Case study - Lubfarm
Poznaj historię naszego klienta z branży farmaceutycznej
Przekonaj się, jak system contact center wpływa na rozwój firmy - poprawia efektywność pracy, jakość obsługi klienta i skuteczność zarządzania firmą.
O firmie Lubfarm
Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Wirtualna centrala
Raportowanie
Integracja
Systell Contact Center
Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie nowoczesnego systemu Systell Contact Center. Zmiana ta zdecydowanie wpłynęła na poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania call center.
Wirtualna centrala
Wirtualna centrala pomogła zoptymalizować pracę infolinii i telemarketingu wychodzącego w trzech oddziałach firmy.
Raportowanie
Moduł raportowania dostarczył danych i statystyk dotychczas niedostępnych dla kadry managerskiej. Informacje z systemu pozyskane w ten sposób pozwoliły na poprawę efektywności działu call center.
Integracja
Integracja oprogramowania z systemem ERP wpłynęła na poprawę procesu motywowania pracowników. Stało się to możliwe dzięki powiązaniu systemu premiowego dla konsultantów z raportami stworzonymi w ramach integracji z systemem ERP.
Liczba oddziałów
CSAT
Zwiększenie sprzedaży
Korzyści po wdrożeniu
Wyższa efektywność działań
Dzięki automatyzacji powtarzających się procesów pracownicy mogą poświęcić czas na efektywną obsługę klienta i sprzedaż produktów.
Trafniejsze planowanie i zarządzanie
Moduł raportowania łączący wyniki sprzedażowe z systemu ERP z wynikami call center, dając silną podstawę do zarządzania i planowania przyszłych działań.
Więcej zadowolonych klientów
Wyższa jakość Customer Service dzięki łatwo dostępnej, szerokiej wiedzy na temat obsługiwanego klienta i uporządkowanej historii obsługi klienta.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu