Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Lubfarm

Poznaj historię naszego klienta z branży farmaceutycznej

Przekonaj się, jak system contact center wpływa na rozwój firmy - poprawia efektywność pracy, jakość obsługi klienta i skuteczność zarządzania firmą.

lubfarm logo

O firmie Lubfarm

Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych.

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było ujednolicenie komunikacji w firmie obejmującej 3 placówek w oddalonych od siebie miastach Polski. Naszym zadaniem była też poprawa jakości obsługi klienta oraz integracja z pozostałymi systemami klienta.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Wirtualna centrala

Raportowanie

Integracja

Systell Contact Center

Naszemu klientowi zaproponowaliśmy wdrożenie nowoczesnego systemu Systell Contact Center. Zmiana ta zdecydowanie wpłynęła na poprawę jakości, sprawności i komfortu zarządzania call center.

systell contact center
wirtualna centrala

Wirtualna centrala

Wirtualna centrala pomogła zoptymalizować pracę infolinii i telemarketingu wychodzącego w trzech oddziałach firmy.

Raportowanie

Moduł raportowania dostarczył danych i statystyk dotychczas niedostępnych dla kadry managerskiej. Informacje z systemu pozyskane w ten sposób pozwoliły na poprawę efektywności działu call center.

raportowanie contact center
Integracja oprogramowania z systemem ERP

Integracja

Integracja oprogramowania z systemem ERP wpłynęła na poprawę procesu motywowania pracowników. Stało się to możliwe dzięki powiązaniu systemu premiowego dla konsultantów z raportami stworzonymi w ramach integracji z systemem ERP.

3

Liczba oddziałów

93%

CSAT

+30%

Zwiększenie sprzedaży

Korzyści po wdrożeniu

Wyższa efektywność działań

Dzięki automatyzacji powtarzających się procesów pracownicy mogą poświęcić czas na efektywną obsługę klienta i sprzedaż produktów.

Trafniejsze planowanie i zarządzanie

Moduł raportowania łączący wyniki sprzedażowe z systemu ERP z wynikami call center, dając silną podstawę do zarządzania i planowania przyszłych działań.

Więcej zadowolonych klientów

Wyższa jakość Customer Service dzięki łatwo dostępnej, szerokiej wiedzy na temat obsługiwanego klienta i uporządkowanej historii obsługi klienta.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań