Zarządzanie - Systell
536
archive,category,category-zarzadzanie,category-536,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Zarządzanie

JAK BADAĆ SATYSFAKCJĘ KLIENTA?   W poprzedniej części mogłeś przeczytać o metodach pomiaru satysfakcji klienta tylko za pomocą technologii contact center. W kolejnej części artykułu, dowiesz się więcej na temat badania satysfakcji klienta. Metody tych badań, będą obejmowały bezpośredni lub pośredni kontakt z klientem. Na podstawie uzyskanych danych od klienta i użyciu systemu contact center,…
DEFINICJA OBSŁUGI KLIENTA  Definicja jakości obsługi klienta jest bardzo prosta. Manitu określa ją w ten sposób: ,,Klient powinien dostać więcej niż oczekuje". Realizacja tego założenia jest bardzo trudna. Świadczy o tym, fakt, że każdy klient ma odmienne wymagania, więc inaczej ustawia poprzeczkę. Niezależnie od wielkości firmy, ważne jest, by mierzyła ona jakość obsługi, czyli zadowolenie klientów.…
Jak co roku, obserwujemy dynamicznie zmieniający się rynek w branży contact center.  Analizujemy i próbujemy przygotować się na to, co w 2019 r. będzie trendem w obsłudze klienta. W ubiegłym roku, przewidywania, dotyczyły wzrostu oczekiwań klientów i jakość obsługi. Analizując nasze case studies i porównując je z poprzednimi latami, zdecydowanie potwierdzamy ten trend. Nawiązując do…
Wdrożenie systemu Contact Center powinno być dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działalności. Każdy system contact center posiada inne cele oraz unikatową specyfikę. Dlaczego warto korzystać się z generycznych mierników i raportów? Jedynym właściwym rozwiązaniem powinny być dedykowane raporty w których menedżer może sam decydować, jakie mierniki i wartości chce uwzględnić w raporcie.…
MANITU rozmawia o procesach sprzedaży, wszechstronnej komunikacji z klientem oraz o tym, jak założyć własne call center z Jarosławem Stępkowskim.   Jarosław Stępkowski  Contact Center Development Specialist, od lat związany jest z branżą Call/Contact Center Jest również specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta w Contact Center. Wieloletni menadżer sprzedaży. Posiada doświadczenie w zakresie…
Zastanawialiście się nad tym, co wpływa na przywiązanie do marki? Wysoka jakość produktów i świadczonych usług, konkurencyjna cena czy sprawna obsługa klienta… Który z wymienionych czynników sprawi, że klient zapamięta nas na długo?   Otóż sukces tkwi w długofalowej i bezpośredniej relacji z klientem. Ta więź decyduje o zaufaniu do firmy. Jednak aby nawiązać kontakt,…
Do czego przydaje się system CC w zarządzaniu bazą danych przy telefonicznej sprzedaży produktów i usług?   Każdy z nas niejednokrotnie odebrał telefon od telemarketera, którego zadaniem było nakłonienie nas do zakupu lub np. przedłużenia umowy. Taka forma sprzedaży nie jest niczym złym pod warunkiem, że szanuje się naszego klienta i traktuje się go jako…
Dziś wchodzi w życie zmiana ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym. W założeniach miała ona przede wszystkim uderzyć w firmy udzielające tzw. „pożyczek chwilówek”. Wprowadza ona różne restrykcje, które mają dbać o stabilność finansową firm udzielających pożyczek. Ale przede wszystkim ma ona ograniczyć łączną sumę kosztów pożyczki, którą zapłaci klient. Jaki wpływ powyższe zmiany będą…
ZAWÓD - TELEMARKETER Popularność zawodu telemarketera jest ogromna – każdego dnia na internetowych portalach z ofertami pracy przybywa kilkadziesiąt nowych ogłoszeń, zachęcających do podjęcia pracy w tym zawodzie, co czyni go bezsprzecznym liderem wśród innych stanowisk. Kogo tak pilnie potrzebuje rynek i na czym polega praca telemarketera? Coraz więcej telefonów   Popularność telemarketingu wynika wprost…
Czego dowiesz się z ebooka ,,Jak skutecznie komunikować się z klientem?"   Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.   Wybrane zagadnienia…