Krótkie porady | SYSTELL
538
archive,category,category-krotkie-porady,category-538,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Krótkie porady

Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty. W rozumieniu wielu managerów, dobra jakość obsługi generuje koszty. Można ją osiągnąć, zwiększając liczbę stanowisk i zatrudniając kompetentnych konsultantów. Natomiast, optymalizacja kosztów wiąże się z redukcją etatów i niskim wynagrodzeniem. To z kolei, powoduje dużą…
W branży call / contact center efektywna obsługa klienta sprowadza się do kwestii właściwej komunikacji z klientem. Weźmy pod uwagę, wciąż najpopularniejszy kanał kontaktu, czyli telefon. Agent jest w stanie wpłynąć na efekt rozmowy praktycznie tylko swoim głosem oraz odpowiednim formułowaniem zdań. Co więc robić, aby poprawić tę efektywność? Jak rozmawiać z klientem, aby realizować…
Kiedy manager call center wraz z zarządem firmy zastanawiają się nad wyborem właściwego systemu do call center, najczęściej porównują funkcje oferowane przez konkurencyjne do siebie oprogramowanie. Ogólnie rzecz biorąc, wyróżniamy główny podział systemów do call center. Zatem jednym z nich jest system contact center stacjonarny oraz call center w chmurze. Podstawową różnicą między nimi jest sposób…
Manitu zebrał najważniejsze zasady telefonicznej obsługi klienta. Czy na pewno wszystkie znasz? A może dotychczas nie wydawały ci się istotne w codziennej pracy? Przeczytaj jakie są standardy obsługi klienta według Manitu i naucz się rozmawiać z klientem przez telefon. Poznaj zasady telefonicznej obsługi klienta 1. Bądź uprzejmy Bycie uprzejmym to podstawa każdej interakcji międzyludzkiej. Również…
  Chcesz mieć zadowolonych Klientów i podnieść jakość obsługi? Zadbaj o swoich pracowników. Wiem, że brzmi to jak porada z serii: „Jak się oparzyłeś to złap się za ucho”. Jednak zastanów się nad tym chwilę. Kto obsługuje Twoich klientów i kto ma z nimi najwięcej bezpośredniego kontaktu? Są to pracownicy działu Biura Obsługi Klienta, Działu Zamówień albo Call…
Zapewne każdy manager, wybierając system contact center, odbędzie kilka spotkań z różnymi dostawcami tych rozwiązań. Każdy z nich podczas prezentacji systemu będzie wymieniał różne funkcje takie jak IVR, dialery, infolinia, raporty, skrypt, obsługa e-mail oraz SMS, live chat, możliwość integracji poprzez API itp. Polski rynek dostawców systemów contact center jest bardzo homogeniczny. To znaczy, że…
Zapewne słyszałeś w ciągu ostatnich kilku lat szumnie powtarzany slogan, że telemarketing umiera. Wbrew obiegowej opinii, nie jest to jednak prawda. Sprzedaż przez telefon ma się w naszym kraju bardzo dobrze. Wszystko zależy oczywiście od branży. Jednak wciąż w niektórych segmentach rynku, sprzedaż przez telefon to najbardziej efektywna forma sprzedaży. Niezależnie, czy jest kierowana do…
W poprzednim artykule opisaliśmy 10 prostych sposobów na poprawienie komunikacji z klientem w ecommerce. Zwracały one uwagę przede wszystkim na najróżniejsze możliwości kontaktu klienta z e-sklepem. Pytanie jednak jak zadbać o każdy kanał kontaktu jednocześnie? I to w dodatku w taki sposób, aby klient czuł się profesjonalnie obsłużony. Odpowiedzią jest omnichannel Omnichannel to idea umożliwienia klientowi…
  Rynek prywatnej opieki medycznej z Polsce odnotowuje z roku na rok kilkuprocentowy wzrost. Powstające nowe prywatne kliniki są bezpośrednią odpowiedzią na lepszą sytuację materialną Polaków oraz problemy, z którymi boryka się państwowa służba zdrowia. Niestety jeden obszar funkcjonowania klinik potrafi stwarzać te same problemy organizacyjne niezależnie od sektora prywatnego czy publicznego. Tym obszarem jest…
Rozwój nowych technologii i powstanie nowych kanałów komunikacji z klientem postawił wiele firm przed trudnym wyzwaniem uporządkowania interakcji z klientami. Kluczowym elementem utrzymania klienta staje się nie tylko wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania takimi relacjami, ale i odpowiednie jego wykorzystanie. Pozwoli to poprawić efektywność i usprawnić procesy związane z pozyskaniem i obsługą klientów. Złe zaprojektowanie…