Przejdź do treści
Kontakt

Integracja Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec

Wzmocnij dział obsługi, łącząc Systell Contact Center z DMS Rogowiec

Błyskawicznie pracuj na danych o kliencie. Korzystaj z szybkiego dostępu do faktur, zamówień, danych pojazdu i wielu innych.

Systell i DMS JBR Rogowiec

Dzięki integracji, właściciele salonów samochodowych pracujących na oprogramowaniu DMS Rogowiec mają z poziomu Systell Contact Center dostęp do danych klienta, w tym: 

  • historii zakupów (faktury)
  • listy pojazdów
  • listy zleceń serwisowych.

Konsultant przed odebraniem połączenia ma pełną informację i wszystkie istotne dane z JBR w Systell Contact Center.

Bez trudu wyszukuj informacje o kliencie

W trybie dobowym system pobiera dane z DMS JBR, w tym: faktury, numery, daty, sprzedaż, netto, brutto i wiele innych.

Wszystkie pobrane dane są dołączane do kontaktu (karty klienta). Dane klienta również można pobrać z DMS-a.

Integracja systell z rogowcem small

Korzystaj z tematycznych zakładek

W każdej zakładce znajdują się uporządkowane tematycznie dane.

W zakładce Pojazdy zebrane są takie dane jak: marka pojazdu, model, nr rejestracyjny, VIN, rok produkcji, gwarancja, kontakt, typ własności czy przebieg.

Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS JBR Rogowiec

Dane w jednym widoku
Obsługa Premium
Tajemniczy klient
Komunikacja omnichannel
Automatyczne potwierdzanie rezerwacji
Kolejkowanie, IVR

Elastyczne ustawienia filtrów

W każdym widoku możesz filtrować dane, np. wyszukać pojazdy sprzedane w wybranym okresie, wyświetlić auta o przebiegu powyżej 30 000, itp.

Na podstawie odfiltrowanych danych ustawisz automatyczne zadania, np. dzwoń do właścicieli aut z określonym przebiegiem.

samodzielna edycja tabel

Samodzielna edycja tabel

Danych, które są pobierane do systemu jest niezwykle dużo. Dla większego komfortu pracy, nie wszystkie pobrane z DMS informacje są umieszczane w widoku.

To Ty decydujesz, które elementy mają znaleźć się w tabeli, a które nie są istotne. Samodzielnie ustawiasz własne widoki!

Co zyskujesz, wykorzystując integrację Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec?

Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec

integracja contact center i rogowiec

Salony samochodowe często borykają się z problemami wynikającymi z braku dobrej komunikacji z klientem. Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec można zredukować m.in.:

  • liczbę nieodebranych połączeń
  • utracone relacje z klientem
  • nieterminowo opłacane przez klientów zobowiązania
  • nierównomierne wykorzystanie zasobów, np. obłożenie stanowisk diagnostycznych, zapasów magazynowych.
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań