębiorstw, jak również porady i cenne wskazówki, które będziecie mogli wdrożyć we własnej firmie. Związane są one z dylematami wyboru odpowiedniego oprogramowania dopasowanego do możliwości finansowych danej firmy i spełniających jej założenia biznesowe, przebiegiem wdrożenia oraz odpowiedziami na pytania, które nurtują dzisiejszych przedsiębiorców, mierzących się z istniejącym kryzysem ekonomicznym czy postępującą inflacją.

Krótko mówiąc, raport zawiera:

Podsumowanie roku 2022. Z jakimi problemami mierzył się rynek podczas pandemii i co ten czas uświadomił firmom? W jakie rozwiązania firmy inwestowały w tym czasie?
Nowe trendy na rok 2023. Czego firmy mogą się spodziewać w obecnym roku. Trendy, na które zwrócili uwagę partnerzy portalu oraz użytkownicy systemów?
Ponad 18 wykresów na temat branży cyfryzacji. Pokazują one jak rozwijała się cyfrowa Polska w 2022 roku.

Serdecznie zapraszamy do pobrania raportu.

 

raport branży cyfryzacji