Przejdź do treści
Kontakt

Case study - K2 Dystrybucje

Poznaj historię naszego klienta z branży telekomunikacyjnej

Świadczysz usługi call center? Popraw swoje wyniki, dzięki jednemu z najbardziej skutecznych rozwiązań z branży!

O firmie K2 Dystrybucje

K2 Dystrybucje od 15 lat zajmuje się BPO, czyli realizacją powierzonych przez Zleceniodawców zadań z obszaru kompleksowej obsługi klienta.

Firma stawia nie tylko na rozwój, ale także na umiejętne wykorzystywanie zmieniających się warunków w otoczeniu i dostosowywanie się do rosnących potrzeb klientów.

Opinia klienta

opinia klienta

Dzięki zastosowaniu systemu Systell Contact Center  w K2 Dystrybucje, poprawiliśmy jakość obsługi Klientów w ramach prowadzonych kampanii przychodzących i wychodzących. System usprawnił pracę naszych agentów, zwiększając jednocześnie efektywność wykonywanych oraz odbieranych połączeń.

Agnieszka Pitach Kierownik Działu Logistyki i Telemarketingu

Główne potrzeby i wyzwania

Przy wyborze rozwiązań klient kierował się głównie koniecznością zwiększenia potencjału zespołu konsultantów w obszarze efektywności i skuteczności obsługi klienta.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Predictive dialer

Raportowanie

Systell Contact Center kolokowany w Data Center

Głównym kanałem wykorzystywanym w firmie ma być sprawny system call i contact center. Ma on funkcjonować na dedykowanej platformie, bezpiecznej dla przechowywanych danych. Została ona ściśle dostosowana do potrzeb Zleceniodawców klienta.

system call i contact center
predictive dialer K2

Predictive dialer

Narzędzie automatycznie inicjuje połączenia dla konsultanta, tak, aby skrócić jego czas bez aktywnej obsługi połączeń. To rozwiązanie znacząco poprawia efektywność agentów.

Raportowanie

Raportowanie dostarcza wieloaspektowych danych ilościowych i jakościowych, dotyczących zarówno pracy agenta, jak i stanu połączeń.

raportowanie 3CX - case study Systell
220

Stanowisk call center

40 000

Miesięczna liczba połączeń przychodzących

96%

Średni CSAT Customer Satisfaction

Korzyści po wdrożeniu

Nowi klienci

Współpraca z Systell, zaowocowała pozyskaniem takich klientów, jak Energa. Ponadto, dotychczasowi partnerzy (Netia, Dialog, Vectra) zlecili nowe kampanie.

Wzrost wydajności agentów

Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań, jak predictive dialer, wiele czynności, które dotychczas angażowały agentów, przeniesiono na zautomatyzowany, pracujący w tle, system. Teraz, konsultanci mogą wykorzystywać czas pracy w pełni efektywnie.

Automatyzacja wymiany danych

Wdrożenie systemu, znacząco zredukowało czas pracy, poświęcany opracowywaniu i przesyłaniu danych, pomiędzy oprogramowaniem funkcjonującym w firmie klienta. Obecnie, transfery danych odbywają się bez udziału człowieka.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań