Integracja Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec
Wzmocnij dział obsługi, łącząc Systell Contact Center z DMS Rogowiec
Błyskawicznie pracuj na danych o kliencie. Korzystaj z szybkiego dostępu do faktur, zamówień, danych pojazdu i wielu innych.
Systell i DMS JBR Rogowiec
Dzięki integracji, właściciele salonów samochodowych pracujących na oprogramowaniu DMS Rogowiec mają z poziomu Systell Contact Center dostęp do danych klienta, w tym:
- historii zakupów (faktury)
- listy pojazdów
- listy zleceń serwisowych.
Konsultant przed odebraniem połączenia ma pełną informację i wszystkie istotne dane z JBR w Systell Contact Center.
Bez trudu wyszukuj informacje o kliencie
W trybie dobowym system pobiera dane z DMS JBR, w tym: faktury, numery, daty, sprzedaż, netto, brutto i wiele innych.
Wszystkie pobrane dane są dołączane do kontaktu (karty klienta). Dane klienta również można pobrać z DMS-a.
Korzystaj z tematycznych zakładek
W każdej zakładce znajdują się uporządkowane tematycznie dane.
W zakładce Pojazdy zebrane są takie dane jak: marka pojazdu, model, nr rejestracyjny, VIN, rok produkcji, gwarancja, kontakt, typ własności czy przebieg.
Wybrane funkcje integracji Contact Center z DMS JBR Rogowiec
Elastyczne ustawienia filtrów
W każdym widoku możesz filtrować dane, np. wyszukać pojazdy sprzedane w wybranym okresie, wyświetlić auta o przebiegu powyżej 30 000, itp.
Na podstawie odfiltrowanych danych ustawisz automatyczne zadania, np. dzwoń do właścicieli aut z określonym przebiegiem.
Samodzielna edycja tabel
Danych, które są pobierane do systemu jest niezwykle dużo. Dla większego komfortu pracy, nie wszystkie pobrane z DMS informacje są umieszczane w widoku.
To Ty decydujesz, które elementy mają znaleźć się w tabeli, a które nie są istotne. Samodzielnie ustawiasz własne widoki!
Czego unikniesz dzięki integracji Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec
Salony samochodowe często borykają się z problemami wynikającymi z braku dobrej komunikacji z klientem. Dzięki integracji Systell Contact Center z DMS JBR Rogowiec można zredukować m.in.:
- liczbę nieodebranych połączeń
- utracone relacje z klientem
- nieterminowo opłacane przez klientów zobowiązania
- nierównomierne wykorzystanie zasobów, np. obłożenie stanowisk diagnostycznych, zapasów magazynowych.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu