
NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów, które są specjalnie zaprojektowane dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych. Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie.
Główne wyzwania i potrzeby
✓ Poprawa efektywności konsultantów
✓ Dostarczenie spójnego narzędzia do raportowania pracy
✓ Zapewnienie systemu z wysoką jakością dźwięku podczas rozmów z uwagi na intymny charakter kontaktu
Zastosowane rozwiązania
✓ Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
✓ Centrala FreePBX
✓ Predictive dialer
Uzyskane efekty
✓ Zwielokrotniony wzrost dochodów pozwalający na zakup nowych mammobusów
✓ Zdecydowanie większa ilość przeprowadzanych rozmów, dzięki dialerowi predictive
✓ Prostsze planowanie krótko i długoterminowych działań operacyjnych firmy
