Case study - Mammo Med
Poznaj historię naszego klienta z branży medycznej
Chcesz docierać do masowego odbiorcy? Zastanawiasz się, jak lepiej zadbać o pacjenta? Sprawdź, jak zrobiła to firma Mammo Med!
O firmie Mammo Med
NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów specjalnie zaprojektowanych dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych.
Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Centrala FreePBX
Predictive dialer
Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Optymalnym rozwiązaniem dla klienta było wdrożenie systemu w wersji stacjonarnej. Dzięki temu firma zyskała całkowitą kontrolę nad zasobami posiadanych danych i wykorzystała posiadane wcześniej zasoby.
Predictive dialer
To rozwiązanie przyspieszyło proces umawiania wizyt przez automatyczne weryfikowanie i inicjowanie połączeń. Predictive dialer istotnie zwiększył efektywność konsultantów.
Centrala FreePBX
Wirtualna centrala FreePBX poprawiła znacząco możliwości firmy w zakresie obsługi ruchu telefonicznego i dzięki swoim funkcjom pozwoliła przyspieszyć obsługę połączeń.
Konwersja wizyt
ROI
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
Wyższe dochody
Wdrożenie pozwoliło wygenerować wielokrotnie wyższe dochody pozwalające na zakup nowych mammobusów.
Wyższa wydajność agentów
Zdecydowanie większa liczba przeprowadzanych rozmów i umawianych wizyt, dzięki dialerowi predictive.
Łatwiejsze zarządzanie
Moduł raportowania ułatwił planowanie krótko i długoterminowych działań operacyjnych firmy.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu