Szanowni Państwo! Niedawno oddaliśmy do Państwa użytku nową stronę internetową. Mamy nadzieję, że ułatwiliśmy Wam w ten sposób poruszanie się w witrynie i wyszukiwanie potrzebnych informacji. Teraz dodajemy kolejną nowość. Do odświeżonej strony internetowej dołącza nowa aplikacja Systell Contact Center!

 

 

Aplikacja Systell Contact Center  – projekt zakończony sukcesem

 

Wraz ze zmianami na stronie internetowej ruszył bardzo ważny dla nas projekt wdrożenia aplikacji Systell Contact Center. Dziś z dumą możemy zameldować wykonanie zadania!

Zależy nam na tym, aby każdy z Państwa mógł wypróbować naszą aplikację, a ponieważ jesteśmy świadomi rosnących kosztów, które wiążą się z rozwojem i prowadzeniem firm, dlatego już teraz przez pierwsze 14 dni udostępniamy naszym klientom aplikację Systell Contact Center za darmo. Bezpłatne użytkowanie naszego oprogramowania ułatwi start powstającym contact center i przyspieszy zwrot z inwestycji.

 

 

Jak powiedział Grzegorz Grabski – współzałożyciel i prezes Systell

 

    Naszym klientom dajemy szybki i darmowy dostęp do rozwiązania, które automatyzuje działania w obsłudze klienta. Zawarte w aplikacji gotowe scenariusze pozwalają na natychmiastowe rozpoczęcie pracy i skuteczne działanie contact center. Docelowo, klient, który zdecyduje się na korzystanie z Systel Contact Center, oprócz standardowych funkcji systemów call/contact center, zyskuje możliwość samodzielnej customizacji aplikacji, tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, zarządzenia workflow, oraz konfigurowania CRM.

 

 

Samodzielny dostęp do aplikacji w dowolnym miejscu i czasie

 

Darmowe oprogramowanie Systell Contact Center jest dostępne z dowolnej przeglądarki internetowej. To pozwala na samodzielny dostęp do systemu, w dogodnym czasie i miejscu, bez konieczności wsparcia firmy zewnętrznej.

Każdy użytkownik aplikacji może korzystać z centrum pomocy, gdzie znajdzie rozwiązania i odpowiedzi na najczęstsze zagadnienia związane z użytkowaniem Contact Center. Do Państwa dyspozycji są także nasi konsultanci oraz centrum serwisowe, z którym można kontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem czatu lub mailowo. Dla wsparcia użytkowników aplikacji Systell Contact Center uruchomiliśmy infolinię, która udziela pomocy w zakresie płatności, fakturowania oraz problemów technicznych.

 

 

Zalety korzystania z aplikacji Systell Contact Center

 

  • Uruchomienie i wstępna konfiguracja systemu odbywa się automatycznie.
  • Brak konieczności oczekiwania na wdrożenie. Aby zostać użytkownikiem aplikacji Systell Contact Center, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie.
  • Dostępność 24/7.
  • Klient sam decyduje o subskrypcji (planie oraz liczbie licencji) i kontroluje koszty połączeń i SMS.
  • System jest wyposażony w customer service i procesy obsługi.
  • Możliwość samodzielnego dostosowania systemu do swoich potrzeb w ramach customizacji (własne pola kontaktu i sprawy, własny formularz danych) i API.

 

 

Funkcjonalności dostępne w ramach aplikacji Systell Contact Center

 

Aplikacja Systell Contact Center udostępnia m.in.:

  • gotowe scenariusze procesów takich jak -lejek sprzedaży, obsługa klienta, pozyskiwanie leadów, helpdesk, windykacja, zamówienia i posprzedaż,
  • widok komunikatów /alertów,przekazującyinformacje o sprawach, w których zostało ustawione oddzwonienie, (konieczność ponownego kontaktu z klientem),
  • widok połączenia z możliwością odsłuchu rozmów, który pozwala odsłuchiwać, oceniać i komentować rozmowy,
  • widok maili i smsów przypiętych i nie przypiętych do spraw,
  • aktywności nieobsłużone przez konsultantów: połączenia telefoniczne, e-mail itp., dzięki czemu manager ma kontrolę nad obsługą zgłoszeń,
  • widok sprawy(zgłoszenia od klienta), który umożliwia delegowanie jej do zespołów lub konkretnych konsultantów. Manager może również mierzyć na nim SLA i monitorować przebieg sprawy,
  • widok konfiguracjiumożliwiający dostosowanie funkcji do potrzeb firmy czy działu,
  • widok monitorowania kolejek, prezentujący aktualne parametry kolejki, status i liczbę połączeń odrzuconych i oczekujących, tryby pracy konsultantów, czy informacje o uśrednionych czasachdziałania,
  • widok centrali telefonicznej: warunki kierowania połączeń, IVR, kolejki, DDI, pliki dźwiękowe itp.,
  • raporty połączeń: tworzenie raportów, statystyk kolejek, połączenia centrali, statystyki centrali, pobieranie raportów centrali, tworzenie raportów centrali.

Wszystkie funkcjonalności aplikacji są dostępne w naszym cenniku w zakładce STANDARD.

 

 

Po zalogowaniu się, użytkownik otrzyma między innymi:

 

  •  jeden numer telefoniczny w ramach 14-dniowego bezpłatnego okresu,
  • widok dostępności agentów, który prezentuje, w jakim obecnie są statusie np. czy są w trakcie rozmowy, oczekują na połączenia, czy są na przerwie itp.,
  • role użytkowników, czyli możliwość wyznaczania grup użytkowników, które mogą korzystać z nadanych im uprawnień w tym kanałów komunikacji,
    • widok zgłoszeń (telefony, maila, sms) jako szybki podgląd, co trafiło do systemu i jak jest obsługiwane,
  • 6 gotowych procesów obsługi klienta, w tym lejek sprzedaży wraz z zarządzaniem tym procesem. Na przykład: przypomnienia, aktywności: połączenia, maile, smsy, dostęp do kampanii, sprawy itp., który pomoże w określeniu długości cyklu sprzedażowego i analizy podjętych działań sprzedażowych, potrzeb i oczekiwań klientów. Ponadto proces ten pomoże w opracowaniu planu działania do osiągnięcia celu biznesowego.

 

Wszelkie informacje dotyczące aplikacji, w tym porady, wskazówki oraz zmiany wdrażane w systemie na bieżąco aktualizujemy zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w mediach społecznościowych na:

 

Z ogromną przyjemnością zapraszamy do rejestrowania się w bezpłatnej wersji systemu na stronie.

 

darmowa aplikacja Systell Contact Center

 

 

Bezproblemowe korzystanie z aplikacji po okresie próbnym

 

Po ukończeniu 14-dniowego okresu próbnego można w łatwy sposób przedłużyć okres korzystania z systemu. Aby nadal użytkować Systell Contact Center, wystarczy wykupić do niej dostęp, korzystając z elektronicznych płatności online.