Case Study - logistyka | SYSTELL
17752
post-template-default,single,single-post,postid-17752,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Case Study – logistyka

abc_czepczyński_case_study

Case Study – logistyka

ABC Czepczyński to firma zarządzana przez specjalistów z obszaru logistyki, którzy o transporcie i spedycji wiedzą wszystko. Wiedza ta została wykorzystana do stworzenia profesjonalnie zarządzanej firmy spedycyjnej, która dla swoich Klientów realizuje każdego rodzaju zlecenia transportowe, zachowując przy tym konkurencyjne warunki.

>> Na dole infografika! <<

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego.

✓ Ujednolicenie komunikacji w 6 oddziałach na terenie całego kraju.

✓ Dostarczenie rozwiązania w usłudze chmurowej.

Zastosowane rozwiązania

Wirtualna centrala telefoniczna 3CX w usłudze chmurowej.
– Kolejkowanie rozmów
– Klient chat
– Obsługa połączeń Web RTC
– Integracja z CRM
– Bilingi rozmów
– Drzewo IVR
– Bezobsługowa zmiana statusów zgłoszeń i modyfikacja ticketów
– Raporty w wallboard w czasie rzeczywistym

✓ Sieciowanie z centralą Panasonic w głównej siedzibie firm.

Uzyskane efekty wdrożeń

✓ Swobodna komunikacja pracowników 6 oddziałów na jednym systemie teleinformatycznym.

✓ Uproszczenie zarządzania ruchem telefonicznym poprzez spójne środowisko pracy.

✓ Zmniejszenie kosztów pracy działu IT ze względu na zarządzanie tylko jednym systemem zamiast sześcioma.

Tags: