LUBFARM S.A. – Case Study

LUBFARM S.A. – Case Study

Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Wdrożenie systemu łączącego funkcje telekomunikacyjne z CRM
✓ Ujednolicenie pracy i rozliczania trzech oddziałów (Lublin, Warszawa, Kraków)
✓ Kontrola i raportowanie czasu pracy i wyników call center
✓ Integracja z autorskim systemem klasy ERP celem powiązania wyników call center z wynikami sprzedaż

Zastosowane rozwiązania

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Centrala 3CX z integracją z dotychczasową centralą
✓ Stworzenie zaawansowanego systemu raportowania łączącego wyniki sprzedażowe z systemu ERP z wynikami call center

Uzyskane efekty

✓ Łatwiejsze i sprawniejsze zarządzanie call center
✓ Optymalizacja pracy infolinii i telemarketingu wychodzącego w trzech oddziałach
✓ Uzyskanie danych i statystyk dotychczas niedostępnych dla kadry managerskiej, pozwalających na poprawę efektywności call center
✓ Powiązanie systemu premiowego dla konsultantów z raportami stworzonymi w ramach integracji z systemem ERP