Na co dzień firmy stykają się z różnymi rodzajami zgłoszeń od klientów jak reklamacja, zapytania, zgłoszenia czy zamówień. O zadowoleniu klienta decyduje jakość i szybkość rozwiązania problemu i odpowiedzi na pytania. System ticketowy umożliwia efektywny i skuteczny kontakt z klientem.

 

Najważniejsze funkcjonalności systemu ticketowego:

  • wielokanałowość – integracja zgłoszeń klientów ze wszystkich kanałów komunikacji ( mail, formularz na stronie, telefon, chat, SMS)
  • automatyzacja zgłoszeń klientów
  • kategoryzacja ticektów poprzez nadawanie priorytetów, terminów realizacji (SLA),
  • monitorowanie statusu zgłoszeń i śledzenie historii ich realizacji
  • raportowanie
  • delegowanie zgłoszeń do właściwego agenta lub grupy
  • zmniejszenie czasu odpowiedzi na zapytanie klienta
  • historia kontaktu
  • automatyzacja powtarzających się zadań
  • powiadomienia tzw. alerty o zbliżającym się terminie odpowiedzi lub zamknięcia ticketu

 

Korzyści zastosowania systemu ticketowego

  • wzrost jakości obsługi klienta
  • efektywne rozwiązywanie problemów klientów
  • skuteczne narzędzia pracy dla agentów
  • jednoczesna obsługa klientów w wielu kanałach komunikacji
  • zwiększenie wiedzy o kliencie
  • profesjonalna obsługa klienta

 

Więcej przeczytasz tutaj: System ticketowy dla firm

 

Z systemu ticketowego w Systell Contact Center z zadowoleniem korzystają nasi klienci:

iAlbatros-Group-logo_1www LOGO_BOCIAN-granat-R