Co to jest Omnichannel?

omnichannel -slownik-pojec-systell
 

Omnichannel, czyli tzw. wielokanałowość, która w przypadku contact center oznacza integrację wszystkich kanałów, jakimi klient może się z nami komunikować. Ta strategia, w pełni odpowiada za kompleksowe rozwiązanie problemu klientów, którzy pozostają w stałym kontakcie z firmą i posługują się kilkoma kanałami komunikacji. Niezależnie od formy kontaktu, firmy dbające o Customer Experience są w stanie go zapewnić, właśnie dzięki omnichannel.

Korzystając z tego modelu dbamy o każdy aspekt naszego dialogu z klientem. Nieistotnym więc jest, czy będzie chciał się on do nas odezwać przez formularz kontaktowy, SMS, e-mailem lub poprzez połączenie telefoniczne – każdy z tych sposobów musi w odpowiedni sposób funkcjonować i zostać zarejestrowane przez system do obsługi klienta. Czemu to służy? Jest to potrzebne, aby klient, niezależnie od momentu zakupu w jakim się znajduje, nie miał problemu natury komunikacji. Takie podejście do biznesu, świadczy o wysokiej świadomości firmy na temat zmieniającej się jakości Customer Service.

Powiązane słowa: Multichannel Infolinia

Do korzystania ze strategii omnichannel, niezbędny jest system wielokanałowej obsługi klienta. To on, poprzez system ticketowy, odnotowuje każdą próbę kontaktu klienta z firmą. Co więcej, nowoczesne oprogramowanie contact center, może automatycznie przypisać sprawę do konkretnego pracownika, aby to on był głównym przedstawicielem i odpowiadał za zakończenie sprawy klienta.

Poczytaj więcej na ten temat:

Omnichannel a multichannel w świecie obsługi klienta

Omnichannel w ecommerce – co jeszcze powinieneś wiedzieć



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności