Case study - ABC Czepczyński
Historia naszego klienta z branży logistycznej
Poznaj sposób na skuteczną i wielokanałową komunikację w firmie obejmującej kilka placówek w różnych lokalizacjach.
![](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2018/03/abc-czepczynski.png.webp)
O firmie ABC Czepczyński
ABC Czepczyński to firma zarządzana przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki.
Opinia klienta
![opinia klienta](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2022/04/Group-6238.jpg.webp)
Dzięki systemowi Systell Contact Center występuje możliwość bezkonfliktowej współpracy między oddziałami firmy. Ponadto system pozwolił skoordynować i kontrolować działania pracowników przedsiębiorstwa w dziale sprzedaży.
Artur Czepczyński, Prezes Zarządu ABC-Czepczyński sp. z o.o. sp. k.Wykorzystane rozwiązania
Integracja
Wirtualna centrala
Wallboard
IVR
Sieciowanie z centralą Panasonic w głównej siedzibie firm
Naszemu klientowi zależało na integracji rozwiązania, z posiadaną wcześniej, centralą Panasonic, co ułatwiło pracownikom wdrożenie się do pracy z nowym systemem.
![sieciowanie case study](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2018/03/sieciowanie-case-study.png.webp)
![wirtualna centrala](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2016/01/wirtualna-centrala-cs-768x768.png.webp)
Wirtualna centrala
Wirtualna centrala umożliwiła korzystanie z takich funkcji, jak kolejkowanie rozmów, obsługa połączeń Web RTC, automatyzacja ticketów, czy bilingi. Centralę zintegrowano z CRM.
Wallboard
Firma zyskała narzędzie do bieżącego monitorowania stanu połączeń o różnych statusach (w tym zrealizowanych oraz oczekujących) i szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.
![wallboard case study](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2018/03/wallboard-case-study.png.webp)
![IVR case study](https://systell.pl/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2018/03/IVR-case-study-768x728.png.webp)
IVR
IVR z możliwością projektowania ścieżek połączeń dla różnego typu spraw dało dzwoniącym możliwość skrócenia czasu oczekiwania i szybszego rozwiązania swojego problemu.
Zamówień rocznie
Biura w Polsce
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
All in one
Swobodna komunikacja pracowników 6 oddziałów na jednym systemie teleinformatycznym.
Niższe koszty
Redukcja kosztów pracy działu IT przez zamianę 6 systemów na 1 spójny.
Lepsza organizacja pracy
Uproszczenie zarządzania ruchem telefonicznym poprzez spójne środowisko pracy.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu