Na co dzień firmy stykają się z różnymi rodzajami zgłoszeń od klientów jak reklamacja, zapytania, zgłoszenia czy zamówień. O zadowoleniu klienta decyduje jakość i szybkość rozwiązania problemu i odpowiedzi na pytania. System ticketowy umożliwia efektywny i skuteczny kontakt z klientem.
Najważniejsze funkcjonalności systemu ticketowego:
- wielokanałowość – integracja zgłoszeń klientów ze wszystkich kanałów komunikacji ( mail, formularz na stronie, telefon, chat, SMS)
- automatyzacja zgłoszeń klientów
- kategoryzacja ticektów poprzez nadawanie priorytetów, terminów realizacji (SLA),
- monitorowanie statusu zgłoszeń i śledzenie historii ich realizacji
- raportowanie
- delegowanie zgłoszeń do właściwego agenta lub grupy
- zmniejszenie czasu odpowiedzi na zapytanie klienta
- historia kontaktu
- automatyzacja powtarzających się zadań
- powiadomienia tzw. alerty o zbliżającym się terminie odpowiedzi lub zamknięcia ticketu
Korzyści zastosowania systemu ticketowego
- wzrost jakości obsługi klienta
- efektywne rozwiązywanie problemów klientów
- skuteczne narzędzia pracy dla agentów
- jednoczesna obsługa klientów w wielu kanałach komunikacji
- zwiększenie wiedzy o kliencie
- profesjonalna obsługa klienta
Więcej przeczytasz tutaj: System ticketowy dla firm
Z systemu ticketowego w Systell Contact Center z zadowoleniem korzystają nasi klienci: