Przejdź do treści
Kontakt

Case study - ABC Czepczyński

Historia naszego klienta z branży logistycznej

Poznaj sposób na skuteczną i wielokanałową komunikację w firmie obejmującej kilka placówek w różnych lokalizacjach.

O firmie ABC Czepczyński

ABC Czepczyński to firma zarządzana przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki.

Opinia klienta

opinia klienta

Dzięki systemowi Systell Contact Center występuje możliwość bezkonfliktowej współpracy między oddziałami firmy. Ponadto system pozwolił skoordynować i kontrolować działania pracowników przedsiębiorstwa w dziale sprzedaży.

Artur Czepczyński, Prezes Zarządu ABC-Czepczyński sp. z o.o. sp. k.

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było ujednolicenie komunikacji w całej firmie, obejmującej 11 placówek zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Naszym zadaniem była też optymalizacja kosztów połączeń.

Wykorzystane rozwiązania

Integracja

Wirtualna centrala

Wallboard

IVR

Sieciowanie z centralą Panasonic w głównej siedzibie firm

Naszemu klientowi zależało na integracji rozwiązania, z posiadaną wcześniej, centralą Panasonic, co ułatwiło pracownikom wdrożenie się do pracy z nowym systemem.

sieciowanie case study
wirtualna centrala

Wirtualna centrala

Wirtualna centrala umożliwiła korzystanie z takich funkcji, jak kolejkowanie rozmów, obsługa połączeń Web RTC, automatyzacja ticketów, czy bilingi. Centralę zintegrowano z CRM.

Wallboard

Firma zyskała narzędzie do bieżącego monitorowania stanu połączeń o różnych statusach (w tym zrealizowanych oraz oczekujących) i szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.

wallboard case study
IVR case study

IVR

IVR z możliwością projektowania ścieżek połączeń dla różnego typu spraw dało dzwoniącym możliwość skrócenia czasu oczekiwania i szybszego rozwiązania swojego problemu.

65 000

Zamówień rocznie

11

Biura w Polsce

90%

Wyższa wydajność

Korzyści po wdrożeniu

All in one

Swobodna komunikacja pracowników 6 oddziałów na jednym systemie teleinformatycznym.

Niższe koszty

Redukcja kosztów pracy działu IT przez zamianę 6 systemów na 1 spójny.

Lepsza organizacja pracy

Uproszczenie zarządzania ruchem telefonicznym poprzez spójne środowisko pracy.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań