Potwierdzona skuteczność systemu ticketowego | SYSTELL
18155
post-template-default,single,single-post,postid-18155,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Potwierdzona skuteczność systemu ticketowego

system-ticketowy

Potwierdzona skuteczność systemu ticketowego

Na co dzień firmy stykają się z różnymi rodzajami zgłoszeń od klientów jak reklamacja, zapytania, zgłoszenia czy zamówień. O zadowoleniu klienta decyduje jakość i szybkość rozwiązania problemu i odpowiedzi na pytania. System ticketowy umożliwia efektywny i skuteczny kontakt z klientem.

 

Najważniejsze funkcjonalności systemu ticketowego:

  • wielokanałowość – integracja zgłoszeń klientów ze wszystkich kanałów komunikacji ( mail, formularz na stronie, telefon, chat, SMS)
  • automatyzacja zgłoszeń klientów
  • kategoryzacja ticektów poprzez nadawanie priorytetów, terminów realizacji (SLA),
  • monitorowanie statusu zgłoszeń i śledzenie historii ich realizacji
  • raportowanie
  • delegowanie zgłoszeń do właściwego agenta lub grupy
  • zmniejszenie czasu odpowiedzi na zapytanie klienta
  • historia kontaktu
  • automatyzacja powtarzających się zadań
  • powiadomienia tzw. alerty o zbliżającym się terminie odpowiedzi lub zamknięcia ticketu

 

Korzyści zastosowania systemu ticketowego

  • wzrost jakości obsługi klienta
  • efektywne rozwiązywanie problemów klientów
  • skuteczne narzędzia pracy dla agentów
  • jednoczesna obsługa klientów w wielu kanałach komunikacji
  • zwiększenie wiedzy o kliencie
  • profesjonalna obsługa klienta

 

Z systemu ticketowego w SysTell Contact Center z zadowoleniem korzystają nasi klienci:

iAlbatros-Group-logo_1www LOGO_BOCIAN-granat-R