Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Grześkowiak

Historia naszego klienta z branży gastronomicznej

Poznaj sposób na udrożnienie ruchu połączeń telefonicznych oraz lepsze wykorzystanie potencjału komunikacyjnego firmy Grześkowiak.

O firmie Grześkowiak

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest również liderem innowacji technologicznych.

Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień od ogromnej liczby klientów zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym.

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było udrożnienie ruchu telefonicznego przychodzącego w godzinach szczytu, a tym samym poprawa organizacji i terminowości dostaw produktów do klientów.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Centrala 3CX

Wallboard

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej

Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu w wersji stacjonarnej, dzięki której firma ma całkowitą kontrolę nad zasobami posiadanych danych.

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
centrala 3CX case study Grześkowiak

Centrala 3CX

Wirtualna centrala 3CX zwiększyła potencjał firmy w zakresie obsługi ruchu połączeń, co pozwoliło rozładować kolejki i przyspieszyć obsługę zamówień.

Wallboard

Firma zyskała narzędzie do bieżącego monitorowania stanu połączeń o różnych statusach (w tym zrealizowanych oraz oczekujących) i szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.

monitorowanie agentów wallboard
10 000

Zamówień w tygodniu

133%

ROI

90%

Wyższa wydajność

Korzyści po wdrożeniu

100% odebranych połączeń

Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych pozwoliło na blisko 100% redukcję połączeń nieodebranych i skrócenie czasu oczekiwania na połączenie.

Terminowe kompletowanie zamówień

Zwiększenie wydajności pracowników kompletujących zamówienia przyspieszyło proces przekazywania zapotrzebowania do działu produkcji i planowania tras dostaw.

Lepsza organizacja pracy

Pełne wykorzystanie potencjału firmy przez zmianę sposobu zbierania zamówień pomogło rozładować ruch przychodzący w godzinach szczytu.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań