Multikampanie

multikampanie -slownik-pojec-systell
 

Multikampanie – prowadząc wiele rodzajów działań w contact center bardzo szybko można się pogubić w ogromnej liczbie danych oraz informacji. W systemie contact center, istnieje specjalny moduł integrujący wszelkie kanały komunikacji. Multikampanie pozwalają na połączenie dotychczasowych kampanii w jedną, co zapewnia lepszy przepływ informacji oraz przejrzystość. Dzięki elastyczności tego rozwiązania można je dopasować do aktualnych działań firmy. Zaletą multikampanii jest także łatwiejsze zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie oraz budowa jednej spójnej bazy danych. Rozwiązanie to, jest polecany dużym contact center, które prowadzą wiele kampanii.

Powiązane słowa: omnichannel



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności