
EVEREST FINANSE Sp.z.o.o. jest dużym, dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwem świadczącym usługi finansowe pod marka Bocian Pożyczki. Call Center obsługuje przede wszystkim kanał infolinii sprzedażowej.
>> Na dole infografika! <<
Główne wyzwania i potrzeby
✓ Duża liczba połączeń porzuconych z uwagi na długi czas oczekiwania na połączenie
✓ Brak poprawnego monitorowania połączeń w firmie
✓ Warunkiem koniecznym było zachowanie złotego numeru komórkowego
Zastosowane rozwiązania
✓ Centrala 3CX do obsługi inbound
✓ Wallboard z informacją o natężeniu
✓ Połączenie linii GSM i VoIP z zachowaniem złotego numeru komórkowego
✓ Systell Contact Center stacjonarnie
Uzyskane efekty wdrożeń
✓ Analiza natężenia ruchu w czasie rzeczywistym zdecydowanie ułatwiła zarządzanie Call Center
✓ Klient zyskał możliwość natychmiastowej reakcji w zarządzaniu kolejkami
✓ Odnotowaliśmy wielokrotny wzrost odbieralności połączeń i jakości obsługi klienta
