Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Sklep internetowy z armaturą

Historia naszego klienta z branży e-commerce

Poznaj sposób na uporządkowanie i przyspieszenie procesu pozyskiwania i realizacji zamówień w sklepie online.

Internetowy sklep z armaturą łazienkową - Case study

O firmie naszego klienta

Naszym klientem jest firma prowadząca sprzedaż w sklepie online za pośrednictwem strony www, platform handlowych oraz mediów społecznościowych.

Firma ta należy do największego e-commerce w branży. Posiada obszerny salon wystawowy. Przykłada ogromną wagę do jakości obsługi klienta oraz sprawności realizacji zamówień.

Główne potrzeby i wyzwania

Sklep odbiera zamówienia od klientów 3 różnymi kanałami: ze strony internetowej, kilku kont Allegro, Ceneo.
Otrzymując zamówienie od klienta z zewnętrznej platformy internetowej, sklep odbiera kilka różnych maili dotyczących tej samej sprawy, m.in.: potwierdzenie zamówienia, informację o dostawie, informację o dokonaniu płatności.

W sytuacji, gdy sprzedawca realizuje bardzo dużą liczbę zamówień dziennie, problemem stało się porządkowanie wiadomości, które dotyczyły tego samego zamówienia i przypisywanie ich do jednej sprawy. Proces ten wymagał od zespołu obsługującego zamówienia poświęcania dużej ilości czasu. Jednocześnie segregacji maili towarzyszyła obawa, aby nie pominąć żadnej przychodzącej informacji.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Moduł parsowania maili

Support

Systell Contact Center

Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu contact center, dzięki któremu większość procesów związanych z obsługą klienta odbywa się automatycznie, a firma zyskuje całkowitą kontrolę nad zasobami posiadanych danych.

systell contact center armatura
parsowanie maili case study

Moduł parsowania e-maili

Systell wdrożył do sklepowego systemu obsługi klienta plugin, który automatycznie identyfikuje maile wg numerów zamówienia i numerów płatności i przypisuje je do jednej utworzonej sprawy.

Support

Pracownicy zatrudnieni w sklepie naszego klienta zyskali wsparcie naszego zespołu w zakresie sprawnej obsługi systemu contact center.

support case study armatura
-66%

Czas pierwszej odpowiedzi

130%

ROI

37%

Wyższa wydajność

Korzyści po wdrożeniu

Wyższa efektywność zespołu

Uwolnienie zespołu obsługi zamówień od powtarzalnych i czasochłonnych prac przy porządkowaniu wiadomości e-mail.

Wieksze zadowolenie klienta

Całkowita eliminacja błędów związanych z pomijaniem lub niewłaściwym przypisaniem maili do sprawy.

Lepsza organizacja pracy

Przypisanie wiadomości do jednej sprawy dało efekt w postaci mniejszej liczby spraw w systemie.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań