Lead
20136
post-template-default,single,single-post,postid-20136,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Co to jest lead?

Co to jest lead?

Najprościej rzecz ujmując jest to potencjalny klient. Konsumentów na rynku dzieli się na pięć rodzajów:

● Obojętni – są to osoby, których nie obchodzi Twoja oferta oraz przekaz reklamowy.

● Zimne leady – nie interesują ich Twoje towary, ale mogliby stanowić Twój target.

● Ciepłe leady – mogą oni być zainteresowani Twoimi usługami/produktami, jednak nie kupią ich w rym momencie.

● Gorące leady – ludzie widzące Twoją ofertę i chcący natychmiast z niej skorzystać.

● Twoi klienci – najwyższy poziom. Osoby, które już kiedyś coś od Ciebie kupiły i korzystają z Twojej oferty często, bez względu na to jak (i czy w ogóle) się reklamujesz.

 

Warto orientować się w wymienionych wyżej typach osób, tak aby w kampaniach nie kłaść nacisku na nieodpowiednich z nich.

Tags: