Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Międzynarodowe Targi Poznańskie

Historia naszego klienta z branży targowej

Przekonaj się, jak nasze systemy nowoczesnej komunikacji wspierają rozwój jednej z największych organizacji wystawienniczych w Polsce.

O firmie Międzynarodowe Targi Poznańskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiada wewnętrzny dział Call Center, który realizuje kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych, szczególnie pod kątem pozyskania gości targowych. Konsultanci poza Polską kontaktują się z firmami z różnych stron świata np. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, Ukrainy, Grecji czy Egiptu.

Opinia klienta

Wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Elastyczność oprogramowania i podejścia firmy Systell pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Oprogramowanie Contact Center umożliwia lepszą organizację pracy i sprawne zarządzanie konsultantami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości generowania specjalnych raportów z systemu dzięki, którym możemy lepiej zaplanować pracę konsultantów, śledzić efekty ich pracy i rozliczać parametry danej kampanii.

Wioletta Grabarska Dyrektor ds. Zwiedzających

Główne potrzeby i wyzwania

Przy wyborze rozwiązań klient kierował się przede wszystkim potrzebą stałego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia i podążania za rosnącymi wymaganiami klientów.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Predictive dialer

Integracja 

Szkolenia

Systell Contact Center w chmurze

Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu w modelu SaaS – oprogramowania chmurowego, który nie wymaga posiadania własnych serwerów. Pracownicy mogą obsługiwać system na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.

Systell contact center w chmurze

Predictive dialer

Narzędzie automatycznie inicjuje połączenia dla konsultanta, tak, aby skrócić jego czas bez aktywnej obsługi połączeń. To rozwiązanie znacząco poprawia efektywność agentów.

Integracja

Nieograniczona integracja systemów, którą oferuje Systell pozwoliła na automatyczny, sprawny przepływ danych pomiędzy posiadaną wcześniej bazą informacji, a wdrażanym systemem contact center.

Systell Contact Center i integracja
systell contact center case studies

Szkolenia

Optymalizacja i szkolenia dostosowujące pracę systemu do prowadzonego biznesu. Efektem było w pełni samodzielne zarządzanie pracą call center przez managera MTP.

50%

Redukcja liczby stanowisk

141%

ROI

90%

Wyższa wydajność

Korzyści po wdrożeniu

Więcej nowych zleceń

Współpraca z Systell zaowocowała pozyskaniem nowych zleceń dla MTP.

Wzrost wydajności i jakości pracy

Procesy automatyzacji zastosowane w systemie pozwoliły przenieść większość nieefektywnych, jednak koniecznych zadań z człowieka na system. Dzięki temu konsultanci mogą poświęcić więcej czasu swoim klientom i korzystnemu dla pracodawcy samorozwojowi.

Redukcja kosztów

Wdrożenie Systell Contact Center pozwoliło na redukcję 50% stanowisk, co przełożyło się na natychmiastowy zwrot nakładów poniesionych na inwestycję.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań