Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Eurotax

Poznaj historię naszego klienta z branży finansowej

Zobacz, jak szybko przekształcisz swoją firmę w nowoczesne i wydajne centrum obsługi klienta dzięki systemowi Systell Contact Center.

O firmie Eurotax

Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług, związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych.

Dzięki naszej optymalizacji, liczba Polaków, odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie.

Opinia klienta

opinia klienta

Usprawniając system komunikacji w Naszym przedsiębiorstwie, pozyskaliśmy od Firmy Systell oprogramowanie Systell Contact Center. Wdrożenie systemu pozwoliło Nam na zwiększenie jakości prowadzonych rozmów z zainteresowanymi Naszą działalnością. Doceniając walory Firmy Systell możemy w pełni zarekomendować świadczone przez tą Firmę usługi innym firmom poszukujących profesjonalistów w swojej dziedzinie. „Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów.

Tomasz Jamrozy Wiceprezes Zarządu

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było uporządkowanie komunikacji prowadzonej w wielu odrębnych systemach i ułatwienie pracy konsultantów oraz osób zarządzających, tak, by znacząco poprawić jakość obsługi klientów.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Predictive dialer

Kampanie SMS oraz e-mail

Klient poczty e-mail

Integracja systemu

Zgłoszenia z formularzy kontaktowych

Systell Contact Center i integracja 

Systell Contact Center ma na celu szybką poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania zespołem. Zastosowaliśmy przy tym pełną integrację systemu. Pierwsza dotyczyła centrali telefonicznej Panasonic. Następnie przeszliśmy do systemów firmy kurierskiej oraz czterech innych systemów informatycznych m.in. klasy ERP. 

integracja euro tax w systell
euro tax case study

Predictive dialer 

Rozwiązanie to pozwoliło na zopytmalizowanie ruchu telefonicznego i efektywniejszą obsługę połączeń wychodzących i przychodzących. 

Kampanie sms, e-mail i formularze kontaktowe 

Zautomatyzowane kampanie sms i e-mail zastępują konsultantów w wykonywaniu powtarzających się i czasochłonnych, lecz skutecznych zadań, z obszaru obsługi klienta. 

euro tax kampanie sms i e-mail
klient poczty e-mail euro tax

Klient poczty e-mail 

Dla uporządkowania całej komunikacji prowadzonej przez firmę klienta niezbędne było wprowadzenie kompleksowego systemu obsługi i archiwizowania poczty. 

-30%

Krótszy czas odpowiedzi

90%

CSAT

-30%

Krótszy czas obsługi

Korzyści po wdrożeniu

Wyższa efektywność

Wyższa wydajność konsultantów oraz wzrost szybkości i jakości obsługi związany z integracją działań w jednym narzędziu.

Lepsze doświadczenia klientów

Automatyzacja działań i przyspieszenie obsługi klientów wpłynęły na poprawę ich doświadczeń konsumenckich.

Wyższa skuteczność zarządzania

Usprawnienie procesu raportowania i zarządzania pracą dzięki integracji systemów oraz automatyzacji pracy.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań