Bocian Pożyczki – case Study

Bocian Pożyczki – case Study

EVEREST FINANSE Sp.z.o.o. jest dużym, dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwem świadczącym usługi finansowe pod marka Bocian Pożyczki. Call Center obsługuje przede wszystkim kanał infolinii sprzedażowej. 

>> Na dole infografika! <<

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Duża liczba połączeń porzuconych z uwagi na długi czas oczekiwania na połączenie

✓ Brak poprawnego monitorowania połączeń w firmie

✓ Warunkiem koniecznym było zachowanie złotego numeru komórkowego

Zastosowane rozwiązania

Centrala 3CX do obsługi inbound

Wallboard z informacją o natężeniu 

✓ Połączenie linii GSM i VoIP z zachowaniem złotego numeru komórkowego

Systell Contact Center stacjonarnie

Uzyskane efekty wdrożeń

✓ Analiza natężenia ruchu w czasie rzeczywistym zdecydowanie ułatwiła zarządzanie Call Center

✓ Klient zyskał możliwość natychmiastowej reakcji w zarządzaniu kolejkami

✓ Odnotowaliśmy wielokrotny wzrost odbieralności połączeń i jakości obsługi klienta