Przejdź do treści
Kontakt

Poznaj cennik contact center, wybierz plan
i przyspiesz rozwój swojej firmy

Wszystko to, czego potrzebujesz, żeby obsługiwać klientów sprawniej i skuteczniej niż kiedykolwiek.

Standard 169 PLN/netto msc / licencja 
  • wykonywanie i odbieranie połączeń bezpośrednio ze strony internetowej (praca przez przeglądarkę internetową),
  • wysyłka i odbiór e-maili z okna obsługiwanego ticketu,
  • obsługa leadów w ramach zaprojektowanych i przygotowanych procesów,
  • CRM wraz z notatkami, zadaniami, załącznikami oraz historią komunikacji na karcie klienta oraz ticketu.
Korzystaj bezpłatnie
Enterprise Wycena indywidualna

Wszystko to, co w Professional oraz:

  • nieograniczona możliwość rozbudowy systemu,
  • dedykowane integracje,
  • największy poziom bezpieczeństwa,
  • możliwość instalacji na dedykowanych serwerach,
  • integracja z zewnętrznymi systemami w czasie rzeczywistym.
skontaktuj się z nami
Podane ceny są cenami netto. Zobacz cennik szczegółowy

Korzystaj 14 dni bezpłatnie zanim kupisz. Sprawdź możliwości aplikacji a następnie używaj jak długo zechcesz.

Standard Professional Enterprise
169PLN msc / licencja 219PLN msc / licencja Wycena indywidualna
Infolinia
Liczba kolejek (grupy użytkowników) 1 3 Indywidualne warunki
IVR 1-poziomowy 2-poziomowy Indywidualne warunki
Nagrywanie rozmów
Klasyfikowanie połączeń
Aplikacja mobilna
Voicemail
Callback
Przydzielona numeracja 5 numerów PL w formacie komórkowym lub stacjonarnym. 5 numerów w formacie komórkowym lub stacjonarnym. Możliwa rozbudowa o dodatkowe numery. Obsługa numerów międzynarodowych oraz specjalnych, np. 800. Indywidualne warunki
Dostęp administracyjny
Obsługa telefonów GSM jako użytkowników kolejek
Kampanie telefoniczne
Dialer preview, plain
Dialer predictive (PDS)
Automatyczne blokowanie błędnych numerów
Losowanie numerów (CLIP) dla akcji dialerowych
Wykrywanie poczty głosowej
Automatyczne dostosowanie wzorów predictive dla PDS
Zgłoszenia / tickety / kanały kontaktu
Procesy (workflow: statusowanie ticektów i zadań, lej sprzedaży, inne) Predefiniowane Nieograniczone Nieograniczone
Skrzynka pocztowa (liczba skrzynek pocztowych / adresów email) 1 5 Indywidualne warunki
Skrzynka pocztowa z obsługą kolejkowania, autorespondera oraz wzorców wiadomości
Parsowanie wiadomości mail w tym formularzy web
Wysyłanie SMS
SMS IN
Kampanie mailowe
Masowa wysyłka SMS
LiveChat*
ChatBot 429 PLN/msc 429 PLN/msc 429 PLN/msc
CRM
Klienci i notatki
Interaktywna historia aktywności (tel., mail, sms, notatki, pliki)
Powiązania i hierarchia: firma - kontakt
Przypomnienia i zadania
Profilowanie klienta - dodawanie własnych pól rekordu i określanie ich typów
Prezentacja danych z innych systemów na karcie klienta (API)
Raportowanie / monitoring
Predefiniowane raporty wraz z eksportem
Monitoring live pracy agentów
Wallboard
Podsłuch i podpowiadanie
Automatyczna wysyłka raportów na e-mail
Niestandardowe raporty
Raporty Power BI 199 PLN/msc 199 PLN/msc
Integracje
Dostęp do API
Webhooki
Integracja z formularzem WWW
Integracja z Facebook Messenger*
Integracja z MS Teams
Inne
Liczba rekordów CRM / kontaktów w systemie 20 000 100 000 Indywidualne warunki
Liczba zgłoszeń / ticketów w systemie 100 000 250 000 Indywidualne warunki
Przestrzeń dyskowa (nagrania, tickety, rekordy) 50 GB 250 GB Indywidualne warunki
Dodatkowa przestrzeń dyskowa: 100GB 199 PLN/msc 199 PLN/msc 199 PLN/msc
Dostęp do nagrań poprzez inne aplikacje
Moduł SMS/RODO (wysyłka SMS na początku rozmowy)
CPS dla połączeń telefonicznych 1 1,5 3
Liczba jednoczesnych połączeń telefonicznych 1,5 * liczba użytkowników 1,5 * liczba użytkowników Indywidualne warunki
Liczba telefonów podłączona do centrali 10 10 Indywidualne warunki
Dodatkowy koszt telefonu podłączonego do centrali 19 PLN/msc 19 PLN/msc Indywidualne warunki
Fax to e-mail
Prawa i role
Minimalna liczba użytkowników 5 5 Indywidualne warunki
Dostępne opcje rozbudowy
Możliwość rozbudowy planu o pakiet Infolinia
Możliwość rozbudowy planu o pakiet Dialer
Możliwość rozbudowy planu o pakiet Ticketing
Możliwość rozbudowy planu o pakiet automotive (salon samochodowy)
Wsparcie techniczne
Dostęp do bazy wiedzy
Wsparcie w godzinach pracy dla awarii (dni robocze w godz. 8-16)
Pakiet utrzymania i serwisu (Silver/Gold/Platinium)***
KORZYSTAJ KORZYSTAJ SKONTAKTUJ SIĘ

* wymagana licencja Livechat (Team lub Business https://www.livechat.com/pricing/)
** rozliczanie w modelu per lead, 1 lead = 1,99 PLN
*** opcja dodatkowo płatna zgodnie z warunkami usług serwisowych pakiety

Inne opłaty:
* godzina pracy konsultanta: 250 zł
* połączenia z numerami: Polska numery komórkowe: 0,10 zł
* połączenia z numerami: Polska numery stacjonarne: 0,06 zł
* SMS (160 znaków) Polska: 0,11 zł

Potrzebujesz więcej funkcjonalności?
Dodaj do swojego planu odpowiedni pakiet!

Dzięki oprogramowaniu call center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów, ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.
Pakiet Infolinia
Pakiet Dialer
Pakiet Tickety
Pakiet Automotive
Pakiet Infolinia 59PLN msc / licencja
  • dedykowana centrala telefoniczna z IVR, kolejkami i zaawansowanym raportowaniem, z obsługą numerów komórkowych,
  • podgląd na żywo pracy agentów oraz liczby uzyskanych sukcesów biznesowych.
Umów prezentację
Liczba kolejek (grupy użytkowników) 10
IVR 4 poziomowy
Nagrywanie rozmów
Klasyfikowanie połączeń
Aplikacja mobilna
Voicemail
Callback
"Przydzielona numeracja" - 50 numerów. Obsługa SIP Trunk
Dostęp administracyjny
Obsługa telefonów GSM jako użytkowników kolejek
Liczba jednoczesnych połączeń telefonicznych 2 x liczba użytkowników
Pakiet Dialer 59PLN msc / licencja
  • automatyzacja naddzwaniania,
  • masowe importy rekordów,
  • optymalizacja pracy dialera w celu uzyskiwania większej liczby sukcesów biznesowych,
  • podgląd na żywo pracy agentów oraz liczby uzyskanych sukcesów,
  • rozbudowany proces zarządzania workflow z obsługą dowolnej ilości scenariuszy.
Umów prezentację
Dialer predictive (PDS)
Automatyczne blokowanie błędnych numerów
Losowanie numerów CLIP
Wykrywanie poczty głosowej
Automatyczne dostosowanie wzorów predictive dla PDS
Przestrzeń dyskowa (nagrania, tickety, rekordy) +200 GB
CPS dla połączeń telefonicznych 3
Liczba jednoczesnych połączeń telefonicznych 3 x liczba użytkowników
Przydzielona numeracja - 50 numerów komórkowych
Pakiet Tickety 59PLN msc / licencja
  • możliwość budowania rozszerzonych i zautomatyzowanych scenariuszy obsługi zgłoszeń w oparciu o tickety, zadania i statusowanie (reklamacje, zapytania ofertowe, lejek sprzedaży i inne),
  • rozbudowany proces zarządzania workflow z obsługą dowolnej ilości scenariuszy,
  • rozbudowane możliwości zarządzania kanałem e-mail, web form, sms.
Umów prezentację
Procesy (workflow: statusowanie ticektów i zadań, lej sprzedaży, inne) Indywidualne
Skrzynka pocztowa (ilość skrzynek pocztowych / adresów email) 50
Skrzynka pocztowa z obsługą kolejkowania, autorespondera oraz wzorców wiadomości
Kampanie mailowe
Parsowanie wiadomości e-mail w tym formularzy web
SMS (IN/OUT)
Masowa wysyłka SMS
Zintegrowany LiveChat*
LiveCall**
Przestrzeń dyskowa (nagrania, tickety, rekordy) +200 GB
Pakiet Automotive 89PLN msc / licencja
  • dedykowana centrala telefoniczna z obsługą kolejek, IVR, rozbudowanym raportowaniem,
  • gotowe scenariusze obsługi BDC:
    • model współpracy z użytkownikami innych działów (doradcy serwisowy, handlowi, blacharnio-lakiernia) – gotowe procesy,
    • rozbudowany proces zarządzania workflow dbający o przepływ informacji,
    • rozbudowana obsługa infolinii,
  • obsługa doradców pracujących na urządzeniach mobilnych.
Umów prezentację
Procesy (workflow: statusowanie ticektów i zadań, lej sprzedaży, inne) Dowolne
Możliwość podłączania dodatkowcyh użytkowników backoffice - "ticekting" 45 PLN / użytkownik
Skrzynka pocztowa (ilość skrzynek pocztowych / adresów email) 50
Liczba kolejek (grupy użytkowników) 10
IVR 4 - poziomowy
Nagrywanie rozmów
Klasyfikowanie połączeń
Aplikacja mobilna
Voicemail

Jak możesz połączyć plany i pakiety?

Potrzebujesz zarządzić kontaktem z klientem i startujesz z celem lepszej obsługi klienta? Obsłuż profesjonalnie infolinię, skorzystaj z gotowych procesów i dobrych praktyk, zarządzaj wiadomościami e-mail:

Plan Standard 169PLN msc/licencja
Pakiet Infolinia 59PLN msc/licencja

Planujesz zwiększyć sprzedaż poprzez aktywację wsparcia sprzedaży. Chcesz odbierać wszystkie wiadomości e-mail i wszystkie telefony. Chcesz planować zaawansowane akcje telemarketingowe? Zadbaj o klienta i aktywizuj doradców:

Plan Proffesional 219PLN msc/licencja
Pakiet Dialer 59PLN msc/licencja

Prowadzisz infolinię oraz dział obsługi klienta? Potrzebujesz obsłużyć swoje indywidualne procesy (np. sprzedaż biletów, NPS, windykacja). E-mail to istotna część Twoich kontaktów z klientami. Dobierz:

Plan Proffesional 219PLN msc/licencja
Pakiet Infolinia 59PLN msc/licencja

Posiadasz rozbudowany dział BOK, obsługujesz kilka procesów biznesowych w powiązaniu także z innymi działami w firmie, np. reklamacje, pozyskanie i lojalizacja klienta. Twoi klienci załatwiają sprawy poprzez e-mail, chcesz automatyzować część zadań, np. odsłuch stanu salda. Dobierz:

Plan Professional 219PLN msc/licencja
Pakiet Tickety 59PLN msc/licencja
Pakiet Infolinia 59PLN msc/licencja

Prowadzisz salon samochodowy, zależy ci na tym, aby zacząć mierzyć ruch telefoniczny oraz być świadomym jakości obsługi, jaką oferujesz. Masz wrażenie, że tracisz klientów poprzez brak narzędzi do kontaktu. Chcesz, aby każdy kontakt trafił do odpowiedniego doradcy czy specjalisty. Skorzystaj z:

Plan Proffesional 219PLN msc/licencja
Pakiet Automotive 89PLN msc/licencja

Interesuje Cię inna konfiguracja produktu?

Porozmawiajmy. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie idealne dla Twojej firmy!

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań