Krótkie porady

Za sukcesem znanych firm stoją dobrze zaprojektowane punkty styku klienta z marką. Jakie narzędzia komunikacji z klientem warto w tym celu wykorzystać?    Czym są punkty styku z marką? Współcześni klienci to osoby bardzo wymagające i przede wszystkim świadome swoich praw. Kuszenie kolejnymi promocjami już nie wystarczy. Nie dość, że to nierentowne dla firmy, to też nie wpływa...

Zanim konsultant sięgnie po słuchawkę powinien posłużyć się planem rozmowy. Na co zwrócić uwagę tworząc skrypt rozmowy z klientem dla agenta contact center?    Cele rozmów z klientem w contact center Wciąż główną czynnością pracowników centr telefonicznej obsługi jest kontaktowanie się z klientami firmy za pośrednictwem telefonu. To sprawdzony sposób na pierwsze nawiązanie relacji z konsumentami. Jednak warto zadbać, aby rozmowa ta...

Wideokonferencje to rewolucja w organizowaniu spotkań biznesowych. Poznaj wygodne rozwiązania, dzięki którym zaoszczędzić czas i zwiększysz efektywność pracy.     Dlaczego prowadzimy wideokonferencje?   Nie da się ukryć, że początek drugiej dekady XXI wieku pozostanie na długo w naszej pamięci. Pandemia COVID-19 sprawiła, że przyszło nam żyć w zupełnie...

Dopasuj VOIP do użytkowników i indywidualnych potrzeb twojej firmy. Dowiedz się od czego zacząć zanim zainwestujesz w nową generację telefonii dla biznesu.   Transformacja zaczyna się od ludzi W pełni zintegrowana, wydajna i przyjazna dla użytkowników technologia VOIP pomaga osiągać lepsze wyniki biznesowe, a tym samym poprawia efektywność...

Pieniądze to nie wszystko! Marketing nie może koncentrować się wyłącznie na sprzedaży. Należy skupić się na budowaniu lojalności klienta, ponieważ to ona jest podstawą sukcesu sprzedażowego firmy. W jaki sposób może o nią zadbać twoje call center?   Siła lojalności Zasługujemy na tyle lojalności, ile jej sami darujemy...

Każdy Klient jest na wagę złota. Przekonaliśmy się i przekonujemy o tym szczególnie w post-pandemicznej rzeczywistości, kiedy to koronawirus zaatakował nie tylko ludzi, ale i gospodarkę. Walka o potencjalnych kupujących wśród sprzedawców jest jeszcze trudniejsza, ponieważ, jako Klienci, mniej chętnie wydajemy nasze pieniądze. Szczególnie w tak...

Jak radzisz sobie z zarządzaniem zespołem i obsługą klientów w czasie pandemii? Wdrożyłeś narzędzia, które usprawniają komunikację? Wiele firm, które nie miało wcześniejszego doświadczenia z pracą zdalną, zaczęło sięgać po powszechnie dostępne rozwiązania, takie jak Microsoft Teams. Aplikacja notuje olbrzymie wzrosty, bo z każdym dniem...

>> Sprawdź nasz system do pracy zdalnej << Sytuacja na rynku zmienia się bardzo dynamicznie. Branża e-commerce notuje ogromne wzrosty, wiele biur obsługi klienta pracuje krócej, klientom trudniej połączyć się z konsultantem na infolinii, a liczne firmy dostają masę wiadomości z pytaniami od klientów. Konsumenci boją...

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko rozmowy telefoniczne, ale całą komunikację firmy. Oczywiście, to nie jedyne rozwiązanie na rynku, które spełnia powyższe funkcje. Zatem zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego tak wiele światowych...