Co to jest Omnichannel? | SYSTELL
20146
post-template-default,single,single-post,postid-20146,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest Omnichannel?

Co to jest Omnichannel?

Omnichannel – czyli tzw. wielokanałowość, która w przypadku contact center oznacza integrację wszystkich kanałów, jakimi klient może się z nami komunikować. Korzystając z tego modelu dbamy o każdy aspekt naszego dialogu z kientem. Nieistotnym więc jest, czy będzie chciał się on do nas odezwać listem, sms-em, e-mailem lub poprzez połączenie telefoniczne – każdy z tych sposobów musi w odpowiedni sposób funkcjonować. Czemu to służy? Jest to potrzebne, aby klient, niezależnie od momentu zakupu w jakim się znajduje, mógł się z nami skontaktować i żeby czuł się on po tym usatysfakcjonowany. To podejście może się okazać idealne, jeżeli zależy nam na jak największym zadowoleniu klienta.