Case study - Międzynarodowe Targi Poznańskie
Historia naszego klienta z branży targowej
Przekonaj się, jak nasze systemy nowoczesnej komunikacji wspierają rozwój jednej z największych organizacji wystawienniczych w Polsce.
O firmie Międzynarodowe Targi Poznańskie
Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiada wewnętrzny dział Call Center, który realizuje kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych, szczególnie pod kątem pozyskania gości targowych. Konsultanci, poza Polską, kontaktują się z firmami z różnych stron świata np. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, Ukrainy, Grecji czy Egiptu.
Opinia klienta
Wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Elastyczność oprogramowania i podejścia firmy Systell pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Oprogramowanie Contact Center umożliwia lepszą organizację pracy i sprawne zarządzanie konsultantami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości generowania specjalnych raportów z systemu dzięki, którym możemy lepiej zaplanować pracę konsultantów, śledzić efekty ich pracy i rozliczać parametry danej kampanii.
Wioletta Grabarska Dyrektor ds. ZwiedzającychWykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Predictive dialer
Integracja
Szkolenia
Systell Contact Center w chmurze
Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie systemu w modelu SaaS – oprogramowania chmurowego, który nie wymaga posiadania własnych serwerów. Pracownicy mogą obsługiwać system na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.
Predictive dialer
Narzędzie automatycznie inicjuje połączenia dla konsultanta, tak, aby skrócić jego czas bez aktywnej obsługi połączeń. To rozwiązanie znacząco poprawia efektywność agentów.
Integracja
Nieograniczona integracja systemów, którą oferuje Systell pozwoliła na automatyczny, sprawny przepływ danych pomiędzy posiadaną wcześniej bazą informacji, a wdrażanym systemem contact center.
Szkolenia
Optymalizacja i szkolenia dostosowujące pracę systemu do prowadzonego biznesu. Efektem było w pełni samodzielne zarządzanie pracą call center przez managera MTP.
Redukcja liczby stanowisk
ROI
Wyższa wydajność
Korzyści po wdrożeniu
Więcej nowych zleceń
Dzięki wdrożeniu Systell Contact Center, Międzynarodowe Targi Poznańskie odnotowały znaczący wzrost liczby nowych zleceń. Nasz system przyczynił się do zwiększenia konkurencyjności firmy MTP na rynku.
Wzrost wydajności i jakości pracy
Procesy automatyzacji, zastosowane w systemie, pozwoliły przenieść większość nieefektywnych, jednak koniecznych zadań z człowieka na system. Dzięki temu konsultanci mogą poświęcić więcej czasu swoim klientom i samorozwojowi.
Redukcja kosztów
Wdrożenie Systell Contact Center pozwoliło na redukcję 50% stanowisk, co przełożyło się na natychmiastowy zwrot nakładów poniesionych na inwestycję.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu