Szanowni Państwo! Niedawno oddaliśmy do Państwa użytku nową stronę internetową. Mamy nadzieję, że ułatwiliśmy Wam w ten sposób poruszanie się w witrynie i wyszukiwanie potrzebnych informacji. Teraz dodajemy kolejną nowość. Do odświeżonej strony internetowej dołącza nowa aplikacja Systell Contact Center!
Aplikacja Systell Contact Center – projekt zakończony sukcesem
Wraz ze zmianami na stronie internetowej ruszył bardzo ważny dla nas projekt wdrożenia aplikacji Systell Contact Center. Dziś z dumą możemy zameldować wykonanie zadania!
Zależy nam na tym, aby każdy z Państwa mógł wypróbować naszą aplikację, a ponieważ jesteśmy świadomi rosnących kosztów, które wiążą się z rozwojem i prowadzeniem firm, dlatego już teraz przez pierwsze 14 dni udostępniamy naszym klientom aplikację Systell Contact Center za darmo. Bezpłatne użytkowanie naszego oprogramowania ułatwi start powstającym contact center i przyspieszy zwrot z inwestycji.
Jak powiedział Grzegorz Grabski – współzałożyciel i prezes Systell
Naszym klientom dajemy szybki i darmowy dostęp do rozwiązania, które automatyzuje działania w obsłudze klienta. Zawarte w aplikacji gotowe scenariusze pozwalają na natychmiastowe rozpoczęcie pracy i skuteczne działanie contact center. Docelowo, klient, który zdecyduje się na korzystanie z Systel Contact Center, oprócz standardowych funkcji systemów call/contact center, zyskuje możliwość samodzielnej customizacji aplikacji, tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, zarządzenia workflow, oraz konfigurowania CRM.
Samodzielny dostęp do aplikacji w dowolnym miejscu i czasie
Darmowe oprogramowanie Systell Contact Center jest dostępne z dowolnej przeglądarki internetowej. To pozwala na samodzielny dostęp do systemu, w dogodnym czasie i miejscu, bez konieczności wsparcia firmy zewnętrznej.
Każdy użytkownik aplikacji może korzystać z centrum pomocy, gdzie znajdzie rozwiązania i odpowiedzi na najczęstsze zagadnienia związane z użytkowaniem Contact Center. Do Państwa dyspozycji są także nasi konsultanci oraz centrum serwisowe, z którym można kontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem czatu lub mailowo. Dla wsparcia użytkowników aplikacji Systell Contact Center uruchomiliśmy infolinię, która udziela pomocy w zakresie płatności, fakturowania oraz problemów technicznych.
Zalety korzystania z aplikacji Systell Contact Center
- Uruchomienie i wstępna konfiguracja systemu odbywa się automatycznie.
- Brak konieczności oczekiwania na wdrożenie. Aby zostać użytkownikiem aplikacji Systell Contact Center, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie.
- Dostępność 24/7.
- Klient sam decyduje o subskrypcji (planie oraz liczbie licencji) i kontroluje koszty połączeń i SMS.
- System jest wyposażony w customer service i procesy obsługi.
- Możliwość samodzielnego dostosowania systemu do swoich potrzeb w ramach customizacji (własne pola kontaktu i sprawy, własny formularz danych) i API.
Funkcjonalności dostępne w ramach aplikacji Systell Contact Center
Aplikacja Systell Contact Center udostępnia m.in.:
- gotowe scenariusze procesów takich jak -lejek sprzedaży, obsługa klienta, pozyskiwanie leadów, helpdesk, windykacja, zamówienia i posprzedaż,
- widok komunikatów /alertów,przekazującyinformacje o sprawach, w których zostało ustawione oddzwonienie, (konieczność ponownego kontaktu z klientem),
- widok połączenia z możliwością odsłuchu rozmów, który pozwala odsłuchiwać, oceniać i komentować rozmowy,
- widok maili i smsów przypiętych i nie przypiętych do spraw,
- aktywności nieobsłużone przez konsultantów: połączenia telefoniczne, e-mail itp., dzięki czemu manager ma kontrolę nad obsługą zgłoszeń,
- widok sprawy(zgłoszenia od klienta), który umożliwia delegowanie jej do zespołów lub konkretnych konsultantów. Manager może również mierzyć na nim SLA i monitorować przebieg sprawy,
- widok konfiguracjiumożliwiający dostosowanie funkcji do potrzeb firmy czy działu,
- widok monitorowania kolejek, prezentujący aktualne parametry kolejki, status i liczbę połączeń odrzuconych i oczekujących, tryby pracy konsultantów, czy informacje o uśrednionych czasachdziałania,
- widok centrali telefonicznej: warunki kierowania połączeń, IVR, kolejki, DDI, pliki dźwiękowe itp.,
- raporty połączeń: tworzenie raportów, statystyk kolejek, połączenia centrali, statystyki centrali, pobieranie raportów centrali, tworzenie raportów centrali.
Wszystkie funkcjonalności aplikacji są dostępne w naszym cenniku w zakładce STANDARD.
Po zalogowaniu się, użytkownik otrzyma między innymi:
- jeden numer telefoniczny w ramach 14-dniowego bezpłatnego okresu,
- widok dostępności agentów, który prezentuje, w jakim obecnie są statusie np. czy są w trakcie rozmowy, oczekują na połączenia, czy są na przerwie itp.,
- role użytkowników, czyli możliwość wyznaczania grup użytkowników, które mogą korzystać z nadanych im uprawnień w tym kanałów komunikacji,
• widok zgłoszeń (telefony, maila, sms) jako szybki podgląd, co trafiło do systemu i jak jest obsługiwane, - 6 gotowych procesów obsługi klienta, w tym lejek sprzedaży wraz z zarządzaniem tym procesem. Na przykład: przypomnienia, aktywności: połączenia, maile, smsy, dostęp do kampanii, sprawy itp., który pomoże w określeniu długości cyklu sprzedażowego i analizy podjętych działań sprzedażowych, potrzeb i oczekiwań klientów. Ponadto proces ten pomoże w opracowaniu planu działania do osiągnięcia celu biznesowego.
Wszelkie informacje dotyczące aplikacji, w tym porady, wskazówki oraz zmiany wdrażane w systemie na bieżąco aktualizujemy zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w mediach społecznościowych na:
Z ogromną przyjemnością zapraszamy do rejestrowania się w bezpłatnej wersji systemu na stronie.
Bezproblemowe korzystanie z aplikacji po okresie próbnym
Po ukończeniu 14-dniowego okresu próbnego można w łatwy sposób przedłużyć okres korzystania z systemu. Aby nadal użytkować Systell Contact Center, wystarczy wykupić do niej dostęp, korzystając z elektronicznych płatności online.