NZOZ Mammo-Med - Case Study | SYSTELL
17767
post-template-default,single,single-post,postid-17767,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

NZOZ Mammo-Med – Case Study

mammomed_systell

NZOZ Mammo-Med – Case Study

NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów, które są specjalnie zaprojektowane dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych. Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Poprawa efektywności konsultantów
✓ Dostarczenie spójnego narzędzia do raportowania pracy
✓ Zapewnienie systemu z wysoką jakością dźwięku podczas rozmów z uwagi na intymny charakter kontaktu

Zastosowane rozwiązania

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Centrala FreePBX
✓ Predictive dialer

Uzyskane efekty

✓ Zwielokrotniony wzrost dochodów pozwalający na zakup nowych mammobusów
✓ Zdecydowanie większa ilość przeprowadzanych rozmów, dzięki dialerowi predictive
✓ Prostsze planowanie krótko i długoterminowych działań operacyjnych firmy