Międzynarodowe Targi Poznańskie – Case Study

case study miedzynarodowe targi poznanskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie – Case Study

Lider polskiego przemysłu targowego. Posiada wewnętrzny dział Call Center, który realizuje kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych, szczególnie pod kątem pozyskania gości targowych. Konsultanci poza Polską kontaktują się z firmami z różnych stron świata np. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, Ukrainy, Grecji czy Egiptu. 

>> Na dole infografika! <<

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Potrzeba zbierania i aktualizowania danych o zwiedzających Targi

✓ Zoptymalizowanie czasu pracy konsultantów

Obejrzyj film z wdrożenia Międzynarodowych Targów Poznańskich!

Zastosowane rozwiązania

✓ Systell Contact Center w chmurze

✓ Predictive dialer

✓ Integracja z wewnętrznym systemem sekcji baz danych

✓ Optymalizacja i szkolenia, dostosowujące pracę systemu do prowadzonego biznesu

✓ Efektem było w pełni samodzielne zarządzanie pracą call center przez managera  MTP

Uzyskane efekty wdrożeń

✓ Natychmiastowy zwrot z inwestycji ze względu na redukcję 50% stanowisk

✓ Nowe narzędzia zapewniły lepszą jakość i efektywność konsultantów

✓ Pozyskanie nowych zleceń dla MTP



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności