LUBFARM S.A. - Case Study | SYSTELL
17769
post-template-default,single,single-post,postid-17769,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

LUBFARM S.A. – Case Study

LUBFARM S.A. – Case Study

Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych.

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Wdrożenie systemu łączącego funkcje telekomunikacyjne z CRM
✓ Ujednolicenie pracy i rozliczania trzech oddziałów (Lublin, Warszawa, Kraków)
✓ Kontrola i raportowanie czasu pracy i wyników call center
✓ Integracja z autorskim systemem klasy ERP celem powiązania wyników call center z wynikami sprzedaż

Zastosowane rozwiązania

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej
Centrala 3CX z integracją z dotychczasową centralą
✓ Stworzenie zaawansowanego systemu raportowania łączącego wyniki sprzedażowe z systemu ERP z wynikami call center

Uzyskane efekty

✓ Łatwiejsze i sprawniejsze zarządzanie call center
✓ Optymalizacja pracy infolinii i telemarketingu wychodzącego w trzech oddziałach
✓ Uzyskanie danych i statystyk dotychczas niedostępnych dla kadry managerskiej, pozwalających na poprawę efektywności call center
✓ Powiązanie systemu premiowego dla konsultantów z raportami stworzonymi w ramach integracji z systemem ERP