Case study - K2 Dystrybucje
Poznaj historię naszego klienta z branży telekomunikacyjnej
Świadczysz usługi call center? Popraw swoje wyniki, dzięki jednemu z najbardziej skutecznych rozwiązań z branży!
O firmie K2 Dystrybucje
K2 Dystrybucje od 15 lat zajmuje się BPO, czyli realizacją powierzonych przez Zleceniodawców zadań z obszaru kompleksowej obsługi klienta.
Firma stawia nie tylko na rozwój, ale także na umiejętne wykorzystywanie zmieniających się warunków w otoczeniu i dostosowywanie się do rosnących potrzeb klientów.
Opinia klienta
Dzięki zastosowaniu systemu Systell Contact Center w K2 Dystrybucje, poprawiliśmy jakość obsługi Klientów w ramach prowadzonych kampanii przychodzących i wychodzących. System usprawnił pracę naszych agentów, zwiększając jednocześnie efektywność wykonywanych oraz odbieranych połączeń.
Agnieszka Pitach Kierownik Działu Logistyki i TelemarketinguWykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Predictive dialer
Raportowanie
Systell Contact Center kolokowany w Data Center
Głównym kanałem wykorzystywanym w firmie ma być sprawny system call i contact center. Ma on funkcjonować na dedykowanej platformie, bezpiecznej dla przechowywanych danych. Została ona ściśle dostosowana do potrzeb Zleceniodawców klienta.
Predictive dialer
Narzędzie automatycznie inicjuje połączenia dla konsultanta, tak, aby skrócić jego czas bez aktywnej obsługi połączeń. To rozwiązanie znacząco poprawia efektywność agentów.
Raportowanie
Raportowanie dostarcza wieloaspektowych danych ilościowych i jakościowych, dotyczących zarówno pracy agenta, jak i stanu połączeń.
Stanowisk call center
Miesięczna liczba połączeń przychodzących
Średni CSAT Customer Satisfaction
Korzyści po wdrożeniu
Nowi klienci
Współpraca z Systell, zaowocowała pozyskaniem takich klientów, jak Energa. Ponadto, dotychczasowi partnerzy (Netia, Dialog, Vectra) zlecili nowe kampanie.
Wzrost wydajności agentów
Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań, jak predictive dialer, wiele czynności, które dotychczas angażowały agentów, przeniesiono na zautomatyzowany, pracujący w tle, system. Teraz, konsultanci mogą wykorzystywać czas pracy w pełni efektywnie.
Automatyzacja wymiany danych
Wdrożenie systemu, znacząco zredukowało czas pracy, poświęcany opracowywaniu i przesyłaniu danych, pomiędzy oprogramowaniem funkcjonującym w firmie klienta. Obecnie, transfery danych odbywają się bez udziału człowieka.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu