Case study - Eurotax
Poznaj historię naszego klienta z branży finansowej
Zobacz, jak szybko przekształcisz swoją firmę w nowoczesne i wydajne centrum obsługi klienta dzięki systemowi Systell Contact Center.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2020/05/eurotax-logo-768x235.png)
O firmie Eurotax
Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług, związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych.
Dzięki naszej optymalizacji, liczba Polaków, odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie.
Opinia klienta
![opinia klienta](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/04/Group-6238.jpg)
Usprawniając system komunikacji w Naszym przedsiębiorstwie, pozyskaliśmy od Firmy Systell oprogramowanie Systell Contact Center. Wdrożenie systemu pozwoliło Nam na zwiększenie jakości prowadzonych rozmów z zainteresowanymi Naszą działalnością. Doceniając walory Firmy Systell możemy w pełni zarekomendować świadczone przez tą Firmę usługi innym firmom poszukujących profesjonalistów w swojej dziedzinie. „Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów.
Tomasz Jamrozy Wiceprezes ZarząduWykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Predictive dialer
Kampanie SMS oraz e-mail
Klient poczty e-mail
Integracja systemu
Zgłoszenia z formularzy kontaktowych
Systell Contact Center i integracja
Systell Contact Center ma na celu szybką poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania zespołem. Zastosowaliśmy przy tym pełną integrację systemu. Pierwsza dotyczyła centrali telefonicznej Panasonic. Następnie przeszliśmy do systemów firmy kurierskiej oraz czterech innych systemów informatycznych m.in. klasy ERP.
![integracja euro tax w systell](https://systell.pl/wp-content/uploads/2020/05/integracja-euro-tax-w-systell-768x728.png)
![euro tax case study](https://systell.pl/wp-content/uploads/2020/05/euro-tax-case-study.png)
Predictive dialer
Rozwiązanie to pozwoliło na zopytmalizowanie ruchu telefonicznego i efektywniejszą obsługę połączeń wychodzących i przychodzących.
Kampanie sms, e-mail i formularze kontaktowe
Zautomatyzowane kampanie sms i e-mail zastępują konsultantów w wykonywaniu powtarzających się i czasochłonnych, lecz skutecznych zadań, z obszaru obsługi klienta.
![euro tax kampanie sms i e-mail](https://systell.pl/wp-content/uploads/2020/05/euro-tax-kampanie-sms-i-e-mail-768x728.png)
![klient poczty e-mail euro tax](https://systell.pl/wp-content/uploads/2020/05/klient-poczty-e-mail-euro-tax-768x542.png)
Klient poczty e-mail
Dla uporządkowania całej komunikacji prowadzonej przez firmę klienta niezbędne było wprowadzenie kompleksowego systemu obsługi i archiwizowania poczty.
Krótszy czas odpowiedzi
CSAT
Krótszy czas obsługi
Korzyści po wdrożeniu
Wyższa efektywność
Wyższa wydajność konsultantów oraz wzrost szybkości i jakości obsługi związany z integracją działań w jednym narzędziu.
Lepsze doświadczenia klientów
Automatyzacja działań i przyspieszenie obsługi klientów wpłynęły na poprawę ich doświadczeń konsumenckich.
Wyższa skuteczność zarządzania
Usprawnienie procesu raportowania i zarządzania pracą dzięki integracji systemów oraz automatyzacji pracy.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu