Surówki Grześkowiak – Case Study

surówki_grzeskowiak_systell

Surówki Grześkowiak – Case Study

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na trudność w dodzwonieniu się do firmy
✓ Zapełnienie zamówieniami tras samochodów dostawczych
✓ Dostarczenie pełnej listy zamówień do produkcji do godziny 13 przy czym szczyt ruchu telefonicznego przychodzącego znajduje się pomiędzy godzinami 10 a 13

Zastosowane rozwiązania

✓ Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Centrala 3CX
✓ Wallboard z informacją o natężeniu ruchu

Uzyskane efekty

✓ Sprawne zarządzanie ruchem telefonicznym przychodzącym eliminujące problem z dodzwonieniem się w godzinach szczytu
✓ Optymalizacja pracy operacyjnej dzięki połączeniu zbierania zamówień poprzez połączenia wychodzące oraz przychodzące
✓ Efektywne zapełnianie tras dostawców w wyznaczonym przez Dział Produkcji terminie