Surówki Grześkowiak - Case Study | SYSTELL
17758
post-template-default,single,single-post,postid-17758,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Surówki Grześkowiak – Case Study

surówki_grzeskowiak_systell

Surówki Grześkowiak – Case Study

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na trudność w dodzwonieniu się do firmy
✓ Zapełnienie zamówieniami tras samochodów dostawczych
✓ Dostarczenie pełnej listy zamówień do produkcji do godziny 13 przy czym szczyt ruchu telefonicznego przychodzącego znajduje się pomiędzy godzinami 10 a 13

Zastosowane rozwiązania

✓ Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Centrala 3CX
✓ Wallboard z informacją o natężeniu ruchu

Uzyskane efekty

✓ Sprawne zarządzanie ruchem telefonicznym przychodzącym eliminujące problem z dodzwonieniem się w godzinach szczytu
✓ Optymalizacja pracy operacyjnej dzięki połączeniu zbierania zamówień poprzez połączenia wychodzące oraz przychodzące
✓ Efektywne zapełnianie tras dostawców w wyznaczonym przez Dział Produkcji terminie