fbpx
 

Co to jest lead?

Lead to osoba, która wykazuje zainteresowanie danym produktem lub usługą firmy. Najprościej rzecz ujmując, jest to potencjalny klient. Konsumentów na rynku dzieli się na pięć rodzajów:

● Obojętni – są to osoby, których nie obchodzi Twoja oferta oraz przekaz reklamowy.

● Zimne leady – nie interesują ich Twoje towary, ale mogliby stanowić Twój target.

● Ciepłe leady – mogą oni być zainteresowani Twoimi usługami/produktami, jednak nie kupią ich w rym momencie.

● Gorące leady – ludzie widzące Twoją ofertę i chcący natychmiast z niej skorzystać.

● Twoi klienci – najwyższy poziom. Osoby, które już kiedyś coś od Ciebie kupiły i korzystają z Twojej oferty często, bez względu na to jak (i czy w ogóle) się reklamujesz.

Warto orientować się w wymienionych wyżej typach osób, tak aby w kampaniach nie kłaść nacisku na nieodpowiednich z nich. Więcej na temat technik sprzedaży i przeprowadzania rozmów z klientami obejrzysz w naszym wideo:

Powiązane słowa:

Customer experience

Multichannel