Przejdź do treści
Kontakt

Integracja Systell Contact Center z DMS Softvig Autostacja

Korzystaj z synergii Systell Contact Center
i DMS Softvig Autostacja

Obsługuj klientów błyskawicznie i skutecznie. Wykorzystaj szybki dostęp do faktur, zamówień, informacji o pojeździe i wielu innych informacji, które pomogą Ci w codziennych zadaniach.

dms softvig autostacja i systell contact center
VolksWagen logo
audi logo
zalety integracji scc z dms autostacja

Systell Contact Center
i DMS Softvig Autostacja

Posiadając pełną wiedzę i dostęp do kluczowych danych z DMS Softvig w Systell Contact Center, konsultant jest gotowy do udzielenia najbardziej spersonalizowanej i profesjonalnej obsługi klienta bez żadnych opóźnień czy niepotrzebnych przekierowań.

Od historii zakupów, faktur, po listy pojazdów i zleceń serwisowych – wszystkie te istotne dane są w Twoim zasięgu!

Wyszukuj dane w uporządkowanych zakładkach

Wyobraź sobie, jak efektywnie będziesz mógł pracować, mając wszystkie dane pod kontrolą. Niezależnie od tego, czy chodzi o śledzenie historii pojazdu, zarządzanie gwarancją, czy ustalanie kontaktu z właścicielem – wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się na wyciągnięcie ręki w wybranej zakładce danych.

zakładki w systell contact center autostacja
zakładki w systell contact center softvig autostacja

Znajdź informacje
o kliencie

Korzystając z połączenia z DMS Softvig Autostacja, system automatycznie pobiera przydatne informacje, takie jak faktury, numery, daty, wartości sprzedaży netto i brutto, oraz wiele innych kluczowych danych.

Ale to nie koniec! Wszystkie dane są natychmiast dołączane do kart klientów, tworząc niezwykle wartościowy zasób wiedzy. Wreszcie, w jednym miejscu, masz dostęp do kompletnego obrazu każdego klienta.

Dzięki tej integracji zwiększysz elastyczność obsługi klienta i lepiej zrozumiesz jego potrzeby.

Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS Softvig Autostacja

Wszystkie dane w jednym systemie
Obsługa Premium
Tajemniczy klient
Wielokanałowa komunikacja
Zautomatyzowany proces rezerwacji
Kolejkowanie, IVR

Elastyczne ustawienia filtrów w widoku

Teraz możesz filtrować dane według własnych kryteriów, otwierając drzwi do precyzji i personalizacji. Możesz między innymi: wyszukać pojazdy sprzedane w wybranym okresie, wyświetlić auta o przebiegu powyżej 30 000, itp.

Na podstawie precyzyjnie odfiltrowanych danych, możesz ustawić automatyczne zadania, takie jak kontakt telefoniczny z właścicielami samochodów o określonym przebiegu.

ustawienia filtrów w systell softvig
edycja tablic w softvig systell contact center

Samodzielna edycja tabel

Danych, które są pobierane do systemu jest niezwykle dużo. Dla większego komfortu pracy, nie wszystkie pobrane z DMS informacje są umieszczane w widoku.

To Ty decydujesz, które elementy mają znaleźć się w tabeli, a które nie są istotne. Samodzielnie ustawiasz własne widoki!

Co zyskujesz, wykorzystując integrację Systell Contact Center z DMS Softvig Autostacja?

Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Softvig Autostacja

integracja contact center i rogowiec

Wiemy, że komunikacja jest kluczowym elementem sukcesu, dlatego integrujemy Systell Contact Center z DMS Softvig Autosacja, aby pomóc Ci w rozwiązaniu wielu problemów, które dotykają Twojego biznesu. Dzięki tej integracji:

  • skutecznie redukujemy liczbę nieodebranych połączeń, które często prowadzą do utraty potencjalnych klientów,
  • otwieramy drzwi do wzmacniania relacji z klientem, które są kluczem do długotrwałej lojalności i zaufania,
  • wspieramy lepsze zarządzanie kalendarzem należności, pomagając Ci uniknąć problemów z nieterminowym regulowaniem zobowiązań przez klientów. To wszystko przekłada się na stabilizację finansową i utrzymanie płynności Twojego biznesu,
  • dbamy o optymalne wykorzystanie zasobów, takich jak stanowiska diagnostyczne czy zapasy magazynowe, dzięki czemu unikasz nierównomiernego obciążenia i marnotrawstwa, osiągając pełną efektywność operacyjną.

Wszystko to po to, abyś mógł skupić się na dostarczaniu niesamowitych doświadczeń klientom i rozwijaniu swojego salonu samochodowego.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań