Case study - Bank Spółdzielczy Duszniki
Poznaj historię naszego klienta z sektora bankowego
Zastanawiasz się, jak poprawić obsługę klienta w branży finansowej? Zobacz, jak zrobił to nasz klient - Bank Spółdzielczy Duszniki!
O marce Bank Spółdzielczy Duszniki
Bank Spółdzielczy Duszniki należy do Grupy SGB.
Mottem przewodnim grupy jest hasło „Mamy tu wszystko”, co oznacza, że banki SGB oferują klientom obsługę finansową na najwyższym poziomie oraz utrzymanie bezpośrednich i przyjaznych relacji.
Bank Spółdzielczy Duszniki posiada kilka filii na terenie woj. Wielkopolskiego. Swoim klientom zapewnia obsługę najnowocześniejszych urządzeń mobilnych. Rozproszona struktura organizacji oraz nastawienie na bliskie relacje z klientami zrodziły potrzebę wykorzystania zaawansowanego systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej banku.
Wykorzystane rozwiązania
Web Meeting
Czat wideo
Czat
Aplikacja mobilna
Web Meeting
Doskonałe narzędzie do współpracy, umożliwiające bezpośrednią komunikację i pracę zespołu oraz klientami bez względu na to, gdzie się znajdują. Najważniejsze funkcje to: udostępnianie ekranu, udostępnianie plików, tablica.
Czat i telewideo czat na stronie banku
Narzędzie, które umożliwia kontakt klientom za pomocą czatu, rozmowy i wideo wraz z możliwością przekierowania rozmowy do doradców oraz z funkcją nagrywania rozmów.
Praca również na mobile
Aplikacja contact center, umożliwia odbieranie połączeń i prowadzenie czatów przez telefon. Rozwiązanie to, pozwala także na organizację wideokonferencji.
Wzrost wydajności agentów
CSAT
Czas przejścia do pracy zdalnej
Korzyści po wdrożeniu
Prosta wymiana informacji
Klient zyskał narzędzie, dzięki któremu, komunikacja organizacji została poszerzona o wizualne metody kontaktu, możliwość wspólnej pracy na plikach, czy opcję prezentacji materiału online.
Więcej klientów zadowolonych z obsługi
Udostępnienie nowych form kontaktu, pozwoliło klientom banku, na korzystanie z wygodniejszych opcji komunikacji, co wpłynęło na poprawę oceny obsługi klienta.
Praca zdalna bez przeszkód
Klient, umożliwił dużej części zespołu, pracę w modelu homeoffice, bez ryzyka utraty jej jakości i wydajności pracowników.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu