Case study - Sklep internetowy z armaturą
Historia naszego klienta z branży e-commerce
Poznaj sposób na uporządkowanie i przyspieszenie procesu pozyskiwania i realizacji zamówień w sklepie online.
O firmie naszego klienta
Naszym klientem jest firma prowadząca sprzedaż w sklepie online za pośrednictwem strony www, platform handlowych oraz mediów społecznościowych.
Firma ta należy do największego e-commerce w branży. Posiada obszerny salon wystawowy. Przykłada ogromną wagę do jakości obsługi klienta oraz sprawności realizacji zamówień.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Moduł parsowania maili
Support
Systell Contact Center
Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu contact center, dzięki któremu większość procesów związanych z obsługą klienta odbywa się automatycznie, a firma zyskuje całkowitą kontrolę nad zasobami posiadanych danych.
Moduł parsowania e-maili
Systell wdrożył do sklepowego systemu obsługi klienta plugin, który automatycznie identyfikuje maile wg numerów zamówienia i numerów płatności i przypisuje je do jednej utworzonej sprawy.
Support
Pracownicy zatrudnieni w sklepie naszego klienta zyskali wsparcie naszego zespołu w zakresie sprawnej obsługi systemu contact center.
Czas pierwszej odpowiedzi
ROI
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
Wyższa efektywność zespołu
Uwolnienie zespołu obsługi zamówień od powtarzalnych i czasochłonnych prac przy porządkowaniu wiadomości e-mail.
Wieksze zadowolenie klienta
Całkowita eliminacja błędów związanych z pomijaniem lub niewłaściwym przypisaniem maili do sprawy.
Lepsza organizacja pracy
Przypisanie wiadomości do jednej sprawy dało efekt w postaci mniejszej liczby spraw w systemie.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu