Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Bank Spółdzielczy Duszniki

Poznaj historię naszego klienta z sektora bankowego

Zastanawiasz się, jak poprawić obsługę klienta w branży finansowej?  Zobacz, jak zrobił to nasz klient - Bank Spółdzielczy Duszniki!

Logo Bank Spółdzielczy Duszniki

O marce Bank Spółdzielczy Duszniki

Bank Spółdzielczy Duszniki należy do Grupy SGB. 

Mottem przewodnim grupy jest hasło „Mamy tu wszystko”, co oznacza, że banki SGB oferują klientom obsługę finansową na najwyższym poziomie oraz utrzymanie bezpośrednich i przyjaznych relacji.

Bank Spółdzielczy Duszniki posiada kilka filii na terenie woj. Wielkopolskiego. Swoim klientom zapewnia obsługę najnowocześniejszych urządzeń mobilnych. Rozproszona struktura organizacji oraz nastawienie na bliskie relacje z klientami zrodziły potrzebę wykorzystania zaawansowanego systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej banku.

Główne potrzeby i wyzwania

Główną potrzebą klienta, była doskonała organizacja pracy zdalnej, w związku z wybuchem pandemii Covid-19.

Wykorzystane rozwiązania

Web Meeting

Czat wideo

Czat

Aplikacja mobilna

Web Meeting

Doskonałe narzędzie do współpracy, umożliwiające bezpośrednią komunikację i pracę zespołu oraz klientami bez względu na to, gdzie się znajdują. Najważniejsze funkcje to: udostępnianie ekranu, udostępnianie plików, tablica.

Czat i tele- wideo chata na stronie banku

Czat i telewideo czat na stronie banku

Narzędzie, które umożliwia kontakt klientom za pomocą czatu, rozmowy i wideo wraz z możliwością przekierowania rozmowy do doradców oraz z funkcją nagrywania rozmów.

Praca również na mobile

Aplikacja contact center, umożliwia odbieranie połączeń i prowadzenie czatów przez telefon. Rozwiązanie to, pozwala także na organizację wideokonferencji. 

Praca na mobile
23%

Wzrost wydajności agentów

97%

CSAT

3 tygodnie

Czas przejścia do pracy zdalnej

Korzyści po wdrożeniu

Prosta wymiana informacji

Klient zyskał narzędzie, dzięki któremu, komunikacja organizacji została poszerzona o wizualne metody kontaktu, możliwość wspólnej pracy  na plikach, czy opcję prezentacji materiału online.

Więcej klientów zadowolonych z obsługi 

Udostępnienie nowych form kontaktu, pozwoliło klientom banku, na korzystanie z wygodniejszych opcji komunikacji, co wpłynęło na poprawę oceny obsługi klienta. 

Praca zdalna bez przeszkód

Klient, umożliwił dużej części zespołu, pracę w modelu homeoffice, bez ryzyka utraty jej jakości i wydajności pracowników.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań