Co to jest Multichannel?

multichannel -slownik-pojec-systell
 

Multichannel to połączenie kilku miejsc kontaktu klienta z firmą. Ostatnimi czasy powiększyła się liczba kanałów, przez które można sprzedać produkt. W związku z tym, na potrzeby nazwania nowego zjawiska, powstało pojęcie multichannel. Oznacza to możliwość kupna towaru w więcej niż jednym kanale sprzedaży. Dokładnie mówiąc, sprzedaż nie odbywa się już tylko w punkcie stacjonarnym lub poprzez internet, ale obsługiwane są oba te kanały. Jest to coraz częstsze działanie większych przedsiębiorstw. Od dawna już mogliśmy się spotkać z tym, że w ten sposób klienci mogą kupić elektronikę, odzież, bilety, meble itd. Ponadto teraz multichannel, dotyczy także produktów spożywczych. Wygląda na to, że nie ma towaru, którego nie dałoby się sprzedawać w internecie. Dlatego warto być zaznajomionym z tym modelem, gdyż coraz więcej przedsiębiorstw będzie go wdrażać w swoich strategiach.

A jak mierzyć sprzedaż, z tych dwóch, różnych źródeł? Z pewnością, pomoże Ci w tym system, który zbiera informacje o każdej interakcji, przez wiadomości e-mail, chat, social media, a także rozmowy telefoniczne klienta z Twoją firmą.

Przeczytaj więcej na temat systemu omnichannel, do obsługi klienta.

Powiązane posty:

Omnichannel a multichannel w obsłudze klienta.

Omnichannel



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności