Case study - Grześkowiak
Historia naszego klienta z branży gastronomicznej
Poznaj sposób na udrożnienie ruchu połączeń telefonicznych oraz lepsze wykorzystanie potencjału komunikacyjnego firmy Grześkowiak.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2016/02/grześkowiak-768x235.png)
O firmie Grześkowiak
Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest również liderem innowacji technologicznych.
Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień od ogromnej liczby klientów zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Wirtualna centrala
Wallboard
Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu w wersji stacjonarnej, dzięki której firma ma całkowitą kontrolę nad zasobami posiadanych danych.
![Systell Contact Center w wersji stacjonarnej](https://systell.pl/wp-content/uploads/2016/02/Systell-Contact-Center-w-wersji-stacjonarnej-768x728.png)
![wirtualna centrala](https://systell.pl/wp-content/uploads/2016/01/wirtualna-centrala-cs-768x768.png)
Wirtualna centrala
Wirtualna centrala zwiększyła potencjał firmy w zakresie obsługi ruchu połączeń, co pozwoliło rozładować kolejki i przyspieszyć obsługę zamówień.
Wallboard
Firma zyskała narzędzie do bieżącego monitorowania stanu połączeń o różnych statusach (w tym zrealizowanych oraz oczekujących) i szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.
![monitorowanie agentów wallboard](https://systell.pl/wp-content/uploads/2016/02/monitorowanie-agentow-wallboard-768x728.png)
Zamówień w tygodniu
ROI
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
100% odebranych połączeń
Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych pozwoliło na blisko 100% redukcję połączeń nieodebranych i skrócenie czasu oczekiwania na połączenie.
Terminowe kompletowanie zamówień
Zwiększenie wydajności pracowników kompletujących zamówienia przyspieszyło proces przekazywania zapotrzebowania do działu produkcji i planowania tras dostaw.
Lepsza organizacja pracy
Pełne wykorzystanie potencjału firmy przez zmianę sposobu zbierania zamówień pomogło rozładować ruch przychodzący w godzinach szczytu.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu