Integracja Systell Contact Center z DMS Softvig Autostacja
Korzystaj z synergii Systell Contact Center
i DMS Softvig Autostacja
Obsługuj klientów błyskawicznie i skutecznie. Wykorzystaj szybki dostęp do faktur, zamówień, informacji o pojeździe i wielu innych informacji, które pomogą Ci w codziennych zadaniach.
Systell Contact Center
i DMS Softvig Autostacja
Posiadając pełną wiedzę i dostęp do kluczowych danych z DMS Softvig w Systell Contact Center, konsultant jest gotowy do udzielenia najbardziej spersonalizowanej i profesjonalnej obsługi klienta bez żadnych opóźnień czy niepotrzebnych przekierowań.
Od historii zakupów, faktur, po listy pojazdów i zleceń serwisowych – wszystkie te istotne dane są w Twoim zasięgu!
Wyszukuj dane w uporządkowanych zakładkach
Wyobraź sobie, jak efektywnie będziesz mógł pracować, mając wszystkie dane pod kontrolą. Niezależnie od tego, czy chodzi o śledzenie historii pojazdu, zarządzanie gwarancją, czy ustalanie kontaktu z właścicielem – wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się na wyciągnięcie ręki w wybranej zakładce danych.
Znajdź informacje
o kliencie
Korzystając z połączenia z DMS Softvig Autostacja, system automatycznie pobiera przydatne informacje, takie jak faktury, numery, daty, wartości sprzedaży netto i brutto, oraz wiele innych kluczowych danych.
Ale to nie koniec! Wszystkie dane są natychmiast dołączane do kart klientów, tworząc niezwykle wartościowy zasób wiedzy. Wreszcie, w jednym miejscu, masz dostęp do kompletnego obrazu każdego klienta.
Dzięki tej integracji zwiększysz elastyczność obsługi klienta i lepiej zrozumiesz jego potrzeby.
Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS Softvig Autostacja
Elastyczne ustawienia filtrów w widoku
Teraz możesz filtrować dane według własnych kryteriów, otwierając drzwi do precyzji i personalizacji. Możesz między innymi: wyszukać pojazdy sprzedane w wybranym okresie, wyświetlić auta o przebiegu powyżej 30 000, itp.
Na podstawie precyzyjnie odfiltrowanych danych, możesz ustawić automatyczne zadania, takie jak kontakt telefoniczny z właścicielami samochodów o określonym przebiegu.
Samodzielna edycja tabel
Danych, które są pobierane do systemu jest niezwykle dużo. Dla większego komfortu pracy, nie wszystkie pobrane z DMS informacje są umieszczane w widoku.
To Ty decydujesz, które elementy mają znaleźć się w tabeli, a które nie są istotne. Samodzielnie ustawiasz własne widoki!
Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z DMS Softvig Autostacja
Wiemy, że komunikacja jest kluczowym elementem sukcesu, dlatego integrujemy Systell Contact Center z DMS Softvig Autosacja, aby pomóc Ci w rozwiązaniu wielu problemów, które dotykają Twojego biznesu. Dzięki tej integracji:
- skutecznie redukujemy liczbę nieodebranych połączeń, które często prowadzą do utraty potencjalnych klientów,
- otwieramy drzwi do wzmacniania relacji z klientem, które są kluczem do długotrwałej lojalności i zaufania,
- wspieramy lepsze zarządzanie kalendarzem należności, pomagając Ci uniknąć problemów z nieterminowym regulowaniem zobowiązań przez klientów. To wszystko przekłada się na stabilizację finansową i utrzymanie płynności Twojego biznesu,
- dbamy o optymalne wykorzystanie zasobów, takich jak stanowiska diagnostyczne czy zapasy magazynowe, dzięki czemu unikasz nierównomiernego obciążenia i marnotrawstwa, osiągając pełną efektywność operacyjną.
Wszystko to po to, abyś mógł skupić się na dostarczaniu niesamowitych doświadczeń klientom i rozwijaniu swojego salonu samochodowego.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu